Gå til innhold

Sjekket han meg opp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fortet meg inn på t-banen idag og hadde kjøpt en salat og et beger med drikke som jeg balanserte i hendene sammen med en pose, mens jeg satte meg ned ved siden av en mann. Han var ganske kjekk og sikkert i 40-årene. Han så på meg og smilte og lo litt mens han holdt på med mobilen sin og sa: Det kan bli vanskelig å spise.

Jeg så på han, og visste først ikke hva jeg skulle si ... men så sa jeg bare: Snart skal det gå av masse folk, og da blir det bedre plass.

Han ble stille og så bare ned i mobilen sin igjen, og jeg ble opptatt med å drikke juicen min.

Så satt jeg resten av turen og tenkte på hvorfor han hadde pratet til meg. Jeg, som er så stygg ... Gjorde han narr av meg?

Jeg er forresten i 20-årene, og ser ganske ung ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil ikke tro han gjorde narr av deg, han ville sikkert bare være hyggelig! vi nordmenn er litt kjipe på det området, og skvetter fælt når ukjente snakker til oss..

her om dagen gikk jeg forbi en cafe hvor det satt en ung gutt og rynket på nesa av en makroøkonomibok. blir det noe lesing spurte jeg og smilte pent idet jeg gikk forbi- han ble helt satt ut stakkars- en..øh jada, litt! nærmest ropte han etter meg:) koselig når folk prater litt!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det trenger ikke å ligge noe bak. Han syntes vel bare det så litt morsomt ut når du balanserte. Virker som du tar deg selv litt høytidelig? Noen ganger kan det kanskje ligge flørt bak en kommentar, men ettersom mannen er 20 år eldre enn deg, tviler jeg kanskje på det. I så fall ville han jo vært en gammel gris. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner usikkert lite smårips. Selvsagt flørtet han med deg, det hadde i hvertfall jeg gjort om jeg hadde sagt noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det kansklje for å være hyggelig? Han ville kanskje ha igang en samtale.Det å være hyggelig er som regel uavhengig av om den andre er stygg eller pen.

Dessuten er det sjeldent at selv de ekleste av de ekleste gjør narr av andre fremmede, slik helt ut av det blå. Spesielt hvis man faktisk skal risikere å sitte ved siden av den man gjør narr av. Så det sistnevnte er nok utelukket.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trenger ikke å ligge noe bak. Han syntes vel bare det så litt morsomt ut når du balanserte. Virker som du tar deg selv litt høytidelig? Noen ganger kan det kanskje ligge flørt bak en kommentar, men ettersom mannen er 20 år eldre enn deg, tviler jeg kanskje på det. I så fall ville han jo vært en gammel gris. ;)

Nei, hvorfor det? For det første sa ikke TS at hun er tjue, hun sa hun var i tjueårene. Hun kunne da vært tjueni for alt vi vet. Og han typen var altså i førtiårene, f.eks. førti år, altså elleve år eldre. Kanskje så han eldre ut enn han faktisk er også, så i virkeligheten er han i tredveårene. Hvorfor er han gammel gris om han er omtrent ti år eldre enn henne?

For det andre: selv om han skulle vært 49 og hun tjue, hvorfor er han gammel gris fordi om han flørter med ei ungjente? Hva om ts var gutt da og han typen ei kvinne, ville hun vært et svin da? Hæ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro han var hyggelig mot deg? Jeg kommer ofte med en eller annen kommentar til fremmede i min nærhet, bare fordi det faller seg slik, ikke for verken å sjekke opp eller gjøre narr. ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg fortet meg inn på t-banen idag og hadde kjøpt en salat og et beger med drikke som jeg balanserte i hendene sammen med en pose, mens jeg satte meg ned ved siden av en mann. Han var ganske kjekk og sikkert i 40-årene. Han så på meg og smilte og lo litt mens han holdt på med mobilen sin og sa: Det kan bli vanskelig å spise.

Jeg så på han, og visste først ikke hva jeg skulle si ... men så sa jeg bare: Snart skal det gå av masse folk, og da blir det bedre plass.

Han ble stille og så bare ned i mobilen sin igjen, og jeg ble opptatt med å drikke juicen min.

Så satt jeg resten av turen og tenkte på hvorfor han hadde pratet til meg. Jeg, som er så stygg ... Gjorde han narr av meg?

Jeg er forresten i 20-årene, og ser ganske ung ut.

Han ville vel være hyggelig da, eller kanskje han flørta, hvem vet? Hvorfor tror du at du er stygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, hvorfor det? For det første sa ikke TS at hun er tjue, hun sa hun var i tjueårene. Hun kunne da vært tjueni for alt vi vet. Og han typen var altså i førtiårene, f.eks. førti år, altså elleve år eldre. Kanskje så han eldre ut enn han faktisk er også, så i virkeligheten er han i tredveårene. Hvorfor er han gammel gris om han er omtrent ti år eldre enn henne?

For det andre: selv om han skulle vært 49 og hun tjue, hvorfor er han gammel gris fordi om han flørter med ei ungjente? Hva om ts var gutt da og han typen ei kvinne, ville hun vært et svin da? Hæ?

TS opplyste at hun også ser ganske ung ut. Dermed gikk jeg ut fra at det her dreide seg om en jente som ser ut som hun er i begynnelsen av 20-årene og en mann som ser ut som han er i 40-årene. For meg blir det gammel gris, ja. Selv er jeg dame nærmere førti, og holder meg for god til å starte flørt med en 20-åring, selv om jeg synes noen av dem er søte. Man har da verdighet, og vil ikke fremstå som en desperat gammel røy. :fnise: Skulle derimot 20-åringen starte flørten, synes jeg det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29, men det ser ut som om jeg er mye yngre. Jeg vil tippe at han var et sted mellom 40 og 45, og han var veldig kjekk. Han er en sånn 40-åring som tar godt vare på seg selv. ;)

Jeg ble litt stuss siden en SÅ kjekk fyr gidder å prate til en SÅ stygg jente som meg. Jeg syns jeg ikke se så pen ut, men meg om det...

Men jeg må innrømme at jeg ble litt tiltrekt av han. Liker godt de som er litt eldre enn meg :sjenert: Fantaserte litt om han da jeg gikk av t-banen, han gjorde dagen min litt bedre siden han pratet til meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

han gjorde dagen min litt bedre siden han pratet til meg :rødme:

Da er det det som er det viktigste

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk for mindre pene mennesker å overanalysere alt mulig. Han prøvde bare å være hyggelig, det betyr ikke at han vil hoppe til sengs med deg ei heller gjøre narr.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Typisk for mindre pene mennesker å overanalysere alt mulig. Han prøvde bare å være hyggelig, det betyr ikke at han vil hoppe til sengs med deg ei heller gjøre narr.

Nå var du slem.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins pene mennesker som er usikre og overanalyserer alt mulig også. De fleste jenter tror de er styggere enn de er, men de FLESTE jenter som tror de er veldig pene - er som regel ikke det...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal en så kjekk fyr gidde å prate med en så stygg jente som meg?

Har jeg sagt noe om at jeg trodde han ville hoppe til sengs med meg?

Jeg er kanskje vandt med at jenter som deg alltid kommer med sårende kommentarer om utseende mitt, så da blir jeg usikker på om han gjorde narr av meg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Hvorfor skal en så kjekk fyr gidde å prate med en så stygg jente som meg?

Har jeg sagt noe om at jeg trodde han ville hoppe til sengs med meg?

Jeg er kanskje vandt med at jenter som deg alltid kommer med sårende kommentarer om utseende mitt, så da blir jeg usikker på om han gjorde narr av meg eller ikke.

Drit i Benedicte22

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han flørtet med deg. Ikke mer, ikke mindre. Koselig :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Bimbo-radaren min begynte å ule og pipe noe heftig da jeg leste innlegget ditt og kikket på nicket/avataren din. Så rart.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakket til deg.

Hvorfor skal det være enten eller? Norge altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...