Gjest bare-meg Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 hei! Jeg lurer på hvordan dere ser på verden og livet.. nyter du hverdagen? sliter du igjennom? snakk om å overleve fra dag til dag? synes du det er spennende? har det gått slik du ønsket hittil?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har noen virkelig fine dager av og til, men hverdagen må jeg dessverre slite meg gjennom. Ikke sånn at jeg kjemper for å overleve til neste dag, men mer sliter med å se lyst på ting. 1
Gjest Fikira Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Eh, tenker bare at det er noe man må gjennom. Alle må leve, alle må dø. Er hverken positiv eller negativ til hverdagen, den bare er der, og den forsvinner ikke om man er negativ til den heller.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har gått gjennom mye for å være der jeg er nå. Nå er jeg blitt 31 år og har aldri følt at livet er så bra som nå. Vi er veldig flinke til å kose oss å nyte tiden i hverdagen. Er blitt flink til å ikke bekymre meg for mye om fremtiden, irriterer meg ikke over bagateller, rot og små ting. Livet er skjørt og det er bortkastet energi å gå rundt å bekymre seg og være sur/irritert for ting som ikke betyr noenting. Det er så mye vondt i verden og jeg er bare glad og lykkelig for at jeg har familie, venner en fantastisk kjæreste og noen nydelige barn og ikke minst en god helse og at mine nærmeste og venner har det bra <3 Men jeg har hatt tunge perioder og vært langt nede noe som har gjort meg til den personen jeg er idag og jeg takler ting bedre nå og er flinkere til å tenke positivt når ting er vanskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Jeg er i en periode i livet mitt nå som ikke er greit. Jeg har fått en kronisk sykdom som gjør at fremtiden plutselig er svært uforutsigbar, annen sykdom i nær familie pluss tap av et kjært familiemedlem. Livet er tungt og jeg skulle ønske vonde ting var litt gjevnere fordelt, men hva skal en gjøre? Jeg prøver å se på hva jeg er heldig med her i livet og jeg har jobb, en god mann, romslig økonomi, fin bil, hus.. Ja.. Utenom mannen er jo dette bare materielle ting som jeg gjerne skulle byttet ut med sykdommen min for alt i verden. Isj, ta vare på alle de vanlige dagene som kommer og går. Det er de som i det lange løp er betydningsfulle. 1
Xaphan Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Jeg nyter livet så godt jeg kan, og prøver å hele tiden sette pris på hvor heldig jeg. Jeg er opptatt av å legge merke til de små skattene i livet og hverdagen, samt være flink til å fortelle menneskene rundt meg hva de betyr for meg. Jeg har hatt mine oppturer og nedturer, men ville ikke endra på noen ting. Jeg tar med meg alle erfaringer jeg kan få.
Xaphan Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 (endret) Jeg er i en periode i livet mitt nå som ikke er greit. Jeg har fått en kronisk sykdom som gjør at fremtiden plutselig er svært uforutsigbar, annen sykdom i nær familie pluss tap av et kjært familiemedlem. Stay strong Endret 13. mai 2011 av Xaphan 1
K.B.E Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Det går i oppturer og nedturer. Det er ikke slik jeg vil ha det akkurat nå, men så kommer det dager der som er kjekke også av og til.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 hei! Jeg lurer på hvordan dere ser på verden og livet.. nyter du hverdagen? sliter du igjennom? snakk om å overleve fra dag til dag? synes du det er spennende? har det gått slik du ønsket hittil? Hvor er ditt syn da, du starter ikke med å presentere ditt eget syn? Tenker det er minstekravet når man spør andre, ut av det blå. Jeg er storfornøyd i det store og hele. Men...arbeidslivets spilleregler (relasjoner, dynamikk) og ulike bransjers uskrevne regler, kan overraske og skuffe meg. Det fine med å ha svært ulik type erfaring er at jeg da vet mer hva jeg faktisk liker å jobbe med og hva slagst type arbeidsplass/bransje/stil. Så det betyr at jeg nå må handle, og søke meg ny jobb. Målet er å finne noe jeg liker og håndterer bra (nærmest selvgående), samtidig som det bør være et større selskap og lønnsmulighetene bør være gode.
Gjest *smak* Skrevet 14. mai 2011 #10 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes egentlig livet er en spennende reise.. Det er spennende å bli kjent med seg selv...Utfordre seg selv og se resultater... Jeg må ha min daglige dose med selvhjelpsbøker, de er nesten like viktige som mat for meg.. Bøkene inspirerer utrolig og jeg får gjerne nye ideer utifra det jeg har lest.. Kjempespennende!! Viktigste i livet er å føle takknemlighet, da har man i grunnen alt og mer til.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #11 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes livet er spennende, og til tider vakkert.. av og til svært utfordrende og kronglete å finne veien igjennom. Jeg har hatt en vanskelig periode hvor mange i min nærmeste familie døde. Det var nok det vanskeligste jeg har opplevd. Men føler jeg har fått hodet over vannet nå i dag
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #12 Skrevet 14. mai 2011 I'm a creep, I'm a weirdo, What the hell am I doing here. I don't belong here. Av og til er synet mitt på livet og verden Bullshit bullshit. Men det er sånn det egentlig skal være. Det er fint å føle at man lever? godt å ha det litt surt og få det bra igjen. Eneste som er råttent, er at det tar så lang tid. Halve livet er uforutsigbart, og mange av oss aner ikke hva vi skal bruke tiden på! Jeg henger med venner, går på skole, holder på med hobbyer. Men det er et styr altså
Teriyaki Skrevet 14. mai 2011 #13 Skrevet 14. mai 2011 Har et vanskelig og slitsomt syn på livet, av erfaring. Men har også et spennende syn på livet. Det byr på mange muligheter.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #14 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har et litt tungt syn på livet. Vet ikke helt hvorfor. Gleder meg til den dagen jeg tar ting som de er, slutter å bekymre meg med mørke og pessimistiske tanker, og lever i nuet istedet for å gruble på fortid og fremtid. Hvis det noen gang skjer. Litt kjedelig om jeg må bli 80 først. Er ihvertfall ikke lett å endre tankegang nå. Det er kanskje sånn at øvelse gjør mester, men dessverre har jeg aldri vært flink til å øve..
Anglofil Skrevet 14. mai 2011 #15 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har et optimistisk syn på livet, men det betyr ikke at jeg ikke kjemper. Akkurat nå er det litt hardt fordi jeg er midt i eksamensperioden med mange eksamener tett oppå hverandre i tillegg til at jeg jobber 50%. Meeen, det blir desto bedre nå jeg er ferdig og sommeren kommer. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #16 Skrevet 14. mai 2011 Jeg går gjennom en tørr periode akkurat nå. På den materielle planet har jeg alt jeg kan drømme om, flott hus, bil, god jobb, lite gjeld ... men hva betyr det når jeg er i ferd med å miste mannen min, mitt eldste barn er bitter og sint på meg - for første gang i hans voksne liv så har han tatt avstand fra meg. Jeg har opplevd at mange av de stod meg nært er døde .. Alt føles veldig tungt for tiden, lurer til tider på å si opp jobben, selge hus og bil og etablere meg et annet sted - for forandringens skyld. Det er ikke dette livet jeg har sett fram til og jobbet for At det nærmer seg 17. mai, langhelger og ferier gjør alt bare enda verre... hva skjer? Føler at jeg er i ferd med å knekke helt sammen.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #17 Skrevet 14. mai 2011 Akkurat nå er alt supertrist, jeg er både redd, skuffet, sint og superlei meg på en gang. Jeg har trygd, så jeg har meget dårlig råd, og jeg er sjeldent ute.På fredag, da jeg først ER ute, så blir jeg frastjålet veske med ALT i. (medisin jeg trenger, lommebok, nøkler, smykker som lå oppi, penger, visa, ja ALT som jeg virkelig virkelig trenger. Bortsett fra mobilen. (jeg var superheldig som hadde lagt den i jakken jeg hadde på meg.) Så ringer jeg til politiet mens jeg GÅR hjem, tok sin tid, jeg fikk beskjed om å bryte meg inn hos meg selv, noe som resulterte i knust terrasse-dør. Jeg har grenet i et døgn, og jeg har hvertfall klart å ringe til bolibyggelaget jeg bor i, så jeg fikk satt i midlertidig glass.(sånn med lim og teip og sånn) Det er ikke lås på døren, den er knukket av, så jeg får ikke låst på noen som helst måte. Jeg kan ikke forlate huset, jeg har ikke nøkkel før tidligst mandag. Låsene må byttes, og jeg har ikke penger eller kort. Jeg meldte kortet stjålet, så alt i orden, men så JÆVLI Tragisk,hele 17-mai-stemningen er totalt borte. Og jeg er livredd for å bli kastet ut av leiligheten pga alt som skjedde. Jeg trenger en klem
K.B.E Skrevet 14. mai 2011 #18 Skrevet 14. mai 2011 Akkurat nå er alt supertrist, jeg er både redd, skuffet, sint og superlei meg på en gang. Jeg har trygd, så jeg har meget dårlig råd, og jeg er sjeldent ute.På fredag, da jeg først ER ute, så blir jeg frastjålet veske med ALT i. (medisin jeg trenger, lommebok, nøkler, smykker som lå oppi, penger, visa, ja ALT som jeg virkelig virkelig trenger. Bortsett fra mobilen. (jeg var superheldig som hadde lagt den i jakken jeg hadde på meg.) Så ringer jeg til politiet mens jeg GÅR hjem, tok sin tid, jeg fikk beskjed om å bryte meg inn hos meg selv, noe som resulterte i knust terrasse-dør. Jeg har grenet i et døgn, og jeg har hvertfall klart å ringe til bolibyggelaget jeg bor i, så jeg fikk satt i midlertidig glass.(sånn med lim og teip og sånn) Det er ikke lås på døren, den er knukket av, så jeg får ikke låst på noen som helst måte. Jeg kan ikke forlate huset, jeg har ikke nøkkel før tidligst mandag. Låsene må byttes, og jeg har ikke penger eller kort. Jeg meldte kortet stjålet, så alt i orden, men så JÆVLI Tragisk,hele 17-mai-stemningen er totalt borte. Og jeg er livredd for å bli kastet ut av leiligheten pga alt som skjedde. Jeg trenger en klem Her er en trøsteklem til deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå