Gjest frustrertjente Skrevet 16. mai 2011 #1 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har vært i et avstandsforhold i snart et år der vi møtes 1-2 ganger hver måned (1-2 uker til sammen hver måned). Det begynte som en sommerflørt og jeg falt pladask for ham, og har egentlig aldri hatt tid til å tenke på hva jeg egentlig vil. I begynnelsen var det ingen tvil i det hele tatt, men etter hvert som vi har blitt bedre og bedre kjent er det en annen stemme i meg som sier at jeg egentlig ikke er så forelsket. Problemet mitt er at jeg aldri har vært i et seriøst forhold til tross for at jeg er i midten av tjueårene, og har vært vant til å leve singellivet og gjøre som jeg vil. Jeg var alltid fornøyd med å være singel og ønsket ikke noe forhold. Det er veldig frustrerende å prøve å finne ut om han ikke er den rette for meg eller om tvilen bare er der fordi jeg alltid har vært singel. Kanskje er det fordi vi har gått over i et nytt stadie av forholdet der alt er mer seriøst og fremtidsrettet, mens i begynnelsen var alt nytt for meg og spennende. Det er ingen tvil om at han er en "catch" og vi passer godt sammen.. Tanken på å gjøre det slutt og aldri skal kunne se ham igjen gjør meg bare trist, men samtidig blir jeg deprimert av å hele tiden tenke tilbake på min fortid som singel som jeg aldri vil få igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå