Gå til innhold

"Naturtalent" til å sjekke opp kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen som har et "naturtalent" til å bli kjent med kvinner, få dem til å føle seg komfortable, rett og slett flørte med dem på en naturlig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ja. Men jeg har til gode å møte en slik type som er trofast, snill og verdt bryet. Som oftest er disse så høye på seg selv at de flyr som bien fra blomst til blomst. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kalles å være kjekk. Da spiller det stort sett ingen rolle hva du sier eller gjær, så lenge du ikke er for frampå eller vulgær. To forskjellige karer kan fortelle en og samme vitsen til dama, og hun vil le mest av den kjekke karen. Thats life

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er utrolig flink til det. Og nei, han er ikke typen som flyr fra blomst til blomst. Derimot stortrives han med å være midtpunktet, uavhengig om det er en kvinne eller en mann (eller ti på en gang) han prøver å sjarmere - og jentene faller som fluer.

Han er også veldig aktiv politisk, og pleier å ende opp i lederverv etter omtrent to uker uansett hva slags organisasjon/klubb han blir med i. Han rett og slett har en veldig tydelig lederkvalitet som de aller fleste ser ut til å beundre. Han er slett ikke stygg heller (i mine øyne er han nydelig), men langt ifra holywood-typen av utseende (dvs han ligner på Peter Jackson - da han var på sitt tyngste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min samboer er utrolig flink til det. Og nei, han er ikke typen som flyr fra blomst til blomst. Derimot stortrives han med å være midtpunktet, uavhengig om det er en kvinne eller en mann (eller ti på en gang) han prøver å sjarmere - og jentene faller som fluer.

Han er også veldig aktiv politisk, og pleier å ende opp i lederverv etter omtrent to uker uansett hva slags organisasjon/klubb han blir med i. Han rett og slett har en veldig tydelig lederkvalitet som de aller fleste ser ut til å beundre. Han er slett ikke stygg heller (i mine øyne er han nydelig), men langt ifra holywood-typen av utseende (dvs han ligner på Peter Jackson - da han var på sitt tyngste).

Da er det ikke ham, men statusen hans kvinnene faller for. *konstatere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det finnes. De som lykkes er som regel de guttene som ikke er klar over at de har denne evnen. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg har forstått debattantene her på KG er det beste sjekketrikset å være dønn ærlig med hensyn på intensjonene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da er det ikke ham, men statusen hans kvinnene faller for. *konstatere*

Dette tror alle bitre menn, men sannheten er at det er de samme egenskapene som gjør at man lykkes med damer og lykkes i politikken, eller på jobb, eller i andre sosiale settinger. Sjarm, utstråling, driv osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror alle bitre menn, men sannheten er at det er de samme egenskapene som gjør at man lykkes med damer og lykkes i politikken, eller på jobb, eller i andre sosiale settinger. Sjarm, utstråling, driv osv.

Med andre ord så kan man være "stygg som juling", og allikevel tiltrekke seg pene kvinner, bare man har en dose med sjarm og utstråling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det finnes. De som lykkes er som regel de guttene som ikke er klar over at de har denne evnen. ;)

Ble ikke dette litt vel "politisk korrekt"? :gjeiper: Jeg mener, hvis du er usikker og famlende i møte med jenter har du et problem, hvis du derimot trives i jenters selskap vil du vel være såpass bevisst deg selv og dine omgivelser at du er klar over at du ikke er så verst på dette. Jeg tror faktisk tryggheten på at du er spennende og attraktiv gutt er ganske avgjørende for at jenter skal oppfatte deg som interessant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det finnes.

En som ser godt ut, og som er velstelt, har selvtillit, har utstråling, er utadvent og ikke redd for å ta direkte kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke dette litt vel "politisk korrekt"? :gjeiper: Jeg mener, hvis du er usikker og famlende i møte med jenter har du et problem, hvis du derimot trives i jenters selskap vil du vel være såpass bevisst deg selv og dine omgivelser at du er klar over at du ikke er så verst på dette. Jeg tror faktisk tryggheten på at du er spennende og attraktiv gutt er ganske avgjørende for at jenter skal oppfatte deg som interessant.

Politisk korrekt? Nei, mer en beskrivelse av hvilke type menn som vekker min interesse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...