Gå til innhold

Klinte med søster

Gjest Mentum

Anbefalte innlegg

Gjest Anuket

Kvinner eier jo ikke en logisk celle i hele kroppen, så ikke kom og snakk om logikk.

Men som sagt, det er stadig flere gutter som faktisk forholder seg til hva dere kvinner sier i stedet for hva der faktisk gjør.

Og det er to motsatte ting.

Hva vil dere egentlig?

Nei jøss - ditt neste argument vil vel være at siden kvinner ikke eier logikk - så bør vi ikke få delta i samfunnet? Du høres mer ut som om du hører til 1800 tallets tankegang.

Jeg har allerede skrevet hva jeg vil - en som respekterer meg og mine grenser og en jeg kan respektere. Men det avfeide du tydeligvis. Jeg har i grunn ikke mer å tilføye til det jeg - om jeg er unntaket som sprekker din boble får heller være.

Jeg ser frem til dine vitenskapelige bevis på at kvinner ikke eier logikk- husk å legge frem dokumentert vitenskap...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner eier jo ikke en logisk celle i hele kroppen, så ikke kom og snakk om logikk.

Men som sagt, det er stadig flere gutter som faktisk forholder seg til hva dere kvinner sier i stedet for hva der faktisk gjør.

Og det er to motsatte ting.

Hva vil dere egentlig?

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg vil faktisk det jeg sier jeg vil. Tipper jeg ikke er alene om det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfellet med TS kan jeg levende forestille meg at søstera sa "nei" med munnen, men noe ganske annet med kroppen.

Hvis han var usikker på om hun ville det eller ikke så hadde han neppe skrevet "hun ville ikke men jeg forstsatte alikevel". Dessverre sier noen jenter nei når de mener ja. Dette er uheldig da det er vanskelig å vite om et nei er et nei eller om et nei er et ja. Men i dette tilfelle visste ts at hun ikke ville, men fortsatte likevel. Det sier han jo selv.

TS, snakk med henne om det og si at du angrer. Det er ikke sikkert hun tenker særlig på dette i dag, men det kan være bra for dere å ta en prat for å legge det hele bak dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, snakk med henne om det og si at du angrer. Det er ikke sikkert hun tenker særlig på dette i dag, men det kan være bra for dere å ta en prat for å legge det hele bak dere.

Hva er det å angre på? Jeg er enig i at han bør ta en prat med henne for sin egen del, for han er garantert den eneste av dem som går og sliter med dette i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

ey. Vet ikke om dette hører hjemme i denne tråden pga det er komplete opposite, men håper å få noen meninger av jenter som har opplevd dette. To case ->

Jeg var ca 14 og min søster 13 vi fjolla rundt og klinte litt og sånt men gikk aldrig lengre. Det var ganger jeg prøvde å ta på puppene hennes og hun ville ikke men jeg forstsatte alikevel, og dette skjedde et par ganger men jeg stoppet etter kort tid. Jeg tenkte aldrig på fitte og sånt ville bare kysse og ta på puppene hennes. En gang når hun sov gjorde jeg det samme men ikke så mye.

Jeg vet hva jeg har gjort og jeg kvemmes daglig og klarer ikke å få det ut av hodet. Jeg har lest en del av hvordan det er for jenter etter å ha blitt utsatt for slike styggheter og frykter at min søster kankje har fått problemer med dette senere. Vi har et greit forhold og snakker og ler sammen, men så tenker jeg at det egentlig bare er fake og at hun egentlig hater meg, fortjent indeed..

Har fundert på å ta dette opp med henne men er redd for å grave opp gamle sår og bare gjør det kleinere og vondt dårligere. Noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre?

Døm meg og skjell meg ut gjerne etc, tror ikke jeg har gjort det nok selv... ait

Prat med søsteren din om dette. Ikke vær redd for å "grave opp gamle sår". Fortell henne at det har plaget deg lenge, og be henne være ærlig og fortelle deg hvordan hun opplevde det dere gjorde. For alt du vet kan det jo godt være at hun ikke bryr seg særlig om det som skjedde. Men be henne om unnskyldning dersom hun også sliter med dette, og spør henne om hun kan tilgi deg det du har gjort mot henne. Noen ganger må man kanskje rippe opp i gamle sår for å kunne legge noe bak seg og komme seg videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...