Gå til innhold

Bare ligger der under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alltid når jeg har sex bare ligger jeg der mens gutten jukker på. Som regel i misjonær eller doggy. Eneste når jeg gjør noe selv er når jeg rir. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg kan bli mere med i akten, i f eks misjonær. Noen tips? Fra både gutter og jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligger og knar puppene mine, det liker'n godt. Eventuelt hjelper til "der nede".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beveger du ikke hoftene? eller klemmer med musklene inni skjeden?

Du kan jo snakke litt dirty, stønne, klore han på ryggen... bare fantastien setter grenser egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det som er digg er når jenta tar tak rund hoftene mine og "hjelper til/styrer tempoet" når jeg puler henne i misjonæren. Når hun gjør det, kommer jeg som regel med en gang. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn aldri skjønt hvordan enkelte klarer å 'bare ligge der' :sjenert:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jukke imot, bevege på hoftene, og ikke minst bruke musklene i sjeden din.

Det er kjedelig å ha samleie med ei som ligger der som en sekk med poteter. Ta del i aktiviteten og dere får begge mye mer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i grunn aldri skjønt hvordan enkelte klarer å 'bare ligge der' :sjenert:

Ikke jeg heller...det er jo hundre tusen ting å finne på. Kan ikke tenke meg noe som er mer avtennenede for gutten å holde på meg ei helt ubevegelig jente. Hadde jeg vært gutten da hadde jeg heller latt vær. Hva er vitsen liksom? "Jeg bare ligger her å ser ut som jeg heller kunne tenke meg å brette klær mens du jukker og tømmer deg inni meg" :filer: Stakkars mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mannfolk tenner på at dama viser tenning så bare ligger du der så blir det fort kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Om du bare ligger der, kan jeg garantere deg at det holder med den ene gangen for min del.

- Støt i mot

- Bruk hendene (på deg selv (pupper, klitoris/whatnot), på ham (kan småklore litt her og der, ta tak i hoftene for å dra ham inntil deg, holde rundt ham osv) eller bare la hendene lukke seg rundt lakenet for å vise nytelse)

- Bruk øynene! Se på ham, hold øyekontakten, og når det er deilig kan du lukke dem halvvies

- Lag lyd! Stønnelyder, eller - om du tørr - litt dirtytalk

- Bruk munnen til å småbite her og der, eller kysse ham i nakken

- VÆR AKTIV! Foreslå nye stillinger, ta litt kontroll av og til, fortell ham hvordan du vil ha det.

Bottom line is: jeg bor med havet. Vil jeg knulle en død fisk, så er det mange av dem der ute.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysse på halsen, bruke hendene dine på deg selv, eller ta på han?

Bevege hofta di??

Katten gir deg mange gode tips.

Endret av Hu derre_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig å ha samleie med ei som ligger der som en sekk med poteter. Ta del i aktiviteten og dere får begge mye mer ut av det.

Mitt "happy place" ble laget under sex med den ene eksen som kun lå der, gjorde absolutt ingenting selv. Hva jeg mener med happy place er at det var så kjedelig, at når jeg lukket øynene begynnte jeg fantasere om en trehytte ute i en grønn åker/eng, osv osv...

Både tragisk og komisk igrunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du ligger underst å føler at du ikke kan gjøre så mye, så er det mye du kan gjøre.

Prøv å leke med deg selv, ta på mannen, kna puppene dine, bit han lett i øret.

OG hvis du har mulighet, så kan du prøve å sette armene over hode mot en vegg å "jukk i mot".

Prøv deg fram, lek litt. Eventuelt så kan du prøve å krydre med et vibrerende egg å legg det i mellom dere.

Jeg kan love deg at det blir svært kjedelig for å jukke på "ei død sild".

Slipp deg løs, vær litt leken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du som jente ligger i misjonær. ta armene rundt han, eller hoftene og beveg deg med i rytmen.

Det jeg syntes er utrolig sexy og digg, er når jenta fletter beina rundt oftene mine, og tar armene rundt overkroppen og på en måte presser meg inntill henne.

Damn, det er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var engang sammen med en HAN som bare lå der. DET var en opplevelse jeg håper jeg ikke får igjen :-) Han ble historie etter 6 uker. Da orket ikke jeg mer.

Så vær aktiv gjør som Katten skriver over her. Det skal ikke så mye til for å vise at du liker det. Det er turn-off når du bare ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Mitt "happy place" ble laget under sex med den ene eksen som kun lå der, gjorde absolutt ingenting selv. Hva jeg mener med happy place er at det var så kjedelig, at når jeg lukket øynene begynnte jeg fantasere om en trehytte ute i en grønn åker/eng, osv osv...

Både tragisk og komisk igrunn.

Søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at du virkelig "bare ligger der"? Ikke lager en lyd? Ikke beveger deg i det hele tatt? Jeg stønner, vrir meg, kniper og tar på han - men alt det faller jo helt naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alltid når jeg har sex bare ligger jeg der mens gutten jukker på. Som regel i misjonær eller doggy. Eneste når jeg gjør noe selv er når jeg rir. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg kan bli mere med i akten, i f eks misjonær. Noen tips? Fra både gutter og jenter

Hvorfor har du i det hele tatt sex når du ikke skjønner hvordan du skal ha det?

Hvor gammel er du?

Den dagen du skjønner poenget med sex, kommer du nok mer inn i det, start med deg selv og din egen kropp du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at du virkelig "bare ligger der"? Ikke lager en lyd? Ikke beveger deg i det hele tatt? Jeg stønner, vrir meg, kniper og tar på han - men alt det faller jo helt naturlig.

Der sa du det! Det faller helt naturlig! Når man opplever noe digg, så vrir man seg i nytelse.

Kan det være at TS ikke nyter sexen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, hvor digg det er en gang i blandt og bare ligge der, og la mannen ta arbeidet.

heller sjelden det skjer, men å kun fokusere på egen nytelse er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, hvor digg det er en gang i blandt og bare ligge der, og la mannen ta arbeidet.

heller sjelden det skjer, men å kun fokusere på egen nytelse er deilig.

Det er utrolig egoistisk. Da kan man heller gjøre jobben selv.

Når to personer har sex så skal det jo gå begge veier. Å gi, og få.

Se på det på en annen måte, jeg tror ikke du hadde likt å gjøre en jobb, for så å ikke få betalt for den jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...