AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Del Skrevet 10. mai 2011 Tenker på de gangene du har trodd at det var han/hun rette, men allikevel gått skeis. Er du skeptisk til å innlede et nytt forhold i fare for å bli såret IJGEN? Hvordan mestrer du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Del Skrevet 10. mai 2011 IGJEN. Skrev feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 10. mai 2011 #3 Del Skrevet 10. mai 2011 Vel, jeg hadde en veldig stor kjærlighetssorg for mange år siden... Også har jeg en veldig vond kjærlighetssorg nå ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gunter Skrevet 10. mai 2011 #4 Del Skrevet 10. mai 2011 Første og eneste gangen jeg har vært ordentlig forelsket og hatt følelser for en person (og h*n i meg) valgte h*n "den andre". Det jeg føler "problemet" er nå, med tanke på at det var første gangen i løpet av mine 21 år (var 20 da) er at jeg er veldig redd for at det samme skal skje igjen med noen andre. Jeg har lyst på kjæreste, men jeg har ikke lyst å måtte gå gjennom hele prosessen for å komme dit, det skremmer meg! Hvis det gir mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 10. mai 2011 #5 Del Skrevet 10. mai 2011 Det har skjedd kun en gang.. Og det var fordi han døde. Var veldig skeptisk til et nytt forhold til å begynne med, men etter hvert fikk jeg jo ny kjæreste. Vi har vært kjærester i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Del Skrevet 10. mai 2011 Har skjedd to ganger og det er fremdeles sårt og vondt etter forrige gang, som var ett år siden. Jeg merker at jeg er litt engstelig for å bli for glad i et menneske igjen, men direkte skremt er jeg ikke, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 11. mai 2011 #7 Del Skrevet 11. mai 2011 1 og en halv. Den første kjæresten var liksom første gangen, alt var nytt. Og jeg ovrtdreiv den sorgen. Den andre var fæl, tenker på den ennå. The one that got away. (7 måneder) Og ja, problemer med å binde seg har det blitt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 11. mai 2011 #8 Del Skrevet 11. mai 2011 En gang, og det holder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
b0blitez Skrevet 11. mai 2011 #9 Del Skrevet 11. mai 2011 bare en gang heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2011 #10 Del Skrevet 11. mai 2011 To ganger. Begge gangene synes jeg det var vanskelig å stole på noen igjen og åpne meg selv. Men man må bare gi personen en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 11. mai 2011 #11 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) 2 ganger... Jævligste periodene i mitt liv! Endret 11. mai 2011 av Gummiloppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pippa Skrevet 11. mai 2011 #12 Del Skrevet 11. mai 2011 En gang. Og den gjør fortsatt vondt, enda det er 6 år siden. Jeg har hatt to kjærester etter han, men ingen har vekket den lidenskapen i meg som han gjorde. Tilogmed en venninne av oss sa at om det var noen i verden som ville drept for noen, så var det han som ville gjort det for meg. Meeeen han var og er en narsissist - så jeg ønsker ikke å bli sammen med han igjen (selv om jeg gjør det) og er glad for den kjæresten jeg har nå, som er en kjempegod mann :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mai 2011 #13 Del Skrevet 11. mai 2011 Fire ganger. En av dem klart verre enn de andre og det har tatt tid å komme på beina igjen. Likevel så må jeg bare gå ut fra at ikke alle er like, at det kan gå bra og at livet er godt. En kan bare ikke grave seg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luri Skrevet 11. mai 2011 #14 Del Skrevet 11. mai 2011 Har hatt kjærlighetssorg en gang. Men det var før forholdet tok 110 prosent slutt. Jeg gjorde det slutt, og da var jeg ikke lei meg. Heller lettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 11. mai 2011 #15 Del Skrevet 11. mai 2011 To ganger. Tenkte at hvis det var mulig å dø av sorg, ville jeg ikke overleve. Men jeg har faktisk ikke hatt problemer med å dele hjertet mitt igjen, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #16 Del Skrevet 11. mai 2011 To ganger Jeg har så absolutt blitt skeptisk etter dette. Så siden siste gang for 15 år siden har jeg valgt å ikke ta skrittet inn i noe forhold. Har det egentlig like fint som singel med "friends with benefits", samt en og annen ONS. Det er rett og slett mindre krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #17 Del Skrevet 11. mai 2011 Oppdaget at min har sendt meldinger til to kjærringer han har tilfeldigvis chattet med på nett - ekkle meldinger. Er jo utroskap dette !! ABSOLUTT det verste jeg har opplevd, for denne mannen er den rette for meg. Han har gått med halen mellom bena og kommet krypende etter dette. Lenge siden, men har hatt tunge depresjoner etter dette, og det begynner nå som smått å slippe taket - heldigvis. Han jeg var sammen med før dette igjen, var en drittsekk og psykopat, og gikk ifra han uten en eneste tåre. Vanskelig å binde seg til noen etter drittsekken, og når jeg eeeendelig gjør det med han jeg er med nå etter veldig lang tid så skjer dette som jeg skriver over her. Vi har valgt å prøve igjen, og har nå kanskje kommet dit vi engang var. Det er en hard, vanskelig og strevsom prosess, men det går - faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 11. mai 2011 #18 Del Skrevet 11. mai 2011 1 gang, og det var en gang for mye! Denne fyren ødela meg fullstendig i lang tid etterpå, og jeg som hadde veldig problemer med å stole på folk fra før av - fikk det ikke lettere i ettertid, akkurat. Jeg merker nå som jeg er i et forhold at jeg trekker meg mye tilbake, og klarer ikke gi meg 100 % til min nåværende mann. Noe som er veldig trist, for han merker det jo, han også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 11. mai 2011 #19 Del Skrevet 11. mai 2011 Kjærlighetssorg 2 ganger, en gang da jeg var 19, en gang da jeg var 32. Skuffet har jeg blitt mange ganger, men det å bli skuffet og behandlet dårlig og det å ha kjærlighetssorg er to helt forskjellige ting. Åpner gjerne hjertet mitt igjen når noen skulle finne veien dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leimeg Skrevet 11. mai 2011 #20 Del Skrevet 11. mai 2011 Hatt en lettere hjertesorg før, men denne hjertesorgen jeg har nå, trodde jeg ikke var mulig Aldrig elsket noen så mye som jeg elsker han, men hjelper ikke Vanskelig å tenke på å bli sammen med noen annen nå, men vet at jeg ikke vil vare singel. Så får jeg bare håpe at det finnes en man der ute for meg når jeg er redo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå