Gjest Victoria Skrevet 11. mai 2011 #1 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei! Jeg har vært singel i en årrekke, men ble for noen uker sammen med en mann som nå i mai fylle 30 år! Jeg har bursdag en måned senere, men har ikke på noe vis "rund" dag. Jeg lurer veldig på hvilket nivå jeg skal legge meg på med gaven her? Vi er veldig seriøse ellers i forholdet, så jeg tror kanskje at "more is more" i dette tilfelle, jeg tror med andre ord det blir mer "feil" å gi noe lite/billig/ikke omfattende, enn noe litt i overkant. Men, hva tror dere? Han er glad i å reise og se nye ting, trives i og fasineres av natur. Han har i tillegg en veldig stressende jobb som han sjelden har helt fri fra. Derfor har jeg tenkt litt på å kjøpe en tur til oss, bare noen dager litt utpå høsten når han kanskje begynner å kjenne at det er en stund siden siste ferie. Da tenker jeg enten storby-tur til utlandet, eller en eller annen (enda veldig uspesifisert) naturopplevelse i Norge. Tips og råd? Er dette for stort, bør jeg heller kjøre klokke/leatherman/lommelerke/noe-praktisk-til-hjemmet-opplegg? På forhånd takk, mvh singeldyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 11. mai 2011 #2 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei! Gratulerer så mye med ny kjæreste! Jeg traff min kjære et par måneder før han hadde "rund" bursdag. Jeg tenkte også på å bestille en tur til oss, da vi var godt seriøse i forholdet allerede da. Den eneste grunnen til at det ikke ble det var at jeg var usikker på hvordan det ville gå opp i forhold til jobb/barnefri osv osv. Det ble til at jeg kjøpte noe til hjemmet han hadde snakket om, og bestilte billetter til en konsert noen måneder senere. Han ble både kjempeglad og rørt Jeg synes absolutt at en tur er en flott overraskelse . Man går jo ikke inn i et forhold om man ikke ønsker å satse på det, så jeg synes ikke du skal være redd for at det skal bli "for mye" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 11. mai 2011 #3 Del Skrevet 11. mai 2011 Min kjære hadde bursdag på lørdag, og vi har vært sammen i snart 2 måneder. Han hadde heller ikke 'rund' bursdag, men jeg brukte vel rundt 1500-2000 kroner på gave. Ikke fordi jeg har så mye penger å bla ut med, men jeg ville bare skjemme han litt bort. Jeg brukte lang tid på å bestemme meg for selve gaven, fordi jeg ville gi noe som han virkelig ønsket seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå