Gå til innhold

Hva ser du i ditt speil Idag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I speilet mitt, hver eneste dag

uten burka og sorte solbriller

ser jeg meg selv som jeg er

Om helseguruer skulle bedømme

og aktivt omskulpturere meg

ville de sikkert hatt jobb

resten av året og mere til

...men jeg har det i grunnen greit jeg

Det er godt å slippe jaget

etter en "innbilt perfekt kropp"

Jeg godtar og liker den jeg er

Jeg er fornøyd

:)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg følte det samme som deg. Men man gir vel seg selv mer kritikk.

Gjest aeikina
Skrevet

Sjokk ja. Godt ord for å beskrive det jeg så tidligere. Jeg skjønner ikke hvordan det har gått så fort. Men jaja. Får pelle meg på trening da. Misunner alle de som er naturlig slanke og ikke m jobbe ræva si av seg.

Er så enig!! Jeg irriterer meg sånn over at jeg ikke var heldig på den måten!

Jeg var ute å sleit rævva av meg her om dagen da jeg jogger forbi ei tynn/fast/ pen etc jente som går å spiser på en dounut!! ååå DA var livet urettferdig da!!:P

Skrevet

Jeg ser at planen min ikke går som den skal!

Og at de sorte ringene under øynene ikke lenger kun er ringer, men tjukke traktordekk, omg!

Gjest Anuket
Skrevet (endret)

at eksamensstresset virkelig tar på! Mørke ringer under øynene...

Endret av Anuket
AnonymBruker
Skrevet

I speilet på det ene rommet, seg ser en utslitt jente med blågrønne øyne og kinn etter møte med en gal fyr. Ei som ble sviktet av en person som betydde alt og som knuste drømmen hennes. Ei som ønsker hevn og vonde tanker om denne personen.

I speilet på det andre rommet seg jeg ei sterk jente som skal klare å komme seg gjennom den vanskelige tiden, og som skal klare å heve hodet når hun går ut døra og treffer folk, som skal finne styrken til å komme seg gjennom sviket og tilslutt dagene. Ei jente som igjen, skal kjempe for å bli enda sterkere og komme seg utav dritten. Ei som tilgir og går videre i søken etter en ny og bedre kjærlighet.

Skrevet

Er så enig!! Jeg irriterer meg sånn over at jeg ikke var heldig på den måten!

Jeg var ute å sleit rævva av meg her om dagen da jeg jogger forbi ei tynn/fast/ pen etc jente som går å spiser på en dounut!! ååå DA var livet urettferdig da!!:P

Du vet jo ingenting om hvordan hun trener og spiser ellers :)

Er ganske happy med det jeg ser i speilet for tiden, har ikke så mange mål satt opp fremover, så blir vel bare å prove å bli kvitt litt mer fett. Men samtidig er det ikke så farlig, jeg er jo allerede fornoyd :)

Gjest aeikina
Skrevet

Du vet jo ingenting om hvordan hun trener og spiser ellers :)

Er ganske happy med det jeg ser i speilet for tiden, har ikke så mange mål satt opp fremover, så blir vel bare å prove å bli kvitt litt mer fett. Men samtidig er det ikke så farlig, jeg er jo allerede fornoyd :)

[/quot

tviler på at sånne tynne jenter som det, sliter med vekta og tenker på hva de putter i munnen.

Det er det som er forskjellen på sånne jenter og meg, de tenker ikke på mat hele tiden og er evig på slankeren.. de har ett avslappet syn på mat og spiser akkuratt det de vil.Skulle ønske jeg og klarte å tenke sånn!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser et opplagt ansikt, fikk sove helt til 12. Ser et tørt, slitt og tynt hår jeg bare vil ha i hale. Ser en hud jeg får dårlig samvittighet for, fordi jeg sov med sminke i natt. Ser noen overarmer jeg syns er for kraftige. Ser en mage som ser knallflott ut i det ene speilet, men stygg ut i det andre. Ser en rumpe jeg er fornøyd med både med og uten klær.

Generelt sett blir speilbildet bedre og bedre utover dagen. Misliker speilbildet om morgenen, ser mye freshere ut på kvelden.

Det er merkelig hvor opptatt man er av eget speilbilde. Studere hver minste detalj, bekymre seg og vurdere hvor ille det egentlig er.

AnonymBruker
Skrevet

jeg ser en pen person, går sjeldent med sminke.

men trokke andre legger merke til det...

Gjest Applecore
Skrevet

At jeg ser gravid ut etter å ha spist cornflakes med melk og banan...

Skrevet (endret)

I speilet i dag ser jeg en tynn jente med tutmage midt på. Vet ikke hva jeg skal gjøra med denne bumben etter graviditeten. Ser at jeg ikke skal gå med den kjolen jeg hadde planlagt på 17. mai ihvertfall :(

Endret av sjøhest
AnonymBruker
Skrevet

Speilet meg istad og så ikke mye fresh ut! Helt usminket og ustelt hår. Er litt små syk, så føler meg ikke så veldig fin nå.

Skrevet

I speilet mitt i dag møtte det meg et ansikt tydelig merket av en periode med lite søvn og mye jobbing på skolen. Likevel, fullt av pågangslyst.

Og ja, håndtakene og pølsa rundt magen hånflirer av meg hver gang jeg ser i et speil. Gleder meg til å bli kvitt det igjen!

Skrevet (endret)

*skrev i feil tråd* :)

Endret av Margareth
Skrevet

En svært kjekk mann med bulende muskler.

Skrevet

Ikveld etter jobb o dusj, så jeg en dame med stor oppblåst mage etter nok en lang dag på kjøkkenet og for mye smaking på maten... Også tenkte eg fae.... Og eg skulle jo skjerpe meg jo.. Snart ferie og bikinisesong:( meeeen trøster med med at det alltid er noen spm ser "verre" ut.. Og at min mann elsker meg, selv om eg føler meg feit og fæl! Så får en komme seg i gang med treningen igjen etter ferieturen( for trene i 35 pluss, DET klarer eg ikke;)

Skrevet

Ei trøtt ei, som selv om hun har fått bra med søvn i natt, er veldig lysten på å sove litt mere. Men jeg står i mot... :sleep:

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg kom inn i kjolen som jeg skal bruke i bryllupet til en vennine :). Det var deilig det :). Hard treningen har lønt seg :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...