Pusekatt Skrevet 10. november 2003 #21 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg tror du bør få klarhet i hvordan min kjære og hans eks planlegger å løse det praktiske rundt det å få barn. Hvordan samvær skal fordeles, evt bidrag fastsettes; i hvilken grad han skal være tilstede som far i livet til det lille barnet. Dette har nemlig ganske stor betydning for hvordan fremtiden deres (dersom du velger å bli) vil se ut! Snakk med din kjære om dette, og få ham til å snakke med sin eks. Og; skriftlige avtaler dem imellom er det ENESTE holdbare i en slik situasjon. Få de gjerne tinglyst også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. november 2003 #22 Del Skrevet 10. november 2003 bør du ikke skifte beite, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimist! Skrevet 10. november 2003 #23 Del Skrevet 10. november 2003 Da er sp.målet mitt.. SKal jeg bli eller gå. Føles som alle mine drømmer er blitt knust. Setter pris på råd da jeg er forvirra om dagen. Jeg elsker denne mannen' date=' men er det verdt det? Overdriver jeg? Har noen opplevd lignende historie?[/quote'] Drømmer? Hvilke drømmer? Drømmen om drømmemannen? Han kan vel være en flott kjæreste selv om han har barn med en annen? Hva er problemet? Redd for at barnet skal ta din oppmerksomhet? Forloveden min har barn fra før, og ser ikke noe problem i det. De er jo bare skjønne. Og han er verdens mest fantastiske kjæreste. Kunne ikke funnet noen bedre. Hvis du lurer på om du skal gå fra han fordi han har barn med eksen, så er du vel ikke rodentlig glad i han? Er froholdet ellers bra ser jeg ikke at et barn skal ødelegge det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 10. november 2003 #24 Del Skrevet 10. november 2003 Det er faktisk forskjell på å ha barn fra før og å få barn med en annen mens man er sammen med noen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå