Gå til innhold

Gilmore Girls -- hvem er penest?


Gjest Aria.

Anbefalte innlegg

Jeg syntes Rory er en søt jentunge i serien, iom at hun er såpass ung. Men det er ingen tvil om at Alexis Bledel er en utrolig vakker dame. Min link.

Ja, Bledel er utrolig vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aria.

Lorelai er slående vakker i den første sesongen, med litt for speisa klær en gang i blant.

Synes hun blir kjedelig etter hvert.

Rory er nydelig, men hvis man tenker at pen grenser til sexy, så kanskje ikke.

Rory blir mindre kul etterhvert, har dere lagt merke til hvordan stemmen hennes bare blir mer og mer pipete? Hun høres HELT annerledes ut i pilotepisoden. Mer avslappet.

Lorelai er litt slitsom en gang i blant, men må innrømme at jeg synes personligheten hennes er mer tiltrekkende.

Veldig enig med deg! Sånn som det andre bildet av Lorelai, hva i all verden er det? Utrolig kjedelig og litt lite flaterende.

Rory er vel ikke sexy nei :fnise: Liksom en annen type, men utrolig tiltrekkende, sikkert ikke problemer med å finne seg kjærste i virkeligheten heller. Liker hvordan de i serien, når hun er 16-17 kler henne i helt normale klær, ikke noe fashion smashion (som det er i ALLE andre serier) og ikke sexy, lar henne kle seg som den aldern hun er, helt vanlig jente, helt vanlige klær. Sånn skal det være, ikke dior og chanel og kort og sexy :nei:

Enig i det med stemmen hennes, i starten virker hun også mye mer ydmyk. Syntes hun etterhvert blir ganske sur rett og slett, ihvertfall av og til, hun blir liksom "en av de populære" :sjenert: Noen ganger tenkte jeg at hun kanskje var lei hele serien og ikke gadd "spille" så bra lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med deg! Sånn som det andre bildet av Lorelai, hva i all verden er det? Utrolig kjedelig og litt lite flaterende.

Rory er vel ikke sexy nei :fnise: Liksom en annen type, men utrolig tiltrekkende, sikkert ikke problemer med å finne seg kjærste i virkeligheten heller. Liker hvordan de i serien, når hun er 16-17 kler henne i helt normale klær, ikke noe fashion smashion (som det er i ALLE andre serier) og ikke sexy, lar henne kle seg som den aldern hun er, helt vanlig jente, helt vanlige klær. Sånn skal det være, ikke dior og chanel og kort og sexy :nei:

Enig i det med stemmen hennes, i starten virker hun også mye mer ydmyk. Syntes hun etterhvert blir ganske sur rett og slett, ihvertfall av og til, hun blir liksom "en av de populære" :sjenert: Noen ganger tenkte jeg at hun kanskje var lei hele serien og ikke gadd "spille" så bra lenger :fnise:

Det har jeg også tenkt! Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...