Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #21 Del Skrevet 9. november 2003 Nå har jeg gjentatt meg selv til det kjedsommelige; for at barnet vi allerede har skal få et søsken. ja for det er jo mye viktigere at det barnet du har skal få søsken fremfor at det barnet du får skal få vokse opp med faren sin? Synes fortsatt det er en egoistisk tanke, og syns synd på det barnet som blir født ute å få en mulighet til å vokse opp sammen med faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #22 Del Skrevet 10. november 2003 ???? Har jeg satt et voldtektsbarn til verden??????? :o :o :o Lurer fremdeles på om jeg kunne få en oppklaring her jeg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #23 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg sjokkeres stadig over hvor egoistiske en del av oss jenter kan være når det gjelder det å skaffe oss barn. Det virker som om all moral og skrupler forsvinner totalt på veien mot målet å få barn. Da er vist alle midler lov, og vi dikter opp dårlige unnskyldninger for å rettferdiggjøre dette. Det skulle ha vært straffbart å lure personer på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #24 Del Skrevet 10. november 2003 Synes du gnåla en gang om at jentungen din var resultat av en voldtekt jeg... Beklager, hvis det er feil. Tex- Gjest skrev dette :o Synes ikke hun er verdig flere av dine svar. Makan :o Utrolig egoistisk. Jeg tror ikke du setter dine barn først og jeg tror først og frems at det er du som vil ha flere barn, tror ikke du tenker så mye på ditt barns beste. Eller er det farsbidraget du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #25 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg vil ha flere barn, pappaen vil ha flere barn. Han vet ikke at jeg vil flytte fra ham. Jeg er ikke ute etter pengene hans, jeg tjener dobbelt så mye som ham. Jeg ønsker meg flere barn av samme grunner som mange andre voksne, men også fordi jeg øsnker å gi mitt barn et helsøsken. Det er uaktuelt for meg å få barn med flere fedre, det er derfor jeg å få et barn til med ham. Jeg ser at mange synes det er egoistisk. Hvorfor? En av mine grunner er jo at jeg ønsker at mitt nåværende barn skal føle mer tilhørighet i begge leire hvis de er to om det. Den eventuelle nye babyen vil ikke bli holdt borte fra pappaen, men ha vanlig samværordning på linje med de fleste andre barn. Dette barnet vil heller ikke vite hvordan det er å bo med begge foreldrene, så skilsmissen i seg selv vil bli enklere for dette barnet enn mange eldre barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #26 Del Skrevet 10. november 2003 Min mann er et flott menneske og en fantastisk far, men jeg elsker ham dessverre ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #27 Del Skrevet 10. november 2003 Min mann er et flott menneske og en fantastisk far' date=' men jeg elsker ham dessverre ikke lenger.[/quote'] Siden du er så veldig opptatt av hvordan barnet ditt har det kan du vel bare bli boende, da, siden han er så flott og fantastisk. Mange kvinner gjør og har gjort det for barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. november 2003 #28 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg syns det du tenker på er utrolig dristig, men jeg tenker at det kan godt hende det kan være bra for dere. MEN: Jeg syns det blir utrolig umoralsk og feil hvis du planlegger dette uten at faren vet om det!! Hvordan kan du vite at dere kommer til å få et fantastisk vennskap/samarbeid etter skilsmissen?? Jeg trodde premissene var at dere er enige om dette og at begge er instilt på at dette er bra for dere, men så lenge mannen ikke har alle kortene, kan du jo ikke vite hvordan forhold dere vil få etter at du har gått fra ham?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå