Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

Og kva er egentlig grunnen til at desse landa alltid går direkte til finalen? Ikkje rettferdig, vil eg påstå. Sjølv om dette sikkert er land som har vore med i MGP frå starten av, så burde ikkje det ha noko å seia.

Men eg synst det er heilt greit at dei (5?) landa som har gjort det best forrige år, går direkte til finalen - sjølv om det egentlig ikkje burde ha vore nødvendig det heller.

Fordi de betaler størsteparten av kalaset! De ville ikke vært interesert i å betale for noe som de ikke kunne ha deltatt i vil jeg tro.

Edit: altså hvis de ikke hadde gått videre fra semi sånn som oss.

Endret av Mynona83
Gjest Krizzy
Skrevet

Ikke urettferdig, de finansierer nesten hele MGP ;)

Og kva er egentlig grunnen til at desse landa alltid går direkte til finalen? Ikkje rettferdig, vil eg påstå. Sjølv om dette sikkert er land som har vore med i MGP frå starten av, så burde ikkje det ha noko å seia.

Men eg synst det er heilt greit at dei (5?) landa som har gjort det best forrige år, går direkte til finalen - sjølv om det egentlig ikkje burde ha vore nødvendig det heller.

Det sto litt ovenfor mitt svar. :)

Skrevet

Hvis det er sånn at England,Frankrike,Spania og Italia bidrar med en del penger i kassa til ESC, så er det forståelig. Hadde vært på sin plass at norge også hadde fått automatisk finaleplass om vi óg hadde bidratt med penger..

Skrevet

"I love Belarus!"

OMG!!!!

Gjest Krizzy
Skrevet

Hvis det er sånn at England,Frankrike,Spania og Italia bidrar med en del penger i kassa til ESC, så er det forståelig. Hadde vært på sin plass at norge også hadde fått automatisk finaleplass om vi óg hadde bidratt med penger..

Det er ikke bare en del, de bidrar med MYE penger.

Skrevet

Latvia: Likte den sangen faktisk. Og vokalisten med det lyse håret var en kjekkas :rodmer:

Gjest Krizzy
Skrevet

Latvia: Likte den sangen faktisk. Og vokalisten med det lyse håret var en kjekkas :rodmer:

M'm! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Latvia passerer. Og så er de bedre på engelskuttalen enn MANGE av de andre. Der de synger på engelsk...??

AnonymBruker
Skrevet

Dere må youtube den svenske sangen fra 2006. De er HELT like!!

• Liker 1
Skrevet

De er sist ut i dag. :)

Der ja.. Nå er det Danmark sin tur.

Skrevet (endret)

Det er ikke bare en del, de bidrar med MYE penger.

Eg skjønnar jo at det på den måten kan virka rettferdig at desse landa går direkte til finalen. Men samtidig likar eg ikkje tanken på at store land kan kjøpa seg til ein gratis finaleplass kvart einaste år! :kjefte: Ikkje alle land som kunne ha gjort det samme, for å seia det sånn.

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg skjønnar jo at det på den måten kan virka rettferdig at desse landa går direkte til finalen. Men samtidig likar eg ikkje tanken på at store land kan kjøpa seg til ein gratis finaleplass kvart einaste år! :kjefte: Ikkje alle land som kunne ha gjort det smma, for å seia det sånn.

Det hadde trolig ikke vært noe MGP uten disse bidragene da.

Skrevet

Noen som har link til sangen alle mener er lik som den danske?

Synes den danske er veldig fin:)

Skrevet

Dere må youtube den svenske sangen fra 2006. De er HELT like!!

Det var Ganske likt ja! :O

Skrevet

Danmark går nok videre, men de vinner ikke. Jeg tror Serbia vinner.

Skrevet

Den danske sangen var jo litt fin! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...