Gå til innhold

Jeg er blitt helt sjuk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

TS her :)

Jeg snakket med han-han ringte- tidlig på natta". Jeg spurte ikke direkte, men jeg spurte om han var ute med kompisen siden denne var på fb hele tida.

Det stilte typen seg litt uforstående til,men sa ja,de var ute sammen. Han var ikke ute med noen andre.

Jeg stoler 110 på typen som person - så jeg blir litt fortvila for de tankene jeg hadde i går kveld/natt. Det høres jo ikke ut som jeg stoler noe som helst på han, men innerst inne gjør jeg det. Selv om det kanskje ikke ga god mening...:)

Helst burde jeg ikke tenkt som jeg gjorde, i det minste burde jeg avfeid det som tulle-tanker.

Kjenner vel at dette er noe jeg må jobbe masse med! Han fortjener ikke at jeg sitter hjemme og lager skrekkscenarioer hver gang noe er litt rart i mitt hode....Han vet om at jeg er "sånn",til en viss grad. Ofte gjennomskuer han meg også, selv når jeg prøver å skjule bekymringstankene.

Jeg lurer på om det er tankene jeg er redd for. Altså at jeg ikke greier å hanskes med å få sånne "småsnåle" tanker, jeg MÅ liksom henge meg opp i dem.

Han er den BESTE iallefall,så jeg kjenner at jeg er sinnsykt bestemt på at dette er noe jeg må ordne opp i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemmr ofte å logge meg av. Det har ofte skjedd at mens jeg har vært ute i mange timer at folk har snakket til meg på FB. Så det kan godt hende at kompisen bare har glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

TS her :)

Jeg snakket med han-han ringte- tidlig på natta". Jeg spurte ikke direkte, men jeg spurte om han var ute med kompisen siden denne var på fb hele tida.

Det stilte typen seg litt uforstående til,men sa ja,de var ute sammen. Han var ikke ute med noen andre.

Jeg stoler 110 på typen som person - så jeg blir litt fortvila for de tankene jeg hadde i går kveld/natt. Det høres jo ikke ut som jeg stoler noe som helst på han, men innerst inne gjør jeg det. Selv om det kanskje ikke ga god mening...:)

Helst burde jeg ikke tenkt som jeg gjorde, i det minste burde jeg avfeid det som tulle-tanker.

Kjenner vel at dette er noe jeg må jobbe masse med! Han fortjener ikke at jeg sitter hjemme og lager skrekkscenarioer hver gang noe er litt rart i mitt hode....Han vet om at jeg er "sånn",til en viss grad. Ofte gjennomskuer han meg også, selv når jeg prøver å skjule bekymringstankene.

Jeg lurer på om det er tankene jeg er redd for. Altså at jeg ikke greier å hanskes med å få sånne "småsnåle" tanker, jeg MÅ liksom henge meg opp i dem.

Han er den BESTE iallefall,så jeg kjenner at jeg er sinnsykt bestemt på at dette er noe jeg må ordne opp i.

haha du må jo skjønne at han lyver til deg nå. Han var som sagt "uforstående" til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha du må jo skjønne at han lyver til deg nå. Han var som sagt "uforstående" til det.

Vet du hva,så fantastisk herlig at du tar deg tid til å skrive sånt ubegrunnet piss.

Du virker som en drittunge som bare MÅ skape en reaksjon. Omtrent som å velte melkeglasset - jeg fatter ikke at du gidder?

Virker som om du er blitt bedratt, og vil at de fleste andre skal lide for det.For en totalt usympatisk person du virker som. I beste fall umoden.

TS

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vet du hva,så fantastisk herlig at du tar deg tid til å skrive sånt ubegrunnet piss.

Du virker som en drittunge som bare MÅ skape en reaksjon. Omtrent som å velte melkeglasset - jeg fatter ikke at du gidder?

Virker som om du er blitt bedratt, og vil at de fleste andre skal lide for det.For en totalt usympatisk person du virker som. I beste fall umoden.

TS

Det var vel ganske åpenbart at han gjorde det, og din reaksjon viser vel at du egentlig tror jeg har rett. Var ikke for å være frekk da vet du og det er ikke noe grunn til å bli så hissig. Kunne sikkert formulert meg bedre, men det er alltid så vittig med folk som sier de stoler 110 % på kjæresten sin, selv når alt tilsier at de blir ljugt til. Sorry, men if you can't stand the heat u gotta get out the kitchen. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel ganske åpenbart at han gjorde det, og din reaksjon viser vel at du egentlig tror jeg har rett. Var ikke for å være frekk da vet du og det er ikke noe grunn til å bli så hissig. Kunne sikkert formulert meg bedre, men det er alltid så vittig med folk som sier de stoler 110 % på kjæresten sin, selv når alt tilsier at de blir ljugt til. Sorry, men if you can't stand the heat u gotta get out the kitchen. :)

Alt tilsier jo ikke at ts blir løyet til her? Det eneste som tilsier det er at kameratens facebookprofil var aktiv - noe som ikke trenger å bety at kameraten faktisk var online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alt tilsier jo ikke at ts blir løyet til her? Det eneste som tilsier det er at kameratens facebookprofil var aktiv - noe som ikke trenger å bety at kameraten faktisk var online.

Den var jo grønn hele tiden ifølge henne selv. Er du inaktiv på fb holder den seg ikke grønn. Noen må rett og slett ha vært der.

Jeg er slem og frekk høbøbøb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør meg nok litt irritert ja.

Skulle gjerne fått deg til å utdype dette "alt"? For hvis en kompis' tilstedeværelse på fb er dette "alt" som tilsier at han er utro, og at kjæresten min ikke hadde fått med seg at han satt på fb, da vil jeg tro det blir vanskelig å ha forhold med noen som helst.

Du som er enig i at jeg ikke hadde vært så paranoid om det ikke var grunn: Jeg kjenne rmeg selv, og jeg VET at jeg blir altfor fort "oppkavet". Er ikke bare dette jeg kan få "vonde følelser for.

Magefølelse er overvurdert, iallefall når du går rundt og engster deg så mye som meg.

Men ser jo det er en risiko forbundet med å skrive inn her.

Hadde det vært stas for dere på noen som helst måte, om jeg anklaget kjæresten for utroskap og pakket koffertene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo grønn hele tiden ifølge henne selv. Er du inaktiv på fb holder den seg ikke grønn. Noen må rett og slett ha vært der.

Det kan den gjøre.

Jeg står som grønn så lenge macen min er påslått, fordi jeg kjører facebook-chatten gjennom iChat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Man kan endre innstillingene slik at den ikke blir inaktiv! Og kanskje han brukte iphonen hyppig og ikke ble logget av pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Chikako :) Jeg er helt sikker på at det ikke var noe muffens ifht kjærestens bytur i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan endre innstillingene slik at den ikke blir inaktiv! Og kanskje han brukte iphonen hyppig og ikke ble logget av pga det.

jeg er helt sikker på at han brukte iphonen aktivt :) Så da er antagelig det forklaringa. Uansett, jeg stoler på kjøresten min :rodmer: Var bare trøtt og for aktiv i hodet (hehe) i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Joda kanskje ditt og datt, men jeg syns det er rart at han stilte seg litt uforstående til det når dette uansett var en filleting som han burdte kunen forklart seg unna. Hadde det vært meg og jeg faktisk var der med kompissen ville jeg ha respondert med noe som " lol hvilken rolle spiller det? kanskje det er noe med instillingene da bla bla, bug ev. Han er med meg nå, snakk med han selv". I stedet for å si "aner ikke" og gjøre meg uforstående til det. I og med at han liksom ikke gjorde noe sak ut av det betyr jo i of for seg at han vet at dette betyr at hun tror at han ikke var med kompissen sin. Som igjen tyder på at han antageligvis ikke var med han, i og med at han var så "uforstående" til at han var online. Det som var så pussig var liksom det at han var uforstående til det og ikke hadde noe forklaring på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt sikker på at han brukte iphonen aktivt :) Så da er antagelig det forklaringa. Uansett, jeg stoler på kjøresten min :rodmer: Var bare trøtt og for aktiv i hodet (hehe) i går.

Det er fort gjort :) Har hatt noen sånne bekymrede kvelder selv, enda jeg vet at kjæresten min er verdens mest pålitelige! Hvis man først blir urolig, er det noen ganger vanskelig å bare legge bekymringene fra seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er du nå egentlig så sikker ? ;) Eller er det ønsketenkning? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda kanskje ditt og datt, men jeg syns det er rart at han stilte seg litt uforstående til det når dette uansett var en filleting som han burdte kunen forklart seg unna. Hadde det vært meg og jeg faktisk var der med kompissen ville jeg ha respondert med noe som " lol hvilken rolle spiller det? kanskje det er noe med instillingene da bla bla, bug ev. Han er med meg nå, snakk med han selv". I stedet for å si "aner ikke" og gjøre meg uforstående til det. I og med at han liksom ikke gjorde noe sak ut av det betyr jo i of for seg at han vet at dette betyr at hun tror at han ikke var med kompissen sin. Som igjen tyder på at han antageligvis ikke var med han, i og med at han var så "uforstående" til at han var online. Det som var så pussig var liksom det at han var uforstående til det og ikke hadde noe forklaring på det.

Nå var det ts som brukte ordet "uforstående". Vi vet ikke hva kjæresten sa, men jeg tipper det ikke var "Det stiller jeg meg fullstendig uforstående til! :kjefte: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå var det ts som brukte ordet "uforstående". Vi vet ikke hva kjæresten sa, men jeg tipper det ikke var "Det stiller jeg meg fullstendig uforstående til! :kjefte: "

Det var jo typ det hun sa at han hadde respondert med! For en gjeng med høns im outa here.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,da skjønner jeg litt mer hva du mener. Men jeg snakket med han ETTER byturen og da nevnte jeg at kompis hadde vært så mye på fb, og lurte på om han kanskje hadde dratt hjem og kjæreste gått ut med noen andre. Det stilte han seg uforstående til, ettersom jeg tror han syntes det var litt rart sagt. Kompis var der sa han. OM han ikke hadde vært der tror jeg det "lureste" ville vært å sagt at han gikk tidlig hjem, evt at han faktisk satt mye på fb på tlf den kvelden.

Men huff, nå ble det helt ute av proposjoner,hele greia her. :sjenert: Jeg er ikke paranoid lengre nå jo :fnise:

Tror jeg sier takk for svar alle sammen,men jeg lurer ikke på samme måte som i går. Og godt å høre at det er flere enn meg som kan få sånne kvelder/timer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo typ det hun sa at han hadde respondert med! For en gjeng med høns im outa here.

Hun sa at han stilte seg uforstående til det. Altså ikke forsto hva hun snakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...