AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg føler meg som verdens mest råtne person om dagen. Det har seg sånn at etter at det ble slutt med min samboer gjennom 8 år for 1,5 år siden har det etterhvert blitt en del dating. Jeg har ikke funnet noen jeg egentlig har hatt lyst til å innlede et forhold til før nå. Og jeg har faktisk ikke bare møtt en herlig fyr, men to stykker. Jeg møtte begge to på en datingside og møtte de omtrent samtidig. Så lenge det bare dreide seg om koselige kaffedater og ikke noe mer enn det, så var det greit å date to på en gang synes jeg. Men intensjonen har hele tiden vært, at hvis det skulle bli noe mer med en av de så skulle jeg kutte ut den andre. Men så har det utviklet seg med begge to. De er så fantastisk flotte personer begge to, og begge har kvaliteter jeg ser etter som den andre kanskje ikke har. De vet ikke om hverandre, og jeg skjønner jo at dette ikke kan fortsette. Gråter meg i søvn om kveldene, og vet at jeg må såre en person veldig dypt snart. Begge guttene har jeg inntrykk for at de ønsker å satse på meg og innlede et seriøst forhold. Vi har alle tre en sønn på samme alder, så det er jo barn inne i bildet her også. Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg tenkte å få litt objektivt syn på hvordan andre tenker. Den ene gutten bor 1 times kjøring unna, han har sønnen sin på fulltid og lite barnefri. Dette fører til at vi får sett hverandre max 1 dag i uken. Men skulle jeg bare fulgt hjertet mitt, så er det nok kanskje han jeg har fått de dypeste følelsene for. Den andre gutten bor rett i nærheten av meg. Han kan jeg se så mye jeg vil. Skulle forholdet vårt utvikle seg så slipper jeg å tenke på at jeg kanskje må ta med meg sønnen min å bytte jobb og flytte fra alt som er kjent for oss her. I tillegg har han gitt uttrykk for at han ønsker flere barn, noe han andre ikke vil ha. Jeg er ganske sikker på at jeg vil ha flere barn en dag. Men jeg følelsene mine for denne gutten er ikke like dype som han andre. Men jeg liker jo han også kjempe godt, og kan jo være lurt å tenke litt praktisk også? Jeg vet at jeg er en forferdelig person som har drevet med to gutter samtidig. Men meningen min var aldri at det skulle gå så langt meg begge. Og jeg kjenner at dette tærer meg opp innvendig, så er ikke en situasjon jeg liker. Jeg vil bare ikke om et år fram i tid, se tilbake å angre på det valget jeg tok:-( Noen som har råd å komme med? Trenger ikke kjeft og formaninger om at det jeg gjør er galt, for det vet jeg allerede selv:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mp Skrevet 14. mai 2011 #2 Del Skrevet 14. mai 2011 Følg hjertet ditt! Har ikke tro på at det vil funke med han som bor nærmest bare fordi det er praktisk. Velg han du føler mest for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå