AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Del Skrevet 15. mai 2011 Vil et forhold fungere dersom en av partene er mye mer forelska enn den andre parten? Driver på med en nå,som jeg er stuuupforelska i ,mens han er med laidback. Xn min var stuupforelska i meg,og jeg var også det i han, helt til det rett og slett ble for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Næjøss Skrevet 15. mai 2011 #2 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er ganske individuelt da. Forholdet vil jo ikke baseres på forelskelsen, men på de følelsene man har for hverandre når man er ferdig med forelska-psykosen. Noen er litt hyped når de er forelska, mens andre er litt mer laid back. Men sålenge begge to er intresserte i å inngå et forhold med hverandre, og man trives sammen med hverandre så kan man jo iallefall prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 15. mai 2011 #3 Del Skrevet 15. mai 2011 Det skal mye til at begge parter er akkurat like mye på knærne for hverandre, det vil som regel være en som er litt mer forelsket i et forhold. Og det kan fungere helt fint, så lenge det er jenta som er mest på knærne. Det omvendte går dårligere, og det henger sammen med at gutter har større evne til å akseptere og "tilgi" svakheten den som er mest forelsket har overfor den utkårede. Så siden det er du som jente som er mest forelsket er det håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja, det kan fungere dersom jenta er den som er mest forelska - som Cuckold sa. Hadde det vært omvendt så hadde du forakta ham fordi han viser seg såpass "svak". Ei kvinne må se opp til en mann, være ham underlegen, og det kan hun ikke dersom fyren er på knærne etter henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escribiresvivir Skrevet 15. mai 2011 #5 Del Skrevet 15. mai 2011 I den grad forelskelse kan måles, så tror jeg ikke dette har betydelse med mindre det er snakk om store forskjeller. Klart, hvis en er med og en er ute, så er det jo ikke så mye å gjøre med. Har du snakket med han om hva han vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå