Gå til innhold

Når roer de fleste menn seg?

82 stemmer

1. 1. Når vil menn roe seg ned å evt. få seg kjæreste?

• 18- 20 årene
      3
    • 20- 23 årene
      6
    • 23- 25 årene
      8
    • 25 - 27 årene
      16
    • 27- 30 årene
      27
    • 30 + årene
      22

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mine venninner støtter stadig på festgutter virker som de stortrives som singel og ikke har noen intensjoner om å binde seg. Virker som jentene er de som er klar "først".

Vet at dette er veldig individuelt, men hvilken alder omtrent?

Til menn: Når tror du at du vil roe deg ned å innlede forhold? (evt. når gjorde du det)

Til kvinner: Når har du erfart at menn er klar for å roe seg ned?

Videoannonse
Annonse
Gjest tronder
Skrevet

Tror dette er 100% Individuelt fra person til person, Jeg har aldri vært den som ønsker å rølpe rundt og feste hele tiden. Mens andre har aldri lyst til å slutte.

Skrevet

De mennene jeg har møtt har stort sett falt i 2 kategorier; de som "alltid" har vært klare for å slå seg ned, som har hatt eller ønsket å ha fast kjæreste helt fra ung alder. De aller fleste av disse har hatt samboer før de fylte 20. De som ikke har hatt kjæreste/samboer har allikevel ikke vært typen til ONS eller rene seksuelle forbindelser, de har rett og slett bare ikke hatt nok draget til å få seg et langvarig forhold slik de ønsket.

Den andre kategorien er de som stortrives med "gutta" og singellivet. Som samboeren min og gjengen hans. Et par av dem giftet seg etter korte og stormende forelskelser tidlig i 20-årene, men ble alle skilt igjen etter et år eller to. Det lengste forholdet i gjengen har vart i 4 år, og da de to ble sammen var alle single. Nå, midt i 30-årene, har så godt som alle kjærester, de fleste samboere, noen av dem er tilogmed gift og/eller prøver å bli gravide. Så det kom helt plutselig i en alder av ca 32-35.

Regner med at det fins mellomting også, men jeg har ikke møtt noen som har vært utpreget der enda ;)

Skrevet

Kan ikke se at det finnes noen generell regel for dette.

Det eneste som er relativt sikkert er at det er en større sannsynlighet for å kunne få til et varig parforhold når man har passert 30-35 år.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er singel nå og jeg tror det blir noen år til jeg vil inn i et forhold, da er jeg kanskje 30-35. Mann.

• Liker 2
Skrevet

Jeg må si meg enig med Sunchild her. Samboeren min har f.eks alltid hatt et ønske om å finne seg noen og slå seg til ro, mens andre igjen aldri vil være det. Så har man selvsagt de i mellom, dette er i grunn svært individuelt tross alt.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Det er som andre her sier helt individuelt, og har ingenting med kjønn å gjøre.

Hverken jeg eller samboer var ute etter noe spesielt(to individualister) - men fant hverandre i min russetid, og 11 år etterpå er vi fortsatt sammen. Vi ble rett og slett bare forelsket, og har igrunnen bare fortsatt å være det siden.

Noen er oppsatt på å være single, noen er oppsatt på å finne en partner - mens andre tenker ingen av delene og treffer noen på et gitt tidspunkt som de bare har det veldig fint med.

Skrevet

Noen menn(esker) holder omtrent på til de dør. Ingenting å gjøre med det.

Skrevet

Jeg og mine venninner støtter stadig på festgutter virker som de stortrives som singel og ikke har noen intensjoner om å binde seg. Virker som jentene er de som er klar "først".

Vet at dette er veldig individuelt, men hvilken alder omtrent?

Til menn: Når tror du at du vil roe deg ned å innlede forhold? (evt. når gjorde du det)

Til kvinner: Når har du erfart at menn er klar for å roe seg ned?

Jeg har alltid ønsket å få leve hele livet med den samme jenta. Jeg har altså aldri sett det som et mål å leve noen av de beste årene hver for seg. Men så ser jeg heller ikke på forhold som "å roe seg".

I dag har jeg en cuckold-fetisj som innebærer at jeg vil kunne trives med å holde meg 100 % tro mot henne (selv om hun har andre), men tidligere var det ikke så klart at dette var måten jeg ønsket å leve på, og da hadde det ikke vært noe i veien for at vi hadde hatt et gjensidig åpent forhold eller et forhold der vi i fellesskap involverte oss med andre, f.eks andre jenter (hvis hun var bifil) eller andre par. Så det trenger ikke være slutt på all spenning og eksperimentering når man har funnet den store kjærligheten. Tvert imot tror jeg det beste ville være å kunne ha alle slike opplevelser sammen. Det ville være et lykkelig liv.

Gjest Thefainter
Skrevet

Når tror du at du vil roe deg ned å innlede forhold? (evt. når gjorde du det)

Jeg har alltid vært "i ro". Har aldri hatt noe behov for å fly rundt

Skrevet

Tror ikke det er det å være i forhold som er definisjonen på "å ha roet seg" - kan bety så mangt...men tror mange menn blir mer rolige og klare for noe seriøst, ekte og vet mer hva de vil når de er. for eksempel:

48.

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si 26-30 års alder.

Da har de fleste festet fra seg som verst, og slått seg mer til ro. Det har vel også sammenheng med at de fleste da er ferdig med studier og har kommet seg i fast arbeid, noe som krever en litt annen livsform.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært "i ro". Har aldri hatt noe behov for å fly rundt

Samme her.

Gjest Nadezhda
Skrevet

De jeg har i min omgangskrets har hatt ønske om å roe seg ned i 23-24 års alderen. Må innrømme at jeg hadde sett på det som en stor turn off om jeg skulle datet en som nærmet seg 30 og ønsket å leve som i en uendelig russetid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid ønsket å få leve hele livet med den samme jenta.

I dag har jeg en cuckold-fetisj.

Dette virker for deg? Lykkelig gift med 2 barn og Cuckold-fetisj?

• Liker 1
Skrevet

Barnefaren her er 32år og absolutt ikke klar for noe seriøst forhold!

Helgene hans går ut på å drikke menst mulig ser det ut til.

Men å ofre babyen hans en eneste tanke har han visst ikke tid til!

Han stakk så fort han hørte setningen: "Jeg er gravid".

Så ikke alle på 32år er like voksen nei :S

• Liker 1
Gjest Nadezhda
Skrevet

Barnefaren her er 32år og absolutt ikke klar for noe seriøst forhold!

Helgene hans går ut på å drikke menst mulig ser det ut til.

Men å ofre babyen hans en eneste tanke har han visst ikke tid til!

Han stakk så fort han hørte setningen: "Jeg er gravid".

Så ikke alle på 32år er like voksen nei :S

Uff, jeg føler med deg. Skal ikke være sånn :klemmer:

Skrevet

Jeg har alltid ønsket å få leve hele livet med den samme jenta.

I dag har jeg en cuckold-fetisj som innebærer at jeg vil kunne trives med å holde meg 100 % tro mot henne (selv om hun har andre),

Dette virker for deg? Lykkelig gift med 2 barn og Cuckold-fetisj?

Neida, jeg er ikke gift, har heller ikke skrevet noe om at jeg har 2 barn. Har nok hatt et litt annet fokus i mine tidligere forhold, men selv om jeg er mer bevisst min cuckold-fetisj nå enn tidligere og ikke har noe langt cuckold-forhold bak meg, har jeg nok erfaring til å vite at jeg trives med å leve slik, så treffer jeg den rette jenta og hun liker det samme gifter jeg meg gjerne og får 2 barn med henne. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig greia med å "roe" seg. På hvilken måte, og roe seg fra hva? Jeg kan skjønne det med folk som fester annenhverdag pluss helger, men de fleste gjør jo ikke det, faktisk heller ikke som student.

Jeg selv "roer" meg ikke i forhold. Jeg tar en og annen bytur på samme måte som jeg er singel, og jeg forsøker å også ta vare på vennskapsrelasjonene på samme måte som når jeg er singel. Det er ikke alle som tar helt av hele tiden når man er singel og lever et sååå forskjellig liv.

Gjest Anjelika
Skrevet

Den dagen jeg er klar for et forhold er den dagen jeg møter en jeg er klar for å ha et forhold med.

Det har ingenting med alder å gjøre, og heller ikke om jeg stortrives som singel eller har behov for å "roe meg ned". Når jeg ikke er forelsket i noen så har jeg heller ikke lyst på noen kjæreste, når jeg er forelsket i noen så begynner jeg å tenke forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...