Gjest cecilie27 Skrevet 4. desember 2003 #41 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei Har vært prøver i 2 år. Har blitt målt litt lav eggløsning(vet ikke hvilken test dette var), men legen mente for ett års siden at vi kom til å klare dette på egen hånd. .Men ble alikevel satt på venteliste til ivf. Har brukt pergo 6 ganger uten resultat. Så vi skal igang i januar. Er kjempespent og håper på det beste Jeg vil si at jeg syntes fub sine sider er kjempeflotte. Ja, litt alvolig, men mye interessant å lese der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cic Skrevet 8. desember 2003 #42 Del Skrevet 8. desember 2003 Heisann. Vi har vært aktive prøvere siden sommern -00 og håper på å få e perfekt julegave i år. Venter IKKE mens 24.12... Vi har barn fra før men ønske om flere er sterkt! Er nå inne i 3 pergotime runde og HÅPER at det klaffer nå! Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #43 Del Skrevet 23. april 2021 Hvordan gikk det med dere langtidsprøvere? Noen som prøver ennå? Anonymkode: ad3f8...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #44 Del Skrevet 23. april 2021 Jeg også lurer på dette :)? Anonymkode: f9cca...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #45 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 21.01): Hvordan gikk det med dere langtidsprøvere? Noen som prøver ennå? Anonymkode: ad3f8...af1 Nesten 20 år senere vil jeg tippe at de er i overgangsalderen. Anonymkode: 3be43...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå