Gå til innhold

mattttttahahara

Arketypen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Støtter meg til Suz og sier Buzz off Arkis!! Må du erte, lissom? Her prøver jeg å svare hyggelig tilbake på dine helsikes psyke meldinger også viser du meg fua??? Fua di er fin den, men det får da være grenser. Og hvis Matta har på seg tampong, må du regne med at hun kan gjøre det samme uten at blodspruten står... SÅ igjen, vær snill med dragen. Kvinner er ille nok når de har mensen, men tenk deg hvordan en drage er!?!?!? *skjelver i buksene* Kooooooooooosee med draaaaaaagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:oops: Ja, jeg visste jo egenltig det... Veldig dumt spørsmål, selv til meg å være. Ber dypest om unnskyldning.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Og Matta hva slags hormoner er det du omgir deg med, alle og da mener jeg alle trådenen dine ender jo opp som orgietråder, med fullt kjør loff, øl og bh'er.

DIRTY-DRAGON er det du er :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke min skyld at det oser sex og sensualitet av meg :sjarmor:

:ler:

Ditt råskinn av en sexy drage asså... *liksomsjokkert*

PST! Glammy - det er neppe noen tilfeldighet at en av oss somregel er involvert også da.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Oss, en av OSS??? Jeg sporer vel aldri av, eller snakker om eller tenker på sex. Kjære folk, Suz. :lol: Jeg, nei det er Dragen, Løwen, Mister og alle de andre som tuller så fært!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...