Gå til innhold

Bare ligger der under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også en som bare ligger der... jeg får rett og slett ikke til å holde samme rytme som han, jeg bare ødelegger hehe;) Vi har "trent" på det, men jeg sliter med å "jukke i mot". (Men så klarer han bare å holde en kjapp nok rytme om han står på kne på en måte da... tar laaaang tid for han å komme, kanskje hadde det vært lettere med "vanlig liggende misjonær, hva tror dere?)

Jeg viser såklart at jeg nyter det, holder rundt han, tar på han, kysser, lager lyder, men jeg klarer rett og slett ikke å holde rytmen, og det irriterer meg veeeeldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes det er humor at du forteller meg det er egoistisk å ligge der en gang i blandt å ta imot.

hadde det vært ved enhver anleding kunne vi kanskje vært enige.

Det kan være like deilig at mannen bare ligger der og får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg synes det virker egoistisk. Måten du skrev det på ga meg oppfatningen at du gjør dette når du føler for. Men hvis du og mannen du har sex med er enige i at det er greit, så ja, da er det vell greit for dere. Men jeg ville ikke gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør dette når jeg føler for.

det trenger ikke bety det skjer ofte.

man skal gi og få i et sexliv, men at dette skal være 50% fordelt hver gang ønsker hvertfall ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

jeg gjør dette når jeg føler for.

det trenger ikke bety det skjer ofte.

man skal gi og få i et sexliv, men at dette skal være 50% fordelt hver gang ønsker hvertfall ikke jeg.

Trenger ikke være 50/50 hver gang, så lenge det blir 50/50 i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant katten.

enig.

jeg liker å gi mannen en omgang mens han bare ligger der. (iblandt)

vil tro mannfolk kan like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri forstått meg på jenter som bare ligger der. Som verken stønner, tar på seg selv, snakker dirty osv osv. Det er MYE man kan gjør og det må da være utrolig kjedelig for mannen når hun bare ligger der å bare ser opp i taket. Det er ikke bare mannen som skal gjøre all jobben heller. Blir jo nesten som å ha seg med et lik :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Beveg bekkenet ditt littegranne, jente!! :gjeiper:

Av og til er det veldig digg om han forholder seg rolig (i misjonær eller doggy) og at jeg knuller han ved å jukke meg att og fram på kuken hans!

Ellers så kan du bite han, sleike på han, klore han, ta tak i rumpa/hoftene hans og vær med på å avgjøre tempoet, knip med musklene dine, snakk til han, fres til han, spytt etter han.. Whatever makes you or him in tha mood!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at man har noen roller innimellom som sørger for at den ene part er veldig aktiv i forhold til den andre, men jeg forventer uansett litt mot-jukk og kniping uansett. Det er ufattelig lite givende å være nekrofil for min del.

For meg er sex et deilig samarbeid for å gjøre det godt for hverandre, og det er en real nedtur de gangene jeg møter noen som bare legger seg ned for å bli betjent. Og dem er det ufattelig nok mange av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke du klarer å jukke imot i samme tempo, så gjør noe annet!

Jeg er ikke god på å jukke imot, men jeg kniper underlivet, holder rundt ham, legger bena rundt hoftene hans, stønner, klorer lett nedover ryggen hans... evt. holder meg fast i lakenet/madrassen og skyter rygg... Det er jo deilig! Fysisk umulig å bare ligge der, mener nå jeg ;)

I doggy er det jo fantastisk når han står i ro og jeg jukker imot, grisedeilig! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

til deg anonym som ikke klarer å holde rytmen...

min oppfattelse (basert på tilbakemeldinger fra min sambo) er at det ikke gjør noe.. men da jeg likevel følte at jeg ikke bidro, har

vi har funnet andre måter gjøre det på, slik at jeg ikke bare "ligger der"...

Jeg lærte at han så at jeg følte meg ubekvem når jeg bare lå der og trodde jeg måtte gjøre noe og alltid beklaget meg.. det viste seg at han trodde dette betydde at han ikke var i stand til å tilfredsstille meg.. men det var jo totalt feil.. over tid har vi lært noen triks som gjør at jeg blir mer med "in the moment", og det har gitt meg masse!!! noen velprøvde eksepmler;

- du kan fingre klitoris mens han jukker... deilig, og sambo tenner på det.. da føler jeg virkelig at jeg også bidrar (om enn til min egen nytelse;)

- legg beina dine godt rundt ham, senk(!) hastigheten.. kjenn på hvordan han glir inn og ut.. kjenn på nærheten, da får du fokus bort fra mangel på jukke rytme.. og du lærer deg sakte men sikkert å følge rytmen hans.. (dersom du ikke har prøvd, og leker med tanken, er dette tidspunktet for å spørre om han vil prøve å ta deg bak.. sambo ble sykt overrasket når jeg foreslo det.. husk glidemiddel!!!!)

- forsøk å nyte det.. ikke tenk på at du skal jukke imot.. bare nyt det.. det er tross alt deilig.. og han har det om mulig sannsynligvis enda bedre.. ikke tenk på at du må prestere

- og til sist; tenk mye på å ha sex med han en stund før dere starter.. flørt med han.. jo mer tent du er når du har komt i senga, desto mindre tenker du på teknikk!! garantert! :)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...