Arwen Skrevet 7. november 2003 #1 Del Skrevet 7. november 2003 Når bestemmer dere meny og andre detaljer? Sendte akkurat mail til hotellet og fikk svar tilbake at det passet fint i begnnelsen av neste uke :o Trodde jeg var litt bridezilla, men det synes jeg var veldig tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 7. november 2003 #2 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg kan aldri tenke meg at de trenger det så tidlig, men kanskje de synes det er greit å ha ting i orden hvis dere er klar for det. Vi kommer til å kontakte hotellet nærmere jul, for da har vi tid til å møte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 7. november 2003 #3 Del Skrevet 7. november 2003 Du skal gifte deg 25 september neste år og skal planlegge meny neste uke? Jøss! Holder det ikke med 2, kanskeje måneder i forveien da? Må da være mer enn nok tid det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 7. november 2003 Du skal gifte deg 25 september neste år og skal planlegge meny neste uke? Jøss! Holder det ikke med 2, kanskeje måneder i forveien da? Må da være mer enn nok tid det. Var det jeg trodde også. Skulle bare skrive det inn i huskelista vår når vi skulle ringe de. Hmmm.. :klø: kanskje de misforstod mailen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. november 2003 #5 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg gjorde det samme. Kontaktet hotellet i slutten av juli for å høre når vi måtte bestemme oss. Da lurte de på om vi kunne komme ned og møte kjøkkensjefen uka etter (vi gifter oss i juni 04). Det ble til at vi gjorde dette og har nå bestemt oss. Skjønte det slik at de gjerne ville vite hva vi ville ha før de ga oss en endelig bekreftelse. Men jeg må si at jeg også fikk ganske sjokk over å skulle tenke på meny et år før - selv om jeg liker å ha ting unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 7. november 2003 #6 Del Skrevet 7. november 2003 Da vi bestilte avtalte vi med Hotel Continental at vi skulle møtes i mai og sette opp meny (vi gifter oss 24 juli). Vi har satt en dato, men jeg husker den ikke akkurat nå. Neste uke er litt tidlig, men da får du det ihvertfall ut av verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. november 2003 #7 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skal ha på losby gods og skal gifte oss imai..Skal snakke med de i januar vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 9. november 2003 #8 Del Skrevet 9. november 2003 Me feira på hotell, og me fekk beskjed om at dei ikkje trengde å vite menyen før eit par veker på førehand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå