Gjest TS Skrevet 11. mai 2011 #1 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei. Jeg har nylig blitt avsluttet av ei herlig dame jeg holdt på med i ca 9 måneder. Vi hadde en slags fetish deal der jeg alltid måtte stille opp når hun ville og oppgaven var alltid å få henen tilfredsstilt. Aldri noen grenser og hun fikk det alltid som hun ville. Det var rett og slett nærmest en slave-deal som tente meg veldig og var fullstendig klar over at dette var midlertidig til hun fant seg en på sin egen alder for å få seg et forhold. Men jeg savner rett og slett et slikt forhold og lurer på om det er et nettsted eller et miljø eller noe lignende for å komme i kontakt med en slik dame igjen og skaffe seg en lignende deal. var veldig tilfeldig og en once in a liftime mulighet jeg fikk med henne som neppe faller i fanget mitt igjen, så nå må jeg rett og slett oppsøke noen for å få til det samme. Noen som vet hvor jeg skal starte jakten. Trenger forøvrig ingen dømmende eller useriøse svar. Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. mai 2011 #2 Del Skrevet 11. mai 2011 Kanskje www.cupido.no kan være et sted å starte? Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå