Gå til innhold

ONS, eller noe mer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente 22 her.

Var på byen igår, og fikk en veldig god tone med en gutt på 28. Vi hadde samme interesser osv, og snakket mye. Jeg var også sammen med kompisene hans. Jeg og gutten hadde samleie og såv sammen. Trodde dette var en ONS helt til han spurte om nummeret mitt.. Dagen derpå når vi våknet koset han mye med meg før jeg dro. Spise og drakk. Ble sittende et par timer hos dem å var sosial.

Etter dette har jeg ikke hørt noe. Har aldri hatt ONS før så jeg vet ikke! :) Spør dere hva dette kan vere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det avhenger jo av følgende:

1. Fikk han nummeret ditt?

2. Om han tar videre kontakt

3. Hva du svarer om han kontakter deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger jo av følgende:

1. Fikk han nummeret ditt?

2. Om han tar videre kontakt

3. Hva du svarer om han kontakter deg

TS HER:

Ja, han fikk nummeret mitt. Men hva tror dere vil skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER:

Vi er ikke synske, kjære deg. Du må nesten bare vente og se. Hva ønsker du egentlig skal skje? Siden du spør så veldig, mener jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han kommer til å legge deg på facebook om har ikke har nerver til å ringe deg først :sjenert:

Om han ikke tar kontakt så var det bare ONS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS HER:

Jeg tror han enten a) vil sende deg en venneforespørsel på Facebook eller b) sende deg en sms for å høre om dere kan møtes.

Men uansett så er det til slutt du som bestemmer om dette var en ONS eller ikke. For sier du nei til videre kontakt så blir det jo ikke noe mer, og det består som en ONS.

Hva ønsker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER:

Har du hørt fra han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt fra han?

Nei, ønsker videre kontakt. La ham til på facebook, men han har ikke vert der ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også ta kontakt, kanskje han tenker akkurat det samme som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å si hva som skjer videre. Jeg har også hatt ONS som jeg trodde der og da på fylla og dagen derpå at jeg hadde kjeeempegod kontakt med, men det ble aldri noe mer likevel.

En ting er hvertfall sikkert, ikke mas på ham og ikke virk desperat, da kommer han til å stikke med halen mellom beina fortere enn du rekker å si hei!

Min erfaring er at det er lurt å la han styre showet litt sånn i starten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke dette for å være kjip. Men jeg synes du skal være forsiktig med å håpe for mye så du ikke blir skuffa, det er mange gutter som spør om nr bare for å være høflig. Ikke det at det er så logisk, men de føler kanskje det er riktig og spørre om nr, selv om de ikke har noen intensjoner om å ta kontakt.

Men jeg krysser fingrene for deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...