Gjest Lottiplott Skrevet 16. mai 2011 #21 Del Skrevet 16. mai 2011 Kjæresten min er bare 3-4cm høyere enn meg, og har jeg på meg litt høye sko så blir jeg lett den høyeste av oss. Jeg skulle ønske han var litt høyere, eller jeg litt lavere alt etter som. Det er lett å føle seg stor når man er høyere enn sin kjære. Med meg og samboeren er det akkurat samme, så jeg sverger til kittenheels :-p Bruker høyere hæler innimellom, men da heller når vi skal ting som vi ikke står ved siden av hverandre hele tiden :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 16. mai 2011 #22 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er 172 på strømpelesten, og kjæresten er 180 Helt perfekt forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 16. mai 2011 #23 Del Skrevet 16. mai 2011 Samboeren er 192 og jeg er 170, passe høydeforskjell.. Herlig med høye menn..spesielt når jeg skal ha litt hæl på skoa som i morgen 17 mai f.eks... Men når alt kommer til alt er jo personligheten det viktigste, ideel høydeforskjell er bare et luksusproblem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #24 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er forholdsvis kortvokst på 1.82. Idealhøyden på jenter er ca. 165. Jeg kan gå opp til ca. 1.70, men helst ikke over det. 1.60 er også helt fint. Foretrekker at jenter er lave. Men norske jenter er så høye! Skikkelige giganter. De passer mest til menn på over to meter synes jeg. Mine 1.82 skulle være rikelig til de aller fleste kvinner verden over, men ikke de norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 16. mai 2011 #25 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er forholdsvis kortvokst på 1.82. Idealhøyden på jenter er ca. 165. Jeg kan gå opp til ca. 1.70, men helst ikke over det. 1.60 er også helt fint. Foretrekker at jenter er lave. Men norske jenter er så høye! Skikkelige giganter. De passer mest til menn på over to meter synes jeg. Mine 1.82 skulle være rikelig til de aller fleste kvinner verden over, men ikke de norske. Å si at 1,82 er kortvokst er vel å dra den litt vel langt, synes du ikke? (Når gjennomsnittshøyden for norske menn er 1.80) Gjennomsnittskvinnen i Norge er vel ca 1.68, så minimum halvparten av dette landets kvinner er under din absolutte grense. Bør ikke by på alt for store problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 16. mai 2011 #26 Del Skrevet 16. mai 2011 Å si at 1,82 er kortvokst er vel å dra den litt vel langt, synes du ikke? (Når gjennomsnittshøyden for norske menn er 1.80) Gjennomsnittskvinnen i Norge er vel ca 1.68, så minimum halvparten av dette landets kvinner er under din absolutte grense. Bør ikke by på alt for store problemer. Trodde gjennomsnittshøyden for kvinner var 1.65, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. mai 2011 #27 Del Skrevet 16. mai 2011 Kjæresten er to cm høyere enn meg, dvs han er 170 cm og jeg er 168 cm. Synes det er fint jeg, men det er ikke noe jeg har tenkt så voldtsomt mye på uansett. Og jeg har også hørt at gjennomssnittshøyden for kvinner 168 cm. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #28 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er 168 og han jeg treffer nå er bittelitt høyere, jeg vil tippe 203. Det er helt perfekt synes jeg, da høyden gjør at jeg føler meg supertrygg sammen med ham. Jeg elsker å stå inntil ham, hodet mitt hviler inntil brystkassen hans. Og han kan sitte på en høy benk f.eks og jeg står mellom beina hans, og vi er i perfekt kyssehøyde Men sånn utenom det så har høyde ingenting å si egentlig. Jeg har datet menn på min egen høyde også, og det er ikke noe forskjell. Jeg må likevel si jeg foretrekker rundt 2 meter :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 16. mai 2011 #29 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er ca. 1.61 og kjæresten min er 1.68 - 1.70. Tidligere har jeg hatt kjærester på 2 meter, det ble litt i høyeste laget. Er veldig fornøyd med høyden på kjæresten min, selvom jeg ikke kan bruke de høye støvlettene mine lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #30 Del Skrevet 16. mai 2011 Å si at 1,82 er kortvokst er vel å dra den litt vel langt, synes du ikke? (Når gjennomsnittshøyden for norske menn er 1.80) Gjennomsnittskvinnen i Norge er vel ca 1.68, så minimum halvparten av dette landets kvinner er under din absolutte grense. Bør ikke by på alt for store problemer. Ok, du har et poeng der. Det jeg mente er at jeg føler meg kortvokst i forhold til alle disse svæææææære amasonejentene på 175 og oppover, og de er det mange av! Nå er jeg ikke akkurat noen pingle da, men jeg liker en viss vertikal avstand mellom meg og damer, helst på ti cm eller mer. Da kan dama uten at det blir kleint gå i høye hæler også, som er ultrafeminint og noe jeg digger å se på. Det er bare en preferanse jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest giganten? Skrevet 16. mai 2011 #31 Del Skrevet 16. mai 2011 Så jeg er en jente på ca. 175 og kjæresten min er kanskje rundt 172, men som regel ser vi jevnhøye ut. Legger dog merke til at han er lavere enn meg og tenker alltid over hvilke sko jeg bruker, noe som er kjedelig.. Han har f.eks ikke lyst til at jeg skal bruke høye hæler,og et helt liv med flate sko?? Litt deprimerende,men det er fordi han har litt dårlig selvtillit. Har av en eller annen grunn syntes gutter rundt 170-175 er kjekkere og mer tiltrekkende, men "kvinnen" i meg har kanskje ønsket at jeg slapp å føle meg som en gigant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #32 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er ei jente på ca 188, og kjæresten min er ca 2 cm lavere enn meg. Har alltid vært bestemt på å ha en kjæreste som er høyere enn meg, men når jeg fant den rette hadde det ingen viktig betydning lengre. Ingenting å gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #33 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er 1.80 og det er mannen også. Jeg går i høye hæler og holder ham i hånda uten at han føler seg mindre mannlig av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå