Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mynona83
Skrevet

Har sverige vært enda? danmark??

Hadde helt glemt i dag, men nå som vi er ute får jeg heie på naboene - det er jo det de gjør nedover i europa :)

AnonymBruker
Skrevet

SKulle det innlegget med programlederne være morsomt?? :gjeiper:

Var litt morosamt da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke rart at Stella ikke gikk videre. resten av Europa har jo totalt ulik musikksmak fra oss..

Gjest Krizzy
Skrevet

Hadde helt glemt i dag, men nå som vi er ute får jeg heie på naboene - det er jo det de gjør nedover i europa :)

Sverige har vært.

Danmark har ikke vært. :)

Skrevet

Sverige har vært med, men ikke Danmark :)

Skrevet

Ja, er Danmark med i år?

AnonymBruker
Skrevet

Sverige har vært! Danmark gjenstår vel. Den er for øvrig prikk lik en sang som kjempet om den svenske MGP-plassen for noen år siden. Nesten plagiat vil jeg si!

Skrevet

England, Frankrike, og Spania, som jeg kommer på. :)

Og kva er egentlig grunnen til at desse landa alltid går direkte til finalen? Ikkje rettferdig, vil eg påstå. Sjølv om dette sikkert er land som har vore med i MGP frå starten av, så burde ikkje det ha noko å seia.

Men eg synst det er heilt greit at dei (5?) landa som har gjort det best forrige år, går direkte til finalen - sjølv om det egentlig ikkje burde ha vore nødvendig det heller.

Gjest Krizzy
Skrevet

Ja, er Danmark med i år?

De er sist ut i dag. :)

Skrevet

Belarus /hviterussland - veldig mørk og rar stemme på henne.

Gjest Mynona83
Skrevet

England, Frankrike, og Spania, som jeg kommer på. :)

Og Italia (+ vertsnasjonen)

Skrevet

Høres ut som meg på karaoke i syden etter ti drinker.

• Liker 1
Skrevet

Ikke topp 5, men fjordårets vinner (vertslandet) er automatisk videre. Så er det Spania, Frankrike, England og ett land til tror jeg som går direkte til finalen pga de betaler så mye til produksjonen.

Så det er grunnen altså. Teit! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Og kva er egentlig grunnen til at desse landa alltid går direkte til finalen? Ikkje rettferdig, vil eg påstå. Sjølv om dette sikkert er land som har vore med i MGP frå starten av, så burde ikkje det ha noko å seia.

Men eg synst det er heilt greit at dei (5?) landa som har gjort det best forrige år, går direkte til finalen - sjølv om det egentlig ikkje burde ha vore nødvendig det heller.

"De fire store": Frankrike, Tyskland, England og Spania er alltid direkte kvalifisert pga de bidrar økonomisk til MGP. Så det er ikke så urettferdig :)

Skrevet

Mamma synger bedre jo :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...