Gå til innhold

Er jeg en hore?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet jomfruheten min rundt 2 maander siden, og jeg begynte aa utforske den seksuelle verden for rundt 5 maander siden. Da ble jeg ringret av en fyr, han ville ha alt fra meg men jeg sa nei, vi var ikke i noe forhold og jeg viste han ikke ville ha meg for noe annet en det. Senere hadde jeg to nabogutter som var min veldig gode venner, og en dag dro jeg over til dem, og vi endte opp med aa ha et veldig intens forspill. Men jeg sa nei til noe annet, ville vente med aa gaa hele veien til jeg var i et forhold, jeg endte opp med aa miste jomfrudommen min til disse to guttene. Naa snakker vi ikke egentlig mer, og jeg er saaret. Det var en big deal for meg, men det skjonte ikke de tror jeg. Er det feil av meg aa ha meg med gutter som jeg kjenner og liker som venner. Vi er enda venner, men vi sluttet med alt sekuelt, jeg ville ikke mer og det bare sluttet. Jeg er 17 naa, er det feil av meg om jeg har lyst paa en ny fyr allerede? Jeg har en fyr som naa virkelig viser interesse for meg, og jeg vil si nei til samlei for en god stund naa, men er det feil om jeg har lyst til aa leke med han og? Er jeg en hore?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nadezhda

Du er så absolutt ingen hore, men jeg tenker at du skal roe ned litt og tenke litt på hvordan du vil at ting skal være. Sier ikke at det er galt å ha sex med noen eller hva du nå vil, men at jeg ville ventet litt til jeg møtte noen jeg likte godt. Ikke la deg utnytte eller overtale til å gjøre noe du ikke føler deg klar for. Det vil sannsynligvis bli en tryggere og finere opplevelse for deg om du stoler på han du vil gi deg hen til. Jeg er glad for at du stopper opp og tenker på dette, istedenfor å komme i en situasjon og kanskje angre senere :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget ditt er uoversiktlig, men jeg har inntrykk av at du hopper fra den ene til den andre, ikke for sex, men for å "leke" og være luremus.

Tenk over at selv om du ikke har sex med dem i ordets rette forstand kan rykter fort begynne å gå, og selv om vi på forumet da forsikrer deg om at du ikke er en hore hjelper det lite om du i nabolaget er kjent for å være en hore light.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Du virker for meg litt usikker. Ro deg ned, ta livet som det kommer, men det nytter iallefall ikke så nekte seg selv sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...