Gå til innhold

Trollere!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trolling for å skape dårlig stemning og uflid er jeg ganske lei av å lese. Blir så utrolig sinnalesing og sinnastemning på et kjedelig og ustimulerende nivå. Tvinger meg selv til å ignorere dem og glemme dem totalt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kanskje noe med at du er "Anonymbruker"?

ja, har ikke tenkt over at noen kunne tro at jeg troller lettere pga det, litt korttekt til tider :fnise:

jaja, da får folk bare fortsette å tro det, jeg kommer ikke til å "vise hvem jeg er" de gangene det er fare for å bli kjent igjenn... :sjenert:

Skrevet

Ja jeg og..så blir jeg så lei meg på Trådstartere som opprinnelig har et problem også kommer det et troll og lager kvalme.. usj!

Noen begynner med innlegg som er relativt greie, bare uenige også tar de helt av når man prøver si noe..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk på at det er mange mennesker der ute som er glad i å finne ut hvilken knapp de skal trykke på for å irritere andre mennesker. Ting som åpentlys irriterer folk flest, er som regel gøyest. Dete er som regel mennesker som ikke har så mange venner i virkeligheten og et stimulerende liv. De som tøffer seg mest, er som regel de som elsker å bære masker best.

Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Du takler trollere ved å ikke blir provosert. Blir du provosert, så har du ikke noe å gjøre i en debatt. Du lar være å snakke til dem, eller så kommenterer du bare den biten hvor de slenger inn personangrep, noe ufint, eller tilkjennegir holdninger som er bak mål. Jeg har f.eks ikke svart på et eneste av BettyBoops innlegg. Jeg skjønner ikke hvorfor andre føler at de må.

Jeg troller ikke. Jeg har radikale meninger om enkelte ting. Eller ok jeg kan trolle av og til, men det er bare om noen i tråden har meninger som irriterer meg eller provoserer meg.

Endret av BettyBoop28
Gjest Reproductivist
Skrevet

Det er en del trollere på dette forumet, så jeg lurer egentlig på hvordan man kjenner igjen dissen?

Noen er jo bare "dårlige" til å argumentere og blir fort sinte, andre provoserer unødvendig og gjør en debatt avsporet..

Noen forslag? :):idesmil:

Anonym bruker som er TS og er en merkelig personlig historie.

Ellers går det ikke å være troll her med all modereringen og visse holdninger blant brukerne. (Personangrep istedet for saklig svar, tviler på ærligheten til posteren osv istedet for å ta alle innlegg, selv åpenbar løgn på face value og svare som om det er det. Virker jo som folk her tror et diskusjonsforum er det samme som irc-chat.)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ignorere de som er helt åpenbare, som er veldig ensidige og gjerne vrir tråden over på noe helt annet enn den handler om for å messe om en eller annen sak, eller som bare krangler og slenger dritt. Men noen ganger går man vel i fella og svarer på innlegg som bare er røverhistorier. Synes ikke det trenger å være så ille, noen ting kan være morsomt å diskutere selv om de ikke er reelle, men det er litt kjedelig når man legger energi i å svare skikkelig og utfyllende, og så viser det seg at trådstarter blir helt krakilsk...

Trolling og ekstreme debattanter har ført til at avisenes kommentarfelter og debattsentraler er helt uinteressante for de fleste "normale" folk, og kan av og til ødelegge en del i noen underforum her også. Har ikke inntrykk av at det er brukere som vanligvis er aktive og med nick som er de verste til å herje på den måten... selv om man kan være uenig med noen og noen har dårlig debatteknikk (jeg har blant annet blitt beskyldt for å svare på egne innlegg osv, antagelig bare fordi jeg var uenig med en bruker på bryllupsforumet), er det et lite stykke til gærningene.

AnonymBruker
Skrevet

Men hva så om noen troller? Svar heller på innlegget personen lager eller la vær.

De verste trollene er de som roper troll og gjør alt de kan for å spore av.

Man kan uansett aldri vite. Det finnes mye rare folk her i verden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Troll, det er de man ikke er enige med det :ironi:

Skulle nesten tro det for her roper man troll til alle uten A4 meninger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...