AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #21 Del Skrevet 18. mai 2011 TS her! Tusen takk for mange gode svar. Føler meg litt bedre nå! Har bestemt meg for å si nei, fordi det blir jo nesten til at jeg drikker "bare fordi" hun drikker - og det vil jeg ikke. Tusen takk igjen, fint å høre at jeg ikke er helt ute å kjøre fordi jeg ikke drikker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #22 Del Skrevet 19. mai 2011 Først og fremst vil jeg bare si fantastisk gjort!!! Så vil jeg bare si, stå imot alt du bare kan, for vil du ikke, så er det ingenting som skal få deg til å gjøre det heller! Jeg var helt lik selv, er nå 20 år, og har enda ikke rørt alkohol, rett og slett, fordi det ikke frister for min del... Jeg var kanskje ikke den mest sossiale personen, men kunne være med venner der vi grillet, og noen drakk og noen ikke.. Alle prøvde, å spurte om jeg og ikke skulle ha, men jeg sto på mitt! Til slutt var det ingen som "maste" på meg.. Jeg ble respektert for å være avholds, og blir det forsatt! Det er ingen nå som spør om jeg skal ha, som faktisk kjenner meg. Er de dine virkelige venner, vil de heller respektere ditt valg! så stå på ditt, å vær stolt av deg selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå