Abdullah Skrevet 15. mai 2011 #21 Skrevet 15. mai 2011 Er MikeWaters dratt? Edit: Har også opplevd å få et par "Er du mann på KG? Faen så patetisk.", men da jeg lagde denne brukeren - i utgangspunktet til å dra lesere - brydde det meg ikke. Men nå liker jeg meg her, slett og rett. Jeg håper virkelig at det ikke er selvopplevde historier.
Gjest Heloise Skrevet 15. mai 2011 #22 Skrevet 15. mai 2011 Kanskje fordi det er blitt alt for mye temaer som går igjen ang. penisstørrelser og andre ting som rett og slett er kjedelig. Trenger ikke være mann for å synes KG er kjedelig til tider :gjeiper: 7
Gjest Katten. Skrevet 15. mai 2011 #23 Skrevet 15. mai 2011 Jeg håper virkelig at det ikke er selvopplevde historier. Hmm?
Gjest Vampen Skrevet 15. mai 2011 #24 Skrevet 15. mai 2011 Vel, da jeg begynte her, var det for å finne ut litt mer om hva som fikk beina deres opp i lufta... Har du funnet ut av det da?
Kamikatze Skrevet 15. mai 2011 #25 Skrevet 15. mai 2011 Har du funnet ut av det da? I begynnelsen. - Nå prøver jeg å fortrenge det... :gjeiper: 1
Envy Skrevet 15. mai 2011 #26 Skrevet 15. mai 2011 I begynnelsen. - Nå prøver jeg å fortrenge det... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #27 Skrevet 15. mai 2011 De kommer sikkert tilbake. Er sikkert rundt her og lurker enda, og kommer tilbake med ny bruker. Eller koser seg litt der ute uten forumet! Det er viktig å ta litt avstand fra KG. Skjønner jeg godt! trenger pauser mange ganger
Gjest Vampen Skrevet 15. mai 2011 #28 Skrevet 15. mai 2011 I begynnelsen. - Nå prøver jeg å fortrenge det... :gjeiper: Hehe, too much information..?
Abdullah Skrevet 15. mai 2011 #29 Skrevet 15. mai 2011 BM ble vel avslørt av noen som kjent ham i virkeligheten?
CafeLatte Skrevet 16. mai 2011 #30 Skrevet 16. mai 2011 Kanskje brutal mann endelig har fått seg dame og gir opp kg?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 16. mai 2011 #31 Skrevet 16. mai 2011 Vi som er menn her inne (eller, jeg i det minste) får PMer hvor jeg blir fortalt hvor tragisk det er at menn henger her, og at det bare er å pelle seg vekk. Jeg bryr meg ikke om sånne ting, men jeg kan godt tenke meg at noen syns det er slitsomt i lengden. Seriøst,er det noen som gjør sånt? Veldig glad for at det ikke bare er damer her jeg da 1
Gjest norah Skrevet 16. mai 2011 #32 Skrevet 16. mai 2011 Man vurderer jo det samme selv når nivået på trådene er blitt som det har vært i det siste.... Kanskje det alltid har vært sånn, men kan virke som de i den siste tiden har vært usedvanlig mye plagsomme gjester som oppretter tusen tråder om akkurat det samme - noe som kanskje gjør litt gøyale/rare/fornuftige/intelligente spørsmål fraværende. Man gidder rett og slett ikke. Mennene har vel vært her for å få litt innsikt i kvinnehodene, men når det jeg tror er uintelligente smågutter(gjestene) dominerer hele greia(spesielt på seksualitet) så forsvinner jo hele poenget. Eller, kanskje de har funnet en ny hobby? Keramikk? Fluefiske? Birkebeinerrittet? Starter et nytt forum for frustrerte menn? MW ble sikkert plaget bort av alle kvinnene&jentene her inne som så gjerne ville låne ham med hjem. Kan bli for mye for enhver, det der Uansett; liker det ikke 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå