Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånne utbasuneringer tar jeg med stor ro. Det er ikke få ganger at noen har ropt og bært seg og ment akkurat dette, og så har de blitt heller flakkende i blikket når det ikke smalt alikevel.

At "endetiden er nær", betyr vel heller at sommeren er her, og lettkledde rumper i alle fasonger skal slippes løs. Jeg legger ikke noe tyngre enn det i betegnelsen. ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ble litt engstelig til å begynne med, men så leste jeg artikkelen og så at denne skrotnissen har forutsett dommedag minst en gang før. Da slo det ikke til, pga en "mattefeil". Så det roet meg betraktelig ned.

Anyway, dersom det SKULLE være noe i det, så er jeg forberedt. Jeg fikk den nye katanaen fra Kult of Athena her om dagen, og er klar for zombieapokalypsen som med nødvendighet vil følge opprykkelsen. :ironi:

Endret av Mann 42
Skrevet

HØR HØR! DOMMEDAG ER NÆR!!

Link: Wikipedia

Ifølge solide kilder, i tillegg til å være matematisk bevist (se wikipediaartikkelen), så nærmer dommedag seg. Datoen er 21. mai 2011, og det er mindre enn en uke til!!

Hvordan skal du tilbringe de siste dagene? Gjøre de syndene du har lyst til, eller forsone deg med gud og Jesus for å få bli med til himmelen?

(Dette kunne kanskje gått under tråden 'ingen bevis for fantasi', men jeg synes det er viktig nok til å fortjene en egen tråd).

Tja, man vet ikke dagen eller timen da, sikkert fordi dager i måneden er forandret på,men kanskje uken eller måneden.

Han skriver at den 17. dagen i den 2. måneden er 21. Mai. Skal man ta bibelen bokstavelig i tidsregning, noe jeg tror er rett, så var den 7. måneden i Noahs dager, den 1. måneden i Moses sin tid da de skulle finne det lytefrie påskelammet, fordi Gud ville at det skulle være den 1. måneden, sikkert fordi Jesus ble korsfestet og sto opp igjen da. Regner man 7 måneder bak fra mars/april, så blir august/september den første måneden i Noahs dager, og den 2. måneden blir september/oktober.

Takk for PR-en da Lars:)

Skrevet

Anyway, dersom det SKULLE være noe i det, så er jeg forberedt. Jeg fikk den nye katanaen fra Kult of Athena her om dagen, og er klar for zombieapokalypsen som med nødvendighet vil følge opprykkelsen. :ironi:

:sikle:

Gjest Vampen
Skrevet

Tja, man vet ikke dagen eller timen da, sikkert fordi dager i måneden er forandret på,men kanskje uken eller måneden.

Han skriver at den 17. dagen i den 2. måneden er 21. Mai. Skal man ta bibelen bokstavelig i tidsregning, noe jeg tror er rett, så var den 7. måneden i Noahs dager, den 1. måneden i Moses sin tid da de skulle finne det lytefrie påskelammet, fordi Gud ville at det skulle være den 1. måneden, sikkert fordi Jesus ble korsfestet og sto opp igjen da. Regner man 7 måneder bak fra mars/april, så blir august/september den første måneden i Noahs dager, og den 2. måneden blir september/oktober.

Taler du i tunger eller kaudervelsk? :lete:

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Stadig like forvirra? Ikkje etter neste episode av Forviklingar!

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, også på helg også da. Kan de ikke legge slikt til hverdager?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det rett og slett er mulig å reservere seg mot å bli med på dette? Jeg har nemlig morsommere ting som jeg vil gjøre på den dagen. :foto:

Skrevet (endret)

Kanskje det rett og slett er mulig å reservere seg mot å bli med på dette? Jeg har nemlig morsommere ting som jeg vil gjøre på den dagen. :foto:

Ringe Brønnøysundregistrene og klistre "Dommedag - nei takk" på postkassa? :klo:

Endret av Cata
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

vent å se .. ikke lenge igjen nå bare le men vent å se .. enden er nær

Skrevet

Æsj, også på helg også da. Kan de ikke legge slikt til hverdager?

Jeg måtte sjekke i kalenderen for å være sikker, men det er på en lørdag ja. Sjefen jobber ikke på søndager. (Nok et bevis!!).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kan få fritak men kun hvis en er en ung pen dame og er villig til å ligge med han spåmannen.

Skrevet

En kan få fritak men kun hvis en er en ung pen dame og er villig til å ligge med han spåmannen.

Alder er en relativ sak, og hvis det dreier seg om kun å ligge ved siden av denne karen, så regner jeg meg herved som strøket av lista! :nigo:
Skrevet

Ikke lenge igjen nå. Gleder meg til å høre forklaringen når ingen verdens ting skjer den 21 mai :P Stakkars de menneskene som har sagt opp jobben, og solgt både huset og bilen.

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Gjest NozMonster
Skrevet

:skratte:

jeg synes det er så artig å lese hvor "alvorlig" alle tar det! Det oser av ironi i alle innleggene her! :fnise:

...og jeg tar det absolutt like "alvolig"

Jeg har brukt mye av dagen på å høre på p4, for der har folk sendt inn meldinger å sagt hva de bruker denne siste dagen til...

må si jeg har fått meg mange gode latterkramper der også!

En over her sa hun kunne utsette huskvasken til i morgen, men søren klype, jeg gjorde det i går jeg! Det var jo enkli skikkelig sløsing av mange timer! Men da møter jeg jaffal helvete med et rent hus :)

....et rent helvete :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ugh, jeg hater dommedagsprofetier! :kjefte:

Gjest Ludovie
Skrevet

Ugh, jeg hater dommedagsprofetier! :kjefte:

Hehe. Jeg elsker dem! :)

Skrevet

Jaja folkens.. Nå er det vel ikke lenge igjen! Var trivelig å "hilse på dere", da.

Hva skal dere gjøre deres siste minutt?

Skrevet

Mistenker jeg kommer til å henge vedPC'n :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...