Gå til innhold

Min mor har blitt sammen med min eks.

Gjest Camilla

Anbefalte innlegg

Gjest Illiya

Egoistiske behov var vell og ta hardt i, man velger da ikke hvem man faller pladask for. Om man bare skal gå rundt og tilfredstille alle folka rundt oss da kommer man ikke langt selv. Noen ganger må man tenke på seg selv og ikke hva alle andre rundt oss føler og mener.

En trenger ikke å ta hensyn til ALLE rundt seg, nei. Men man kan fint unngå eksen til datteren sin, og ta hensyn til henne. For er det noe sterkere bånd enn de en har til sine barn? Og bør en ikke ta hensyn til dem?

Men jeg skjønner at du tenker kun på egne behov, det lyser MEG, MEG, MEG lang vei.

Som mor ville ihvertfall ikke jeg blitt sammen med datterens eks, samme hvor mye pladask jeg falt sånn helt plutselig. Men man må vel ha lært litt omsorg for andre for å skjønne det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

En trenger ikke å ta hensyn til ALLE rundt seg, nei. Men man kan fint unngå eksen til datteren sin, og ta hensyn til henne. For er det noe sterkere bånd enn de en har til sine barn? Og bør en ikke ta hensyn til dem?

Men jeg skjønner at du tenker kun på egne behov, det lyser MEG, MEG, MEG lang vei.

Som mor ville ihvertfall ikke jeg blitt sammen med datterens eks, samme hvor mye pladask jeg falt sånn helt plutselig. Men man må vel ha lært litt omsorg for andre for å skjønne det.

Det er ikke snakk om alle det er snakk om ens egen datter.

Nei man kan ikke velge hvem man faller for, men man kan velge om man vil gjøre noe med følelsene eller ei. Følelser går ofte over så lenge de ikke blir pleid. Det er fullt mulig å bli forelsket på ny i en annen en.

Sorry svarte på feil innlegg, det var ikke ment til deg, men til den samme som du svarte på.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:omg:

Det er slett ingen normal oppførsel fra en mor å skulle bli sammen med eksen til dattera si,er rett og slett bare ekkelt :nei:

Skjønner veldig godt du føler det som et svik selv om du ikke har følelser for eksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet, noe så fælt. Jeg hadde kuttet kontakt med henne tvert, hun har jo på en måte allerede valgt han foran deg. Det er ikke normal atferd, verken fra hennes side eller eksens side, det er bare sykt, og skal verken forstås eller unnskyldes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...