AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har en kollega, eller, eks-kollega blir det vel nå, han sluttet på fredag. Han og jeg har vært gode venner og gjennom vår tid på arbeidsplassen (et typisk sted for midlertidig ansettelse, ikke et sted man jobber over ett år) har han og jeg blitt ganske nære. Eller... han er temmelig spesiell, og i løpet av den første tiden (la oss si de første seks månedene) kunne jeg aldri sett for meg å bli interessert i han. Men, selv om det har vist seg at han ved første øyekast er helt forskjellig fra meg, så er vi grunnleggende ganske like. Eller kanskje det bare er et tilfelle av motsetninger tiltrekker hverandre (en fyr med dreads og en typisk "vestkant-jente" liksom).. Jeg aner virkelig ikke. Jeg føler at det er en slags seksuell spenning mellom oss, og jeg vet at de andre kolleganene våre har følt det også (det har blitt kommentert flere ganger..), men jeg vet ikke om det faktisk er "noe" eller ikke.. Jeg er skikkelig forvirret her. Sånn, 40%, av tiden snakker vi om ting med en seksuell undertone, og jeg overtolker sikkert fra helvete, men jeg føler virkelig at han prøver å si litt.. upassende ting... for å se hvordan jeg reagerer. Jeg har i en god stund nå nektet å innse at jeg er temmelig betatt av han. Men, det kommer et tidspunkt, når du merker at du helst vil være der han er og snakke med han og se han og være nær han, at du må innse at dette er noe mer enn bare vennskaplige følelser. Problemet er at tidspunktet jeg innser dette er fire dager før han slutter for godt. Jeg tror han er litt interessert også, men bare "interessert", ikke betatt, og dermed tror jg ikke at han kommer til å ta kontakt. Herregud, for noe dritt! Så langt i vårt vennskap har det ikke vært naturlig å ta kontakt på melding eller per telefon (facebook bruker han aldri), men jeg har utrolig lyst til å ha han i livet mitt. Han er så utrolig fantastisk, men egentlig ikke min type fyr, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. Et utrolig dårlig skrevet innlegg, men jeg håper dere ser problemet mitt. (Jeg er ikke engang sikker på at det er et problem, jeg er bare så utrolig lost i mine egne følelser..) Hva i all verden skal jeg gjøre? Tror egentlig jeg bare trenger å få skrevet det ned, men kom gjerne med tilbakemeldinger! Ikke la meg sitte her å føle meg som en følelsesmessig freak fordi jeg ahr falt pladask for en kollega som antagelig ikke kunne vært mer forskjellig fra meg selv.. jeez.. Har du følt sånn for en kollega noen gang? Bare del dine tanker, please! Jeg føler meg som en dust her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Del Skrevet 15. mai 2011 Du er en dust også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 #3 Del Skrevet 15. mai 2011 Hjelp, det var som om jeg skrev dette innlegget. Jeg har en kollega som jeg også er betatt av og liker. Han begynte for over 1 år siden og sluttet rundt påske. På begynnelsen snakket jeg ikke med han. Fordi han var litt rar og snakket ikke med noen av oss andre. Det begynte vel på en fest i fjor sommer at vi snakket sammen. Husker at jeg ble skikkelig overrasket over at han var så hyggelig og interessant å snakke med. resten av festen satt vi sammen og prata. Dagen etter sa han nesten ikke et ord til meg. Da tenkte jeg greit. 2 ganger i år var vi på tur med jobben. Begge gangene endte vi opp med å sitte å prate i flere timer. Til slutt skjedde det litt mer mellom oss. Men etter at vi kom hjem, så var det ikke noe mer. Alle kollegene mine hadde fått det med seg og mente at vi burde finne ut om det var noe mer der. Men det skjedde aldri. Jeg har han på facebook og har tlf hans. Men vet liksom ikke om jeg skal sende melding heller. Så da er vi to... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 15. mai 2011 #4 Del Skrevet 15. mai 2011 Du er en dust også... På grunnlag av hva, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå