Gå til innhold

Forelska i "sommerkjæresten" min.. :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig fint hvis noen kan hjelpe meg, jeg har det helt jævlig...

For 4 år siden møtte jeg en fyr som var på ferie i hjembyen min. Han er fra den andre kanten av landet. Jeg hadde da en kjæreste jeg trodde jeg var veldig forelska i , men da jeg møtte denne gutten sa det bare pang. Ble svimmel og svett ,og han følte det samme. Det skjedde ikke noe mellom oss, men vi hadde det veldig hyggelig hele helga, sammen med min gjeng,og hans gjeng.

Jeg reiste på en annen ferie uka etter, med kjæresten min. Vi kranglet hele ferien, og jeg tenkte kun på han jeg møtte før jeg reiste. Det ble slutt like etter at vi kom hjem, og jeg ringte til han jeg hadde møtt (han var fortsatt i hjembyen min) og vi møttes to ganger til , denne gangen med lidenskapelig sex og mye kos.

Han reiste til sin egen by,og pga jobb fra begge to, møttes vi ikke før et halvt år etter. Vi ringte hverandre støtt og stadig, og sendte sms ofte. Vi hadde jo ingen avtale om å ikke treffe andre, siden vi visste vi ikke kunne være sammen pga avstanden..Vi kallte hverandre sommerkjærester, og ble enige om å kose oss når vi møttes så lenge begge var single..

Da jeg møtte han igjen holdt hjertet mitt på å poppe ut. Det ble en helg med mye kos og lidenskap, og det var helt jævlig å reise fra ham igjen. Han møtte også foreldrene mine,da han kom og hentet meg. Satt og hadde seg en kaffe sammen med dem.

Da han kom på ferie i hjembyen min sommeren etter (altså et år etter jeg møtte ham første gang) var vi på fest, og var oppi hverandre hele kvelden. Jeg endte opp hos ham. Dagen etter var det igjen fest, og da fikk jeg nesten ikke snakket med ham..han drakk seg sanseløs, og var avvisende. Kjente jeg ble veldig lei meg, og dro hjem. En uke etter hadde jeg møtt en herlig fyr, og samme kveld som jeg skulle sove hos ham første gang, traff jeg igjen denne 'sommerkjæresten' min. Da avviste jeg ham til fordel for denne nye, som faktisk ble kjæresten min. Snakket ikke med "sommerkjæresten" når jeg var i et forhold, men tenkte på ham hele tiden. Det ble slutt etter et år med kjæresten, og jeg og sommerkjæresten har tatt opp kontakten igjen.

Jeg kjenner jeg lengter veldig etter ham. Ikke bare er han den nydeligste gutten jeg har sett, men jeg har aldri følt en slik kjemi noensinne. Bare en helg med ham kan få meg til å sveve i måneder! Har sagt det rett ut at jeg er betatt av ham, og håper vi kan møtes i sommer. Han sa at han ikke er klar for noe forhold nå,for det er noe som plager ham,som han ikke vil si til noen.. Har prøvd å få det ut av ham, men han sier det går nok over. Får skikkelig vondt av ham, og prøver å snakke med ham. Han sa han veldig gjerne ville prøvd med meg, og at han håper vi kan møtes i sommer.. Så sa jeg sendte en sms til ham og spurte om vi skulle treffes når han kommer hit svarer han ikke.

Jeg skjønner jo at det er jeg som legger mest i dette her, og at det er jeg som er mest betatt. Han sier alltid unnskyld når han ikke svarer på sms, men jeg føler meg så masete. Kunne gjort alt i verden for å blitt jenta hans...

Noen råd her? Enten for å glemme ham eller for å få ham..

Virker kansje ganske despo, men jeg har aldri følt det så sterkt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Søk jobb i hotell cæsar eller meld deg på paradise hotel. Klent til deg for at du ikke har vært utro.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk jobb i hotell cæsar eller meld deg på paradise hotel. Klent til deg for at du ikke har vært utro.

Herregud , hvorfor slenger du dritt? Jeg har da ikke gjort noe galt. Var akkurat slike tilbakemld jeg ikke ønsket! Er allerede langt nok nede ,så du trenger virkelig ikke trykke meg enda lenger ned.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten samme problemet.. Fint om noen kan gi råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er han ifra? nordfra?

Jeg er fra øst,han er fra vest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis begge føler denne "kjemien"...burde ikke han VILLE ha et forhold til dg..

=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis begge føler denne "kjemien"...burde ikke han VILLE ha et forhold til dg..

=/

Han sier han ønsker det,men at han er på et punkt i livet hvor han ikke greier forhold med noen. Det føler jeg at jeg selv er også. Men det er ting som kan gå seg til etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert i deg som kjæreste. Garantert. Han prøver bare å avvise deg på en pen måte ved å si at han ikke er klar for forhold akkurat nå. Sannheten er nok at han ikke er klar for et forhold med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert i deg som kjæreste. Garantert. Han prøver bare å avvise deg på en pen måte ved å si at han ikke er klar for forhold akkurat nå. Sannheten er nok at han ikke er klar for et forhold med deg.

Hvorfor det? Hvordan fant du ut det?

Fikk flere sms av ham igårkveld, han vil møte meg i sommer..

Bør jeg styre unna?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo alltids prøve og finne det ut i sommer. Men hvis noen er ordentlig interessert, sier de ikke at de ikke er klar for forhold. Selvfølgelig er man klar hvis det er rette personen. Har du noen gang hørt om noen som sa nei til sitt livs kjærlighet fordi de "ikke var klar"? (se bort i fra de perioder man er i forhold med andre, eller har barn som holder en tilbake) Det at han vil møte deg i sommer trenger ikke bety mer enn at du er hyggelig selskap, og gir lett tilgang til sex. Problemet er at sånne fyrer kan lyve og dra det ut i det lengste for å holde på sånne goder, og late som om de er akkurat interessert nok til at du gidder å la ham holde på. Men hvis du møter han, og sier at du vil ha et forhold, og han fortsatt ikke er interessert, bør du knipe sammen og holde deg unna ham. Ikke gi ham pose og sekk når han ikke vil ha deg som kjæreste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo alltids prøve og finne det ut i sommer. Men hvis noen er ordentlig interessert, sier de ikke at de ikke er klar for forhold. Selvfølgelig er man klar hvis det er rette personen. Har du noen gang hørt om noen som sa nei til sitt livs kjærlighet fordi de "ikke var klar"? (se bort i fra de perioder man er i forhold med andre, eller har barn som holder en tilbake) Det at han vil møte deg i sommer trenger ikke bety mer enn at du er hyggelig selskap, og gir lett tilgang til sex. Problemet er at sånne fyrer kan lyve og dra det ut i det lengste for å holde på sånne goder, og late som om de er akkurat interessert nok til at du gidder å la ham holde på. Men hvis du møter han, og sier at du vil ha et forhold, og han fortsatt ikke er interessert, bør du knipe sammen og holde deg unna ham. Ikke gi ham pose og sekk når han ikke vil ha deg som kjæreste.

Helt ærlig synes jeg ikke det kun er en unnskyldning. Jeg er på et punkt i livet mitt der jeg absolutt ikke vil ha kjæreste. Var i et forhold lenge, og tilslutt følte jeg meg kvalt. Det kommer til å ta veeeldig lang tid før jeg orker et forhold igjen, selv om han jeg møter er "perfekt". Så det kan faktisk ha med han selv å gjøre, og hvor han er i livet.

C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg ikke det kun er en unnskyldning. Jeg er på et punkt i livet mitt der jeg absolutt ikke vil ha kjæreste. Var i et forhold lenge, og tilslutt følte jeg meg kvalt. Det kommer til å ta veeeldig lang tid før jeg orker et forhold igjen, selv om han jeg møter er "perfekt". Så det kan faktisk ha med han selv å gjøre, og hvor han er i livet.

C

Ja vel. Veldig få jeg kjenner sier nei til sitt livs kjærlighet fordi det "ikke passer". Men jeg kjenner mange som er blitt holdt på gress av en de er interessert i, og som kommer med den type unnskyldninger, noen i flere år. Det har sjelden endt med de to, men den ene har blitt veldig såret og kastet bort mye av livet sitt på noen som rett og slett ikke var interessert nok.

Og hvis han ikke er klar for et forhold, så er han ikke det, så da har vi vel svaret der uansett. Poenget er vel at han ikke er interessert i et forhold, ikke så mye hvorfor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Idag er savnet ekstra stort. Vi pleide å møtes rundt 17 mai..

Jeg har ikke rørt alkohol ikveld,for dere som tror det er fylla som snakker.

Jeg har funnet ut at han har vært bortpå flere jenter her på feriestedet hans, hva som har skjedd,og når, det vet jeg ikke. _Jeg vet bare at jeg er veldig lei meg.

Vi skal på samme stedene i sommer,så jeg kommer til å treffe ham. Vet at jeg ikke kommer til å greie å la være..

Men jeg må virkelig komme over denne mannen.. Jeg kan ikke unngå å være på landstedet hans, da vi skal på en festival der (jeg og venner) som er avtalt for lenge siden.

Hvordan kan jeg glemme han? Er så betatt og det er så vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...