Gå til innhold

Han avlyste 2. date samme dag :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

oppdatere dere ja, det gjør jeg nå..

Det ble en date til, men nå er det sommer og vi treffes ikke før skolestart. Kan ikke si jeg er så mye klokere. Men jeg skal nyte livet som singel i sommer:)

hilsen ts :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TS igjen

TS her igjen som har et spørsmål. Tror noen det kan bli noe mer etter ferien, eller ødelegger det rett og slett alt? (Det er umulig for oss å møtes før skolestart pga avstand, jeg i nord han i sør. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Ja, det kan jo selvfølgelig ødelegge hvis dere ikke har noe kontakt, han møter en ny, eller du møter en ny. Enten så får du prøve å holde liv ved å holde kontakt. Ellers så kan du chille og ikke ta så mye kontakt, kanskje bare en gang, og la han gjøre det også.. Og SÅ når sommeren er over tar du kontakt, og dere sees forhåpentligvis igjen. Jeg ville nok valgt det siste. Her "gambler" du litt, men samtidig er det en god sjanse til å virke litt avslappet i forhold til det hele, som igjen øker tiltrekningen. Når dere da møtes etter sommeren vet han hvertfall at du ikke er desperat etter å møte han liksom. Men har dere regelmessig kontakt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg noen andre dates i løpet av sommeren så du ikke blir "opphengt" i denne ene.

Det vil også gi deg masse erfaring som vil hjelpe deg til å velge riktig. Nyt sommeren :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS igjen

Takk takk begge to for kloke ord :)

Om vi har kontakt regelmessig, snakket en litt med hverandre de siste ukene før jeg dro hjem.Men hadde han vært veldig interessert hadde han nok kontaktet meg mer. så jeg tror jeg slapper helt av og ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...