AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Hei! Min samboer fyller snart 30. Det skal være storfeiring med flere kompiser som fyller 30 dette året, i august. Og det skal være en annen litt mindre fellesfeiring med venner som også er mai-barn dagen etter bursdagen hans. Så hva skal jeg finne på? Hva kan jeg stelle i stand for å gjøre denne bursdagen ekstra spesiell? Og har dere noen knallgode gaveforslag til en herlig mann som fyller 30?!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Konsertbilletter hvis du bor i en by som har mange konserter eller billetter + transport + hotell? Hvilke hobbier har han? Eg han en friluftsmann?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 vi har allerede konsertbilletter til sommeren... men absolutt et godt forslag... hobbyer ja... vi liker begge å reise, og gjør det ofte (4-5 turer i året). også bodd for det meste i utlandet, kun bodd i norge i 3 mnd nå... tenkte litt på en tur til paris.. for uansett hvor bereiste vi er, så har vi aldri opplevd paris =) ellers hobbyer... kan ikke skrive jobben hans, da skjønner både han og mange andre hvem det kan være snakk om... men jobben hans er på mange måter hobbyen også.. har ment lenge han burde skaffe seg noe utenom dette... når det kommer til turer i skog og mark, så er det mest småturer en gang i ny og ne for hans del.
Tabris Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Er han glad i konjakk eller whisky? En litt eksklusiv flaske med edle dråper er en fin 30-årsgave.
Serenity_ Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Tur til Paris høres romantisk og personlig ut i dette tilfellet. ikke bare noe man gjør fordi "alle" drar dit. Forslag til overraskelse kan være...... hmmmm..... middag hjemme er vel litt i kjedligste laget på en 30-års dag? hva med en overraskelsesfest med familien? han skal jo mye med venner slik jeg skjønner det. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Er han glad i konjakk eller whisky? En litt eksklusiv flaske med edle dråper er en fin 30-årsgave. hehe. morsomt du nevner dette!! han samler faktisk! tror ikke jeg kan toppe noen av flaskene hans (mellom 10.000 og 20.000), men kanskje flasken fra meg kan bli spesiell uansett pris
Mary Poppins Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Min mann fikk (ikke av meg men av mine foreldre) en flaske med skikkelig god vin som var produsert det året han var født; altså den fylte også 30 Han ble veldig glad for den! Kanskje noe tilsvarende med whisky? Ellers fikk han av meg en veldig fin pc-veske i skinn, samt en daybag for korte reiser. Ellers har det i vår gjeng vært vanlig å spleise på gaver, sånn at det blir noe skikkelig. Bl.a. fikk samboeren til en venninne en hagle i gave, som spleiselag fra både samboer, foreldre og venner (koster mange tusen).
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 Det blir litt sært å gi min kjære en hagle i 30-års gave.. hadde han jaktet kunne dette vært aktuelt... men kanskje som 40-års gave? =)
Mary Poppins Skrevet 12. mai 2011 #10 Skrevet 12. mai 2011 Det blir litt sært å gi min kjære en hagle i 30-års gave.. hadde han jaktet kunne dette vært aktuelt... men kanskje som 40-års gave? =) Nei selvfølgelig. Det gjelder jo bare de som jakter! Det jeg mente er at man kan få mye fint hvis man går sammen med andre og spleiser. Selv fikk jeg og mannen gavekort på TV i spleisegave fra vennegjengen (og ikke hvilken som helst tv, men en stor flatskjerm ). Og en venninne av meg fikk bunad som spleisegave av sin mann + foreldre og søsken.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #12 Skrevet 12. mai 2011 Da kjøper du flybillett tur/retur Paris, bestiller bord på en 3-stjerners Michelin restaurant og booker et hotel i nærheten for en natt. Bon voyage 2
Betty77 Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 Gavekort på jegerprøvekurs? Er han friluftsinteressert er det mye fint på markedet. Alt frilufts utstyr er forsåvidt ganske dyrt, men man kan gå sammen med noen selvsagt. Da blir ikke gaven fra bare deg da men flere. En flatskjerm er jo ikke så dumt. Spørs hvor mye penger man har tenkt å legge i det. Har du jo lyst å legge i en gave sånn kun fra deg i tillegg er det mye fine herresmykker å få i. Sånn i tillegg til at du legger i noe sammen flere til en flatskjerm, spa..eller noe?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #14 Skrevet 12. mai 2011 d var 349 en vei til paris, så jeg bestilte de, så har jeg de om det skulle bli aktuelt. hehe. hotell var veldig dyrt så jeg, men må vel kunne finne noe koselig til en rimelig penge. Har vurdert jegerprøven, er noe jeg også har lyst til å ta. Ellers så vurderte jeg også en ipad2. om man bestiller fra apple sin side så får man med ingravering.... flatskjerm er en god ide, men den vi har er stooor å fin og ny, og til 20 000. så trenger ikke bytte den ut enda =) takk for alle gode tips!
KårnflakeKid Skrevet 13. mai 2011 #15 Skrevet 13. mai 2011 Jeg fikk meg hagle til 30 årsdagen DØDSFET GAVE Jeg ønsker meg tau. 1
KårnflakeKid Skrevet 13. mai 2011 #16 Skrevet 13. mai 2011 Er han musiker, tenker jeg en flott gitar. Er han ingenting, tenker jeg maleri, bilde, tegning. Fins i alle prisklasser. Evt brukskunst. Det er forskjell på om du gir for å ha gitt noe, eller om du gir slik at både du og den du gir noe kan huske dagen. 30 årsdag er ingen hvilken som helst dag. Det er for mange en vemodig dag, slutten på livet, eller dagen hvor du burde vært ferdig med ungdommen. For mange er dette en dag som minner dem på hvor jævla stuck og patetiske de er. For andre er det en lykkelig dag, en milepæl hvor de tilfreds ser tilbake på hva de har oppnådd. Men 30årsdagen husker folk. Enten de satt der med en flaske, eller de hadde stort selskap med familien. En fin gave gjør at de kan se tilbake på denne dagen på en litt annen måte enn den dagen de fikk ytterligere et par sokker og en kasse pils.
MissStiles Skrevet 13. mai 2011 #17 Skrevet 13. mai 2011 Hva med fallskjermhopp? Kjenner flere som har fått det i 30års gave av familie/venner/kjæreste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå