Gjest TS Skrevet 11. mai 2011 #1 Del Skrevet 11. mai 2011 Er en jente på 23 år, og det siste året har jeg hengt endel med en guttegjeng jeg studerer med. De er alle sammen utrolig herlige, og jeg er veldig glad i dem. Etter at jeg ble singel for ca et år siden, har jeg fått veldig mye oppmerksomhet, og får støtt og stadig høre hvor fin jeg er. Dette bringer med seg endel fordeler, feks gratis sjåfør, nattmat osv av folk som vil være snille, uten at jeg gir dem forhåpninger. Jeg vet det er galt å spille på utseendet, men så lenge jeg ikke lurer noen eller ber om å få ting, synes jeg det er greit. Nå har en av disse guttene jeg henger med (Jeg flørter ikke med noen av dem) sagt at han har følelser for meg og vil ta meg med på date. Sier alltid nei til date (det har blitt endel forespørsler i det siste fra forskjellige ) , men denne gutten er jeg så glad i at det frister litt. Problemet er at jeg tviler på jeg greier noe seriøst nå som jeg nyter singellivet og alle fordelene jeg får med å være singel. Samtidig tror jeg det hadde vært veldig bra med oss, men jeg kan ikke be han vente heller til jeg er ferdig med å leve singellivet mitt. Jeg kysser hvem jeg vil og gjør det jeg vil, og det vil jeg kunne fortsette med en stund til. Men samtidig vil jeg altså gi dette et forsøk.. Ja,jeg vet jeg høres veldig egoistisk ut, men etter et 3 år langt forhold med en voldelig mann ,synes jeg at jeg fortjener å leve litt.. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 11. mai 2011 #2 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja,jeg vet jeg høres veldig egoistisk ut, men etter et 3 år langt forhold med en voldelig mann ,synes jeg at jeg fortjener å leve litt.. Noen råd? Jupp: Uansett hva du velger her, så høres det ut som det blir feil for en av dere. Du ønsker å leve litt som du sier, og da blir det feil å gå på date med han som gir han forhåpninger. Resultat: Han kommer til å trekke seg unna deg hvis han er noenlunde oppegående, og ikke elsker selvdestruktiv handling. Dette vil igjen såre deg, da du er glad i fyren. Hvis du velger å gå på date med han, så vil ikke ting mellom dere bli det samme uansett utfall av daten. Endten ender dere opp sammen, lever livet sammen til dere blir gamle, ellers så funker det ikke og vennskapet vil være tapt. Ut fra den logiske tankegangen som ikke gjelder for forelskede par, så er det 66% sjangse for at du mister denne vennen din hvis vi antar at alle disse utfallene er helt likestilte. Det eneste som kan forandre dette, er om du faktisk føler mer enn det du gir uttrykk for her. Og er villig til å gi opp det å "leve litt" aleine, og istedet "leve livet" sammen med kompisen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå