Gå til innhold

Hvilket IKEA-kjøkken har du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det enkleste, husker ikke hva det heter, men har helt enkle bjørkefronter og stålhåndtak. Har veldig lite kjøkken, så da passet det best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har IKEA-kjøkken i antikk-beiset furu.

Er kjempefornøyd, jeg. Selv om det ikke er særlig "in" med furu. Planen er å male innredningen om noen år.

Vi la vekt på at:

*kjøkkenet skal kunne males

*innredningen kan kombineres med mange materialer/farger

*det er ganske tidløst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefornøyd, jeg. Selv om det ikke er særlig "in" med furu. Planen er å male innredningen om noen år.

Vi la vekt på at:

*det er ganske tidløst

Jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Vi la vekt på at:

*det er ganske tidløst

Det har vi også :P med gråsvarte håndtak. Litt gammeldagsstil på en måte, men tror ikke de har de lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chica i.i.

Vet ikke hva det heter, det sto i leiligheten når vi flytta inn. Men det er i eik, har vitrinedører på fire av overskapene og heltre benkeplate. Dårhåndtakene er i stål. Liker kjøkkenet veldig godt. Tror det ble satt inn i 1996 og er like fint ennå. Grunnen til at jeg liker det er at det er ganske nøytralt, ikke noe utpreget motekjøkken som "alle" ser at det er fra 96 hvis dere skjønner hva jeg mener.

Er også veldig fornøyd med innredningen, hjørneskap med karusell, og uttrekkbare trådhyller i alle skapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver og bygger hus og skal ha Ädel krem med takhøye skap på kjøkkenet, skal se om jeg finner litt gammeldagse håndtak/knotter, og så skal vi ha furu heltre benkeplate som jeg har tenkt å beise mørkt rødbrun (skal ha merbau parkett til) og så skal vi ha hvit porselens-kjøkkenvask, røde liftgardiner...

Hmm.. tar litt av her jeg... :hoho:

Ädel krem var det jeg skulle svare på, ja.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...