Gå til innhold

Noen som har blitt dumpet, og at h*n har kommet krypende tilbake etterpå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja

Patetisk nok har jeg akkurat blitt dumpet selv, og lurer på om han kommer til å angre. Har vært en utrolig støtte og viktig person i livet hans, har nok vært litt for tilgjengelig. Håper han kommer til å savne meg nå som jeg er borte.. Men ser også realiteten i øynene og at det sannsynligvis aldri vil skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk nok har jeg akkurat blitt dumpet selv, og lurer på om han kommer til å angre. Har vært en utrolig støtte og viktig person i livet hans, har nok vært litt for tilgjengelig. Håper han kommer til å savne meg nå som jeg er borte.. Men ser også realiteten i øynene og at det sannsynligvis aldri vil skje..

For din del, hvis det er det du virkelig vil og du kan klare å stole på han etter at han dumpet deg, håper jeg han kommer tilbake!! Men mitt råd er dessverre å heller fokusere på å komme deg videre, og med tiden gjenopprette ditt tillitsforhold til menn. Håper du en dag treffer den som virkelig er rett for deg!!!!

Min eks kom krypende tilbake og jeg var så såret og takknemlig for at han tok vekk smerten jeg følte, så jeg tok han tilbake med åpne armer. Dette gjorde at jeg ble enda mer sårbar for han, og gjorde enda mer for å holde på han. Dette ble fokuset i livet mitt, for kjærlighetssorgen som fortsatt lå i bakgrunnen siden den aldri hadde blitt bearbeidet, gjorde meg desperat etter å holde på han. Når jeg nesten ett år etter at jeg tok han tilbake kom tidlig hjem fra jobb en fredag formiddag (for å forbrede en romantisk helg for oss to som jeg skulle overraske han med) fant han i senga med to damer, hadde jeg mistet så mye av meg selv så jeg var klar for å tilgi også dette...

Min historie er en sånn liten skrekkhistorie, men samtidig et godt eksempel på hvor viktig det er å finne seg selv før man går tilbake i forholdet eller inn i et nytt. Jeg sier ikke at dette kommer til å skje med deg, men tenk deg hvertfall om mange ganger før du evt tar han tilbake, og tenk på om det er det du virkelig innerst inne vil.

Ønsker deg all lykke i fremtiden!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Ønsker deg all lykke i fremtiden!!!!

Tusen takk for fint svar. Setter veldig stor pris på det. :rodmer:

Vi var heller aldri et offisielt par, noe som gjør dette nesten enda vondere for meg. Han har vært/er på et vanskelig sted i livet og har hele tiden vært veldig usikker på hva han har villet. Tror likevel han har vært betatt av meg. Det har vart ganske lenge og betydd veldig mye for meg. Plutselig nå hadde han funnet ut at han ikke har de rette følelsene. Gjør så utrolig vondt. Og patetisk som jeg er sitter jeg og håper han skal ombestemme seg.

Det beste er nok å gå videre, prøver på det, men er tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,

men jeg dumpet en og kom krypende tilbake selv.

Tok hun / han deg tilbake da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Etter en tids betenkning tok jeg han tilbake. Vi er i dag gift, har barn og har vært sammen i mange år (og lykkelige, må jeg legge til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært i den andre enden. Vi var sammen i kort tid, før jeg gjorde det slutt uten å gi han en grunn. Han var knust. Jeg orker ikke å gå inn på hvorfor jeg gjorde det her, men i hvertfall: to år senere kom jeg krypende tilbake og vi ble sammen igjen. Har nå bodd sammen i snart seks år og er kjempelykkelige, men det hjalp nok på at jeg aldri egentlig ville gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok eksen savner meg men er for STOLT til å komme krype tilbae. Jeg ble dumpet pga hun hadde en veldig vanskelig livssituasjon, familieproblemer osv som slet veldig på forholdet.

Vi hadde noe helt spesiellt sammen. Sexlivet var helt fantastisk, lik humor, lik personlighet +++.

Jeg hadde stor kjærlighetssorg og brukte lang tid på å komme meg på bena.. trodde jeg skulle dø av sorg. Håpet lenge på at hun ville krype tilbake.

Etter noen måneder kuttet jeg kontakten helt fordi det var det beste for meg.

Nå har hun prøvd å kontakte meg flere ganger men jeg svarer aldri. Jeg er faktisk helt ferdig med henne. Om hun noen ganger vil ha meg tilbake er det for sent... Måten hun behandlet meg etter bruddet gjør at jeg aldri mer vil snakke med henne, eller se henne igjen. Jeg vil heller ikke at hun skal vite noe som helst om mitt liv. Jeg har gått videre og er fornøyd med livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...