Gjest Vampen Skrevet 21. mai 2011 #41 Skrevet 21. mai 2011 Lever vi ennå? Forøvrig ganske skuffet over dommedagen så langt.. jeg hadde forventet litt mer bulder, brak og action!
Cata Skrevet 21. mai 2011 #42 Skrevet 21. mai 2011 Det er litt stille, ja. Tror muligens jeg skal gå og handle litt mat så jeg får et siste måltid. Dagen er jo ikke over enda.
Wombat Skrevet 21. mai 2011 #43 Skrevet 21. mai 2011 Det er jo hele to ti,er igjen... Kanskje jeg rekker å se en kort film før det smeller?
Cata Skrevet 21. mai 2011 #44 Skrevet 21. mai 2011 Det gleder meg å se at VG har fattet poenget. Det er jo en stor nyhet at (hvis) verden går under.
Troilltøva Skrevet 21. mai 2011 #45 Skrevet 21. mai 2011 Jeg kjente det begynte og riste i sted og tenkte at ja nå kommer det ...men heldigvis var det bare sentrifugeringa i vaskemaskinen...pjooooh 2
Cata Skrevet 21. mai 2011 #46 Skrevet 21. mai 2011 Vi slår nå fast at han bommet i allfall litt på tiden.
Gjest Ludovie Skrevet 21. mai 2011 #47 Skrevet 21. mai 2011 Vi slår nå fast at han bommet i allfall litt på tiden. Neida. 21. mai er jo ikke over ennå! Hvor i verden er det forresten at dagen blir over sist?
CoffinKriz Skrevet 21. mai 2011 #48 Skrevet 21. mai 2011 Faen, ser ikke ut som verden går under! Og jeg som hadde solgt bilen og brukt alle penga på byen og prostituerte
Gjest Vampen Skrevet 21. mai 2011 #49 Skrevet 21. mai 2011 Jeg vil tro at Sam og Dean stoppet hele dommedagen.. igjen! 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #50 Skrevet 21. mai 2011 Neida. 21. mai er jo ikke over ennå! Hvor i verden er det forresten at dagen blir over sist? Tidssoner Aftenposten Ser ut som om USA er et av de siste på listen. Så der er det ennå ikke helt over.
Gjest Ludovie Skrevet 21. mai 2011 #51 Skrevet 21. mai 2011 Tidssoner Aftenposten Ser ut som om USA er et av de siste på listen. Så der er det ennå ikke helt over. Takk! Klokken er altså bare ni om morgenen i Alaska, så dagen er ennå ung! Dvs at jeg venter i spenning de nærmeste 15 timene. 1
ilcrappo Skrevet 21. mai 2011 #52 Skrevet 21. mai 2011 Jeg må innrømme at skepsisen har begynt å snike seg på for min del. I følge pastoren så skulle "opprykningen" skje klokka 18 lokal tid overalt. Og jeg som hadde innstilt meg på å ta del i en skikkelig episk kamp mot Antikrist. Hva skal jeg gjøre med våpenlageret mitt nå?!
Gjest Vampen Skrevet 21. mai 2011 #54 Skrevet 21. mai 2011 Jeg må innrømme at skepsisen har begynt å snike seg på for min del. I følge pastoren så skulle "opprykningen" skje klokka 18 lokal tid overalt. Og jeg som hadde innstilt meg på å ta del i en skikkelig episk kamp mot Antikrist. Hva skal jeg gjøre med våpenlageret mitt nå?! Ærlig talt, eier du ikke fantasi mann?
ilcrappo Skrevet 21. mai 2011 #55 Skrevet 21. mai 2011 Ærlig talt, eier du ikke fantasi mann? Benytte meg av bytteretten? Glemte dessverre å be om kvittering fra den skumle araberen jeg kjøpte fra.
Gjest Vampen Skrevet 21. mai 2011 #56 Skrevet 21. mai 2011 Benytte meg av bytteretten? Glemte dessverre å be om kvittering fra den skumle araberen jeg kjøpte fra. Pfffft, den skumle arabern hadde sansynligvis ikke gitt deg noen kvittering uansett. Man unngår selvfølgelig alle former for papirspor!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #57 Skrevet 21. mai 2011 Jeg må innrømme at skepsisen har begynt å snike seg på for min del. I følge pastoren så skulle "opprykningen" skje klokka 18 lokal tid overalt. Og jeg som hadde innstilt meg på å ta del i en skikkelig episk kamp mot Antikrist. Hva skal jeg gjøre med våpenlageret mitt nå?! Bare ta vare på de vel, det er alltid en dommedag rett rundt hjørnet.
Mann 42 Skrevet 22. mai 2011 #58 Skrevet 22. mai 2011 Jeg må innrømme at skepsisen har begynt å snike seg på for min del. I følge pastoren så skulle "opprykningen" skje klokka 18 lokal tid overalt. Og jeg som hadde innstilt meg på å ta del i en skikkelig episk kamp mot Antikrist. Hva skal jeg gjøre med våpenlageret mitt nå?! Det er bra å forberede seg på apokalypsen, så våpenlageret ditt, de endeløse øktene i dojoen, og alle timene på skytebanen, er ikke bortkastet. Før eller siden kommer et eller annet til å skje. Og den som da har forberedt seg skikkelig, kommer med nødvendighet godt ut av det, sammenlignet med alle andre, som først DA begynner å tenke på at det hadde vært greit å kunne fieldstrippe en AG, eller at de hadde en stor kniv, eller et lett telt, eller 5000 rasjoner med dehydrert mat. Det sier seg vel nesten selv at når kometene ramler ned fra himmelen, zombiene snubler gjennom gatene, eller de postapokalyptiske mormonerpredikantene står utenfor døra di og ikke lenger tar "nei" for et svar, så er det bra å være FORBEREDT. Og hvis noe IKKE skjer? Vel, skyting er da morsomt? Det er et hyggelig, rusfritt miljø, med stødige mennesker som bare er moderat paranoide. 2
ilcrappo Skrevet 22. mai 2011 #59 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Det er bra å forberede seg på apokalypsen, så våpenlageret ditt, de endeløse øktene i dojoen, og alle timene på skytebanen, er ikke bortkastet. Før eller siden kommer et eller annet til å skje. Og den som da har forberedt seg skikkelig, kommer med nødvendighet godt ut av det, sammenlignet med alle andre, som først DA begynner å tenke på at det hadde vært greit å kunne fieldstrippe en AG, eller at de hadde en stor kniv, eller et lett telt, eller 5000 rasjoner med dehydrert mat. Det sier seg vel nesten selv at når kometene ramler ned fra himmelen, zombiene snubler gjennom gatene, eller de postapokalyptiske mormonerpredikantene står utenfor døra di og ikke lenger tar "nei" for et svar, så er det bra å være FORBEREDT. Og hvis noe IKKE skjer? Vel, skyting er da morsomt? Det er et hyggelig, rusfritt miljø, med stødige mennesker som bare er moderat paranoide. Mormonerpredikanter? Kommer de fremdeles til å være her når apokalypsen har begynt? Det kan jo ikke bety noe annet enn at troen deres er falsk! *stryke konvertering til mormonsime av listen* Endret 22. mai 2011 av ilcrappo
Mann 42 Skrevet 22. mai 2011 #60 Skrevet 22. mai 2011 Mormonerpredikanter? Kommer de fremdeles til å være her når apokalypsen har begynt? Det kan jo ikke bety noe annet enn at troen deres er falsk! *stryke konvertering til mormonsime av listen* Det kommer jo veldig an på HVA slags apokalypse vi får, ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå