Gå til innhold

Hvorfor er nordlendingene så herlige skapninger? Og hvorfor er nordnorske jenter så mye bedre seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen har nevnt de nordnorske jentene,- men hva med mennene da? Er de like eksplosive og vidunderlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nordlendinger og vestlendinger er mer skikkelige mannfolk, søringer har en tendens til å være mer likestilt med kjerringer, mentalt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen har nevnt de nordnorske jentene,- men hva med mennene da? Er de like eksplosive og vidunderlige?

Jada, de er like herlige :rodmer: Se bare Kamikatze her på forumet, mener på han er fra Lofoten. Virker som en veldig bra mann.

Nordlendinger og vestlendinger er mer skikkelige mannfolk, søringer har en tendens til å være mer likestilt med kjerringer, mentalt.

Enig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nordnorske kvinner har det lille ekstra, og de er faen så sexy når de snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... :sjarmor:

*kartlegge i skjul nordnorske mannfolk og lage hemmelig oversikt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Knullet en nordnorsk jente i natt, tror vi holdt på i fire timer, jeg er faen meg sår i kuken. For ei dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...det høres ut som rene maskinen jo. Kanskje det er best å holde seg på en god armlengdes avstand, når jeg tenker meg om? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Knullet en nordnorsk jente i natt, tror vi holdt på i fire timer, jeg er faen meg sår i kuken. For ei dame!

lol. hva med å dele på godene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man er forelsket bør vel 4 timer gå som en lek? Man tar jo pustepauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker helst å puste mens jeg utfører de gymnastiske øvelsene, så dette blir nok for meget for lille meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker helst å puste mens jeg utfører de gymnastiske øvelsene, så dette blir nok for meget for lille meg. :fnise:

Du vet at du kan puste gjennom nesa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvor er det skattefordeler? og hvor mye sparer man?

Usikker, skattefordeler i finnmark. muligens i nord-troms. Momsfritak på strøm. Alt annet bør du undersøke mer lokalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utelukkende gode erfaringer med nordlendinger, og mine tre beste seksuelle opplevelser var med nordnorske jenter. Hva gjør dem så joviale, avslappet og til herlige vesener? Oppvekst og kultur?

Takk for komplimentet ;)

Som nordlenning selv er jeg vel egentlig litt blind fra den andre siden og ser vel ikke på menneskene av "mitt slag" på samme måte som folk fra andre steder i landet. Men jeg syns absolutt at de aller fleste nordlenninger er herlige folk. Det er godt kjent at vi ikke tar oss selv høytidlige, og derfor er mer åpen for humor og morro. Så er også nordlenninger ofte fordommsfrie folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Lurer også på hvorfor alle tror at vi elsker fisk og spiser det hver dag.. Jeg HATER fisk!

Ellers synes jeg det blir litt dumt å lage seg en mening av en folkegruppe basert på kun tre stk du har vært med. Jeg tror man finner slike folk over alt. Både de negative og positive tingene man "finner", finner man jo også med andre i Norge..

Endret av Plutseliten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nord norske damer er Heite som f. Vi skal være glade for at mange kommer til storbyen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nord norge er definitivt Norges beste landsmenn. hehehe..(æ love, æ e nordlenning av beste sort ja, hehehe) Og ALLE får ikke skattefordel. Ikke i troms og nedover, kun finnmark. Finnmark har kun SMÅ byer, men liker du det og ruske vær, er du godt rusta. Forøvrig er Tromsø en flott by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tromsø er faen ikke en flott by... Bare snø, bakker og "kule" innbyggere som tror de er guds gave til landsdelen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gjør de i sengen som er så annerledes enn oss andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...