Gå til innhold

Gilmore Girls -- hvem er penest?


Gjest Aria.

Anbefalte innlegg

Gjest Aria.

Hvem syntes du er penest av jentene/damene i Gilmore girls?

Mor eller datter?

Veldig mange gutter jeg spør sier moren (Lauren Graham) og syntes Rory er totalt uinteressant og kjedelig. Jeg syntes hun er kjempepen! Digger når jenter er sånn, rolig, pene, smarte. Moren er pen, men litt masete, og kler seg litt harry noen ganger.

Hva syntes dere? Er jenter som Rory hot? Eller bare kjedelig? Og hvem er penest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Rory har nydelige trekk og er rett og slett klassisk og vakker, moren ser jeg ikke noe speselt ved - helt vanlig bare!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren er klassisk pen (men kan fort bli litt kjedelig).

Moren er sexy så det holder, med en mer særegen type skjønnhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor de er i serien. På begynnelsen er Rory liten og søt men mot slutten har hu blitt voksen og er utrolig pen syns jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lauren Graham (Lorelai) er en av de peneste damene jeg vet om.

Rory er veldig søt, men Lorelai er mye penere, synes nå jeg. Jeg husker dette ble diskutert i vennegjengen en gang, og ingen var enig med meg. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde dårlig damesmak, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ingen av dem er noe særlig. Men datteren er klart bedre enn moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Kommer an på hvor de er i serien. På begynnelsen er Rory liten og søt men mot slutten har hu blitt voksen og er utrolig pen syns jeg.

Jeg mener i starten. Syns moren er jevnt pen gjennom hele, forandrer seg ikke veldig mye. Rory syntes jeg er kjempe pen i starten, men syns hun blir mer og mer.. tja.. liker ikke henne med den panneluggen og mørkere hår for å si det sånn. I starten går hun med vanlig klær, jeans og vanlige gensere, men etterhvert skal hun liksom blir mer "pyntet" og voksen, og syntes bare hun går med brunt eller svart, og da blir det litt kjedelig.

Liker ikke serien så godt mot slutten :sjenert: Er best før hun begynner på college. Liker ikke han kjæresten hun får etterhvert Logan er det vel, og ikke når Lorelai blir sammen med Christopher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Rory er penere :)

Jeg liker heller ikke Logan! Likte Dean og han nevøen (?) til Luke bedre. Sluttet å se på når hun gikk på collage. Men, ble ikke Lorelai og Luke sammen?? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Rory ble penest på Yale og jeg elsker Logan! Det er jo de beste episodene :-D Når Rory blir voksen syns jeg hun utklasserer moren, men før det syns jeg moren er penest, hun har bare litt rar munn/gjør noe rart med munnen.. Rory ser så mye finere ut med mørkt hår og pannelugg - og får kjempefin stil :-D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at begge er pene, og ja, Rory er klassisk pen.

Likavel må jeg si at det er Luke jeg ser på, herregud for en mann. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja! Enig der!! :)

Liker definitivt sesong 5 best forresten. Det er vel andreåret til Rory på Yale, og Luke og Lorelai har endelig fått ut fingern! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge er pene, men de ser også hverdagslige ut/ikke aaalt for pene , sånn at jeg kan relatere meg til dem i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes moren er mindre pen, faktisk. Får nok pepper for den. Men jeg synes hun rett og slett har utiltrekkende ansiktstrekk.

Datteren har et meget spesielt fjes, kan ikke skjønne de som påstår at hun ser ordinær ut?! Hun har et veldig særegent utseende. Hun er veldig vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexis Bledel ( Rory) sin mor er meksikansk med bakgrunn fra frankrike og tyskland. Faren er argentinsk med dansk bakgrunn. Det gir henne et veldig særegent utseende.

Endret av Miss Violet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorelai er slående vakker i den første sesongen, med litt for speisa klær en gang i blant.

Synes hun blir kjedelig etter hvert.

Rory er nydelig, men hvis man tenker at pen grenser til sexy, så kanskje ikke.

Rory blir mindre kul etterhvert, har dere lagt merke til hvordan stemmen hennes bare blir mer og mer pipete? Hun høres HELT annerledes ut i pilotepisoden. Mer avslappet.

Lorelai er litt slitsom en gang i blant, men må innrømme at jeg synes personligheten hennes er mer tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Rory er en søt jentunge i serien, iom at hun er såpass ung. Men det er ingen tvil om at Alexis Bledel er en utrolig vakker dame. Min link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...