Gå til innhold

KG-mennene drar fra oss!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I løpet av kort tid har både Brutal mann, Mike Waters og Eugene Onegin slettet sin bruker. Hva tror dere grunnen er? For mange gale damer? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner det er for mange generaliseringer og "menn er noe dritt"-holdninger blant noen av brukerne..

Overhøvling av gutta i blant..

AnonymBruker
Skrevet

nobilian også!

jeg forstår de godt, jeg. vurderer å dra min vei jeg også, men jeg er ikke mann. likte det de alle sammen bidro med, både på godt og på vondt.

AnonymBruker
Skrevet

nobilian også!

Hæ! :sjokk: Det har jeg ikke fått med meg!

Skrevet

Det blir kanskje litt mye østrogen for dem stakkars :gjeiper: Har lagt merke til at det har dukket opp en del nye menn da, så hvem vet, kanskje de gamle traverne bare har byttet drakt, ellers er det jo uansett hyggelig at det til enhver tid også er litt menn her inne og holder oss kaklehøner litt i tømmene :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Regner det er for mange generaliseringer og "menn er noe dritt"-holdninger blant noen av brukerne..

Overhøvling av gutta i blant..

Jeg vil påstå det finnes minst like mange kvinnehatende tråder. Om de er skrevet av mannlige eller kvinnelige brukere er ikke godt å vite, men det er en god del kvinnefiendtlige folk her, troll eller ei.

Synes begge holdningene er like trasige.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns også det er trist at noen av disse er borte :tristbla: Liker at det er litt variasjon her på forumet, både i kjønn og personligheter.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil påstå det finnes minst like mange kvinnehatende tråder. Om de er skrevet av mannlige eller kvinnelige brukere er ikke godt å vite, men det er en god del kvinnefiendtlige folk her, troll eller ei.

Synes begge holdningene er like trasige.

Det kan jeg forsåvidt være enig i, men nå var det "manneflukten" jeg kommenterte..:)

Skrevet

Det blir kanskje litt mye østrogen for dem stakkars :gjeiper:

Eller testosteron? :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg veit at noen av dem bare er litt fram og tilbake. Mange som tar pauser, eller bare gjør andre ting som er litt mer kult enn å skrive på forumer.

Det går nok bra til slutt, gamla.

Skrevet

Det kan jeg forsåvidt være enig i, men nå var det "manneflukten" jeg kommenterte..:)

Vi som er menn her inne (eller, jeg i det minste) får PMer hvor jeg blir fortalt hvor tragisk det er at menn henger her, og at det bare er å pelle seg vekk.

Jeg bryr meg ikke om sånne ting, men jeg kan godt tenke meg at noen syns det er slitsomt i lengden.

Skrevet

Langt de fleste innleggene på underforumet 'Aktuelt' forfattes av menn, så dere vet hvor dere finner dem.

AnonymBruker
Skrevet

Vi som er menn her inne (eller, jeg i det minste) får PMer hvor jeg blir fortalt hvor tragisk det er at menn henger her, og at det bare er å pelle seg vekk.

Jeg bryr meg ikke om sånne ting, men jeg kan godt tenke meg at noen syns det er slitsomt i lengden.

Takk gud for at noen av dere holder ut. Jeg som kvinne hadde ikke likt dette stedet uten noen menn her :P

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg vært medlem her så veldig lenge, men kan jo ærlig innrømme jeg stusset litt i starten om hvorfor det hang menn her.. men nå som jeg er inne i "greia" så har jeg jo skjønt hvor mye godt og bra dere tilfører diskusjoner og generell miljøet her inne..:)

Iallefall de aller fleste av dere..:D

• Liker 2
Skrevet
Har jeg ennå ikke opplevd å få.
Skrevet

Det må være svært bitre kvinner. Antakelig medlemmer av ottar hele bunten :ler:

Vi trenger litt menn her inne for å få beina våre ned på jorden :jepp: Mennene her inne gir diskusjonene de deltar i et kjærkomment, nyansert bilde!

• Liker 1
Skrevet

Har jeg ennå ikke opplevd å få.

Skal skrive til deg nå!

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Er MikeWaters dratt? :sukk:

Edit:

Har også opplevd å få et par "Er du mann på KG? Faen så patetisk.", men da jeg lagde denne brukeren - i utgangspunktet til å dra lesere - brydde det meg ikke. Men nå liker jeg meg her, slett og rett.

Endret av Katten.
  • Liker 4
Skrevet
Vi trenger litt menn her inne for å få beina våre ned på jorden :jepp: Mennene her inne gir diskusjonene de deltar i et kjærkomment, nyansert bilde!
Vel, da jeg begynte her, var det for å finne ut litt mer om hva som fikk beina deres opp i lufta... :ler:

Skal skrive til deg nå!
:helen:
  • Liker 2
Skrevet

Østrogen var det når disse brukerene entret. Dårlig forslag.

Skal du se på hvorfor disse drar, så må du se på hva som forandrer seg.

Det som forandrer seg, er først og fremst moderatorenes inntog, og bruken av anonym brukerkonto.

Jeg har ikke noe imot anonym bruker, men dere ville ha en forklaring?

Videre er det også tiltakende slik at moderering lar middelmådigheten og det uinteressante bli stående, mens alt som er spennende risikerer man å brenne for. Derfor har nye moderatorer mye å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...