Gå til innhold

Hva ser du i ditt speil Idag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så meg selv i speilet etter dusjen istad og jeg så vinter kiloene sitte som støpt. De har sneket seg på mage regionen og lagt seg fint til rette og gitt meg både bilringer og håndtak. Det var vist min wake up call.

Hva ser du i ditt speil idag?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

at røykeslutten viser seg selvom jeg er på streng diett...:P

Skrevet

Gratulerer med røykeslutt:).

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med røykeslutt:).

Tusen takk du! :D:D

Får heller slite med de dumme røykekiloene..:P

Skrevet

Skal vi 'trene' sammen i spirit for å bli kvitt de ekstra kiloene våre Hehe

Skrevet

At sydenfargen min beynner å bli grå og at jeg burde skaffe meg en god nattkrem til det tørre ansiktet mitt.

Skrevet

en feit kropp som skal på slanking fra og med i morgen!!!

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Haha jeg holder også magen inn ubevist. Men til og med det hjelper ikke lenger Hehe.

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Sjokk ja. Godt ord for å beskrive det jeg så tidligere. Jeg skjønner ikke hvordan det har gått så fort. Men jaja. Får pelle meg på trening da. Misunner alle de som er naturlig slanke og ikke m jobbe ræva si av seg.

Skrevet (endret)

og at jeg ikke akkurat får mindre cellulitter med årene...... vel bra man har helsa da!

Endret av Vinnie
Skrevet

Har du prøvd Decleor sine nattbalmer vinnie? Syns de hjelper når jeg får tørr hud.

Skrevet

Jeg så at kroppen har blitt mindre siden Mars måned.

Liker ikke å gå på vekten siden vekten står på det samme absolutt hele tiden.(Litt overvektig) Men idag måtte jeg veie meg og jeg har gått ned! :happy:

Så jeg måtte se litt ekstra i speilet dag :)

Skrevet

Gratulerer med mindre tall på vekten ibanez :).

Skrevet (endret)

tom

Endret av Vinnie
Skrevet

Har du prøvd Decleor sine nattbalmer vinnie? Syns de hjelper når jeg får tørr hud.

Nope. Syns de er for dyre..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så at etter et år med målrettet styrke og kondisjons- trening og riktig kosthold har jeg endelig fått en stram og slank kropp jeg trives med. Jeg smiler hver gang jeg ser meg i speilet, og lurer på hvorfor jeg ikke tok tak i dette for flere år siden. Det var verdt slitet, og nå har jeg en ny, sunn livsstil og en fit kropp som belønning. Anbefales. :jepp:

• Liker 4
Skrevet

Gratulerer med mindre tall på vekten ibanez :).

Takk :)

Skrevet

At jeg jeg nærmer meg målet mitt, sakte men sikkert :) 7 kg ned siden 23 februar :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...