Gå til innhold

Er menn like fordømmende som kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett mange tråder her om kvinner som involverer seg i en opptatt mann, og mange kvinner som slenger dritt.

Hvorfor gjør dere det? Har ikke en opptatt mann et ansvar selv? Kvinnen i dette tilfellet har ingenting å tape imotsetning til mannen.

Hva om en mann hadde involvert seg i en opptatt kvinne? Ville dere kvinner sagt at det var den opptatte kvinnens skyld?

Jeg ser jeg blir lei trøtt og lei på kvinner, og jeg skjønner godt mannfolk som ikke orker å høre på kakkelet til kvinnfolk.

Vi er da alle voksne mennesker, og man velger selv å være utro mot partneren sin. Det er ingen som blir tvunget til det.

Selv er jeg ung og vakker og singel, og mange menn ser meg, og jeg kunne sikkert hatt noen forhold med opptatte menn, men så vil jeg gjerne bli sammen med en som jeg kan ha en fremtid med.

Hilsen kvinne på 30.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg også har lagt merke til er at menn konverserer mer, mens kvinner sier alt det stygge de kan komme på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel at du godt kunne hatt forhold til opptatte menn som ikke gjør deg så populær blant andre damer.

Er det så rart egentlig? Tror du menn liker omstreifere og andre som bare går ute for å prøve og knulle damene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Kanskje fordi det griper inn i en dyp frykt mange kvinner har, at mannen skal være utro eller i verste fall bli "stjålet" fra dem helt. Mannfolk kan liksom ikke styre seg, så det er kvinners ansvar å være medsøstre. Hvis verden ikke hadde vært full av fristerinner uten skrupler så hadde den vært et bedre sted for mange, derfor blir de hissige hver gang de hører om noen som går over den grensen de skulle ønske alle holdt seg innenfor.

Angelina Jolie skapte jo furore verden over, ingen kvinne kan vel tenke seg noe verre mareritt enn at verdens vakreste dame er ute etter mannen deres. Brad Pitts rolle i saken ble vel knapt nevnt, det var Jolie som var den store synderen og burde holdt seg i skinnet.

Når en singel mann har seg med en opptatt kvinne så er det nok mange som rynker på nesen av det også, men det er ikke en trussel mot forholdet deres. En Angelina som er superkåt på mannen deres og driter i om han er opptatt derimot..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurefaks

Det er jo synd at en singel kvinne som innleder et forhold med en mann og etter en stund får vite at mannen har en dame så er det hun som får skylden for at hun er sammen med en opptatt man! Hallo, er jo hun som er singel, mannen som er den som er utro og lyver til begge, så hvorfør skal den singel kvinne få skylda?? Uansett så er det den som velger å vae utro sin feil, men kvinner kan jo ikke skylde på mannen uten må alltid si at det er den andre kvinnens feil at mannen er utro! Er jo han som har valgt det! Skyld på mannen!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...