Gjest glamourgirl Skrevet 7. november 2003 #1 Del Skrevet 7. november 2003 :o Har han sagt det???? Sitatet ditt altså? Klynk og piv sier jeg bare, klynk og piv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #2 Del Skrevet 7. november 2003 Han sa det på TV i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. november 2003 #3 Del Skrevet 7. november 2003 :o I hvilken sammenheng da? Var han full? Hadde han mista tupeen eller hadde han andre unnskyldninger? Jeg prøver lissom å tro det beste om folk, jeg... Men huff da. Shame Evald, shame!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 7. november 2003 #4 Del Skrevet 7. november 2003 Det var litt av et sitat, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. november 2003 #5 Del Skrevet 7. november 2003 Joda, glamougirl. Tullingen har sagt akkurat det... ...var det noen som var forbannet på muslimers holdninger til kvinner...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. november 2003 #6 Del Skrevet 7. november 2003 JA, kjære Sandis. Som kristen og kvinne (selv om det siste egentllig er hemmelig )blir jeg helt lamslått. Så lamslått at jeg leita litt, og her kjære Sandmannen min, er mer.... "En hustrus første oppgave er å hedre og ære sin mann, og det verste hun kan gjøre er å hakke på mannen." "Kvinnens oppgave og utfordring er å passe munnen sin, men hun får lov til å være hans hjelper når det gjelder å hjelpe med de riktige økonomiske invisteringene." Og til slutt "Alle mennesker har lik verdi uansett hvilke oppgaver de måtte ha.." Dette på spørsmål om hvordan kvinnen kan ha like stor verdi som mannen, hvis han er hennes hode... Hurra for Enevald! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. november 2003 #7 Del Skrevet 7. november 2003 Fytterakkern for et kjedelig samfunn vi ville få hvis kvinnesynet til disse religiøse fanatikerne fikk råde hos våre kvinner. Gudskjelov at det ikke er slik.. Takke meg til sterke, flotte kvinner! :blunke: Setter en hundrelapp på at disse tullingene føler seg litt mindreverdige sammen med moderne kvinner, og derfor prøver å dytte religionen foran seg for å bygge opp selvfølelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #8 Del Skrevet 7. november 2003 Halleluja!!!!!!!! ...det er synd i slike... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2003 #9 Del Skrevet 7. november 2003 Halleluja!!!!!!!! ...det er synd i slike... Ja det er det!!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. november 2003 #10 Del Skrevet 7. november 2003 Det er så fryktelig å ha en tro som blir forbundet med slike mennesker, jeg blir sjuk langt inni sjela av det. Og flau, veldig flau. Det er ekkelt pinlig og ja skrekkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 7. november 2003 #11 Del Skrevet 7. november 2003 Damer, slutt å klage og se heller utfordringen i å få slutt på dette! Jeg har et forslag: Vi boikotter dem! Ingen sex på menn som er for kvinneundertrykking! Da dør de nemlig ut om noen år ;-) Ser dere ikke at det er VI som har makta her ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. november 2003 #12 Del Skrevet 7. november 2003 :applaus-smiley: til Salma! Nå skjønner jeg hvorfor du har vært savna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #13 Del Skrevet 7. november 2003 Det er så fryktelig å ha en tro som blir forbundet med slike mennesker' date=' jeg blir sjuk langt inni sjela av det. Og flau, veldig flau. Det er ekkelt pinlig og ja skrekkelig![/quote'] :trøste: Du får være glad for at det er mange, mange av oss som har gangsyn, Glammy! ...sier Revetispa som ikke er troende sjøl, men som respekterer andres tro. Forkvaklet menneskesyn er noe helt annet... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. november 2003 #14 Del Skrevet 7. november 2003 Tar høyde for at det finnes drittsekker blant oss ikke-troende as well.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #15 Del Skrevet 7. november 2003 Applauderer Chimp Noen som husker kampanjen fra SOS rasisme for noen år sia? Svart Drittsekk: Idi Amin. Hvit Drittsekk: Adolf Hitler. Ikke søren om jeg lar forstokka enkeltpersoner stigmatisere hele grupper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. november 2003 #16 Del Skrevet 11. november 2003 Takk, Revetispa! Prøver å ikke la meg provosere, men av sånne som gode gamle Flåten får jeg spader. Det var et program med ham i går, jeg bke så provosert at jeg måtte skru av TV'n (dvs, slå over på "homsepatruljen") Mye bedre underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå