Gå til innhold

Hvor mange ganger har du blitt såret i ditt liv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hver gang jeg har innledet et forhold, har jeg trodd at det er det som skal til, at denne personen som lover meg alt skal gjøre mitt liv verdt å leve, men så blir jeg like skuffet hver gang. I det forholdet jeg er i nå håper jeg at alt er annerledes (som hver gang). Jeg håer at han er den rette, dog jeg har aldri jobbet så mye for meg noen gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 ganger. Var sammen med min første kjæreste i 4 år - det ble slutt, og jeg kom ikke over ham. Han holdt meg på gress i 9 år. Lovte at det skulle bli oss.

Han fant seg en annen, og fikk barn med henne. Da hun gikk gravid spurte han "Skal ikke du ha barn?".

Da jeg endelig klarte å frigjøre meg og bli kvitt den vonde kjærlighetssorgen, møtte jeg en jeg ble så utrolig glad i. Vi ble samboere - men han dumpet meg.

Here we go again.

Kan nevne at jeg er 30 år, og veldig skuffet over hvordan ting ble og har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger. Var sammen med min første kjæreste i 4 år - det ble slutt, og jeg kom ikke over ham. Han holdt meg på gress i 9 år. Lovte at det skulle bli oss.

Han fant seg en annen, og fikk barn med henne. Da hun gikk gravid spurte han "Skal ikke du ha barn?".

Da jeg endelig klarte å frigjøre meg og bli kvitt den vonde kjærlighetssorgen, møtte jeg en jeg ble så utrolig glad i. Vi ble samboere - men han dumpet meg.

Here we go again.

Kan nevne at jeg er 30 år, og veldig skuffet over hvordan ting ble og har blitt.

Huff, sånne mennesker gjer meg skikkeleg sinna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...