Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #21 Del Skrevet 11. november 2003 Det virker bare litt pussig for meg at ei jente som er yngre enn deres egen datter er en omgangsvenn av dem... Hva er det som har gjort at dere har blitt kjent da? Hvor ofte er du der og hva slags besøk er det snakk om (kaffe på kjøkkenet' date=' eller full fest - satt på spissen dette da...)? [/quote'] Jeg er der kanskje cirka en gang i måneden, har telefonkontakt noe oftere. Jeg vil ikke kalle det for omgangsvenner av den grunn, og besøkene havner i kategorien "kaffe på kjøkkenet". Så som? Gjentar at hun før vi overhodet hadde møttes, ba dem om å ikke ha kontakt med meg, og at dette er en jente som er så sjalu at hun knapt tåler sin egen søster. Til og med forelderene er klar over dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #22 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg er der kanskje cirka en gang i måneden' date=' har telefonkontakt noe oftere. Jeg vil ikke kalle det for omgangsvenner av den grunn, og besøkene havner i kategorien "kaffe på kjøkkenet".[/quote'] Det burde det jo være greit å takle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå