Nøste Skrevet 10. november 2003 #21 Del Skrevet 10. november 2003 Har spist det en gang ja , det var godt det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 10. november 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 10. november 2003 Da må du prøve flere ganger, Nøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devi Skrevet 11. november 2003 #23 Del Skrevet 11. november 2003 Mja må jeg vel svare til det. Jeg spiser det kun når jeg får det servert, altså ikke noe jeg oppsøker utenom jul. Det er helt OK, men i små doser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. november 2003 #24 Del Skrevet 11. november 2003 Har aldri sett, luktet eller smakt lutefisk, og har heller ikke noe stort ønske om å gjøre det. Men blir jeg budt det en gang kommer jeg garanter til å smake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 12. november 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 12. november 2003 Lutefisk er en dissende fiskerett der tilbehøret er det viktigste: bacon i ribbefett, erterstuing, poteter og lefse. Og sist, men ikke minst øl og akevit. Min mor og mine tanter pleier å ha lutefisklag hvert år. I jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå