Gjest Camilla Skrevet 10. mai 2011 #21 Del Skrevet 10. mai 2011 uff det er kjipt hvis det trollet faktisk har tatt over en tråd som er seriøs!! Takk Er enig med deg! Men etter det som har skjedd med meg selv, så vet jeg ikke om FRPogRIKDOM er et troll. Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at min mor kunne gjøre noe sånt. Hun har vært verdens beste mamma frem til nå. Så hvis min mor har klart å gjøre noe sånt, så vet ikke jeg hva andre foreldre har klart å gjøre mot sine barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 10. mai 2011 #22 Del Skrevet 10. mai 2011 Takk Er enig med deg! Men etter det som har skjedd med meg selv, så vet jeg ikke om FRPogRIKDOM er et troll. Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at min mor kunne gjøre noe sånt. Hun har vært verdens beste mamma frem til nå. Så hvis min mor har klart å gjøre noe sånt, så vet ikke jeg hva andre foreldre har klart å gjøre mot sine barn. Tror faktisk det er sånn at det er så absurd at det er vanskelig å tro dessverre! Høres jo helt jævlig ut, og klarer faktisk ikke sette meg inn i situasjonen selv.. Håper virkelig du kommer ut av dette og vet at du er et mye bedre menneske enn disse to.. skjønner ikke hvordan det går ann å svike datteren sin på denne måten!! uff.. God, varm klem til deg som jeg virkelig mener! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #23 Del Skrevet 11. mai 2011 At det går an!! Går an?? Det er vel i høyeste grad en kjent sak i dag at (særlig) alenemødre og døtre i stadig større grad fremtrer som bestevenninner, fester sammen, sjekker menn sammen, og i det hele tatt bedriver ting sammen som overhode ikke har noe med mor/datter-forhold å gjøre what so ever.... Jeg blir slett ikke forbauset over TS`s historie her nei, vi lever jo tross alt i 2011, og i følge denne velbrukte klisjèen er jo alt lov, hahaha!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. mai 2011 #24 Del Skrevet 11. mai 2011 Går an?? Det er vel i høyeste grad en kjent sak i dag at (særlig) alenemødre og døtre i stadig større grad fremtrer som bestevenninner, fester sammen, sjekker menn sammen, og i det hele tatt bedriver ting sammen som overhode ikke har noe med mor/datter-forhold å gjøre what so ever.... Jeg blir slett ikke forbauset over TS`s historie her nei, vi lever jo tross alt i 2011, og i følge denne velbrukte klisjèen er jo alt lov, hahaha!! Dette er et argument for hvorfor man ikke bør være for ung når man får barn. Jeg er virkelig glad for at min mor er såpass oppi årene at hun oppfører seg som min mor og ikke leker bestevenninne som vil ut på sjekkern sammen med meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #25 Del Skrevet 11. mai 2011 Disse menneskene har altså gått fra å være svigermor og svigersønn til å bli kjærester?!? Når et forhold er over så holder man seg unna familien til eksen. Man holder seg i hvert fall unna eksen til nær familie! Jeg skjønner godt at du ikke er komfortabel med at din mor er sammen med din eks. Man får nesten assosiasjoner til incest av sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 11. mai 2011 #26 Del Skrevet 11. mai 2011 Tråden er ryddet for avsporinger og krenkelser. enois, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camilla Skrevet 11. mai 2011 #27 Del Skrevet 11. mai 2011 TS igjen her Jeg takker for alle støttende ord igjen Vil gjerne si til de av dere som tror min mor og meg har pleid å dra ut på byen sammen, at det ikke stemmer i det hele tatt. Min mor har faktisk vært en god mor frem til nå, hun har aldri skuffet meg på noen som helst måte før nå. Det at hun var så ung når hun fikk meg har hun klart å mestre. Jeg har aldri hørt om at mødre og barn drar ut på byen for å sjekke opp en ny partner sammen. Har hørt om mor og datter turer, middager osv. Men ikke det jeg leser her. Jeg har i dag sagt at jeg ikke vil at hun skal ringe meg igjen, eller prøve å få tak i meg på en annen måte. Jeg klarer ikke å ha kontakt med henne lengre, og sånn er det desverre. Til dere andre som har sett mitt liv som underholdning, ledd, limt inn bilde av et troll, tusen takk for medfølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 11. mai 2011 #28 Del Skrevet 11. mai 2011 Nei uff, for en situasjon! Hadde dette skjedd meg vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! Mest sannsynlig ikke klart å ha noe kontakt med min mor igjen. Noe større svik kan man vel nesten ikke tenke seg fra sitt eget kjøtt og blod Føler virkelig med deg, TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 11. mai 2011 #29 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes faktisk ikke at det høres så utrolig ille ut. For min del hadde det kommet veldig an på hva som var situasjonen da det ble slutt mellom meg og den aktuelle eksen. Hadde for eksempel syntes det var latterlig om hun hadde blitt sammen med en som var utro mot meg eller på annen måte viste liten respekt og omtanke. Men så lenge ting foregikk på en skikkelig måte og grunnen til bruddet var at vi ikke passet sammen eller hadde de riktige følelsene, ja, da kan jeg ikke klandre min mor for at hun faller for en mann som jeg selv har vært veldig glad i en gang i tiden, og heller ikke klandre ham for at han synes min mor er et flott menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2011 #30 Del Skrevet 11. mai 2011 NOEN LIKER MORA; ANDRE LIKER DATTERA. ......dette måtte jo komme fra en feig anonym bruker jaaa! men nettopp, noen liker mora, ANDRE liker datra..man burde ikke like mora OG datra! Jeg kjenner at jeg får sympati for deg TS, det er så viktig og ha en morsfigur og en farsfigur nært knyttet til seg, men jeg er hadde også uten tvil, valgt å bryte all kontakt. har du en pappa i livet ditt? Jeg håper virkelig du finner Your Love Of Your Life, så du kan heve deg over mora og xen din! det tror jeg du hadde fortjent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julie Skrevet 11. mai 2011 #31 Del Skrevet 11. mai 2011 herrefred for en mor du har. Hvordan reagerte hun da du ba henne holde seg unna? Hun burde prioitere deg fremfor en fyr (som i tilleg er DIN eks) hun nettopp har møtt omtrent. Håper det går bedre med deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 12. mai 2011 #32 Del Skrevet 12. mai 2011 Man kan uansett ikke bli sammen med eksen til dattera si, venninna si eller mora si for den saks skyld. Spiller ingen rolle hva man liker. Det som teller er å ikke svikte sine nærmeste for å oppfylle egoistiske behov. Spesielt ikke foreldre. Hvem vil sine egne barn så vondt? Egoistiske behov var vell og ta hardt i, man velger da ikke hvem man faller pladask for. Om man bare skal gå rundt og tilfredstille alle folka rundt oss da kommer man ikke langt selv. Noen ganger må man tenke på seg selv og ikke hva alle andre rundt oss føler og mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 12. mai 2011 #33 Del Skrevet 12. mai 2011 Uff, her var det mye negativt. Jeg forstår at det kanskje virker veldig rart for noen, men man kan ikke alltid rå over hvem man blir glad i og ikke. Skal man gå uten sin store kjærlighet bare fordi det er moren til ei du var sammen med tidligere? Har selv et familiemedlem som ble sammen med datteras tidligere kjæreste. Hun pratet selvfølgelig mye med dattera om dette først, om hva som hadde skjedd og følelser som hadde oppstått. Moren og dattera sin ekskjæreste har nå vært gift i 25 år. Dattera har fortsatt et godt forhold til moren sin og mannen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #34 Del Skrevet 12. mai 2011 Så nå har din tidligere kjæreste blitt din nye stefar? Sykt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #35 Del Skrevet 12. mai 2011 Når du omtaler han til andre, sier du da stefaren min eller exen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer Skrevet 12. mai 2011 #36 Del Skrevet 12. mai 2011 Fryktelig trist. Din mor er dessverre blind av forelskelse og svært egoistisk og ser ikke hva hun gjør, eller hun har ikke gode moralske og etiske holdninger. Oppegående normale foreldre vil aldri gjøre noe slikt mot sine barn. Jeg var sammen med en som var noe yhgre enn meg, men mine barn syntes ikke det passet seg og syntes det var flaut. Selvfølgelig la jeg til side mine følelser og kuttet da, selvom jeg var svært forlsket. Angrer ikke, fordi jeg vil ha et godt forhold til mine barn hele livet. Barna kommer først, uansett hvilke alder de er i!!Jeg forstår deg godt og hadde nok vurdert sterkt å kutte kontakten selv. Nå ser jeg bort fra mor og datter-problematikken her.. Hvorfor syns du det ikke passer seg å ha en yngre kjæreste? En kollega av meg er gift med en mann som er 11 år yngre enn henne og de har vært sammen i 25 år, gift litt kortere. En venninne av meg har vært gift i 20 år nå med en mann som er 7 år yngre enn henne. Begge parene har felles barn, hun med han som er 11 år yngre hadde tre barn fra tidligere av og det var ingen av de barna som syntes det var flaut. Hadde det vært like flaut hvis du hadde vært mann og hadde en yngre kjæreste? Jeg tror ikke jeg hadde reagert på at min mor hadde fått seg en yngre kjæreste, men hadde nok reagert hvis det hadde vært eksen min. Mor og datter har sex med samme mann, nei ikke helt greit må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. mai 2011 #37 Del Skrevet 12. mai 2011 Uff, her var det mye negativt. Jeg forstår at det kanskje virker veldig rart for noen, men man kan ikke alltid rå over hvem man blir glad i og ikke. Skal man gå uten sin store kjærlighet bare fordi det er moren til ei du var sammen med tidligere? Har selv et familiemedlem som ble sammen med datteras tidligere kjæreste. Hun pratet selvfølgelig mye med dattera om dette først, om hva som hadde skjedd og følelser som hadde oppstått. Moren og dattera sin ekskjæreste har nå vært gift i 25 år. Dattera har fortsatt et godt forhold til moren sin og mannen hennes. Ja det skal man. Det fins flere menn. Mora kunne fint funnet en annen som kunne bli hennes store kjærlighet. En mor skal sette sitt barn først. Om dette betyr å ofre sine følelser for datteren ex, so be it. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #38 Del Skrevet 13. mai 2011 stakkars deg.hun må bare sjerpe seg!!!! hadde blitt fly forbanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 13. mai 2011 #39 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg hadde kuttet kontakten med henne, jeg hadde ikke akseptert at mora mi pulte på eksen min, for å si det rett ut. Fy f... egentlig skikkelig ekkelt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 13. mai 2011 #40 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg skjønner godt at du ikke vil ha kontakt med din mor, etter det som har skjedd. Det jeg ikke skjønner er disse som skriver at de har forståelse for hva din mor har gjort. I mine øyne så er det helt på trynet. Ikke uten grunn at Se og Hør flere ganger har hatt lignende historier på trykk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå