AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #241 Skrevet 11. mai 2011 Eurohvafornoe? Gikk ikke det her ut på dato i 1989? Med tanke på at flere 100 millioner mennesker ser på det verden over. Så kan man trygt si at det ikke har gått ut på dato
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #242 Skrevet 11. mai 2011 Ingen overraskelse at det norske bidraget falt gjennom. Sangen var dårlig og Stella sang dårlig. Jeg nekter å tro at det norske folk stemte fram en så dårlig sang som vinner i norske Grand Prix. Jeg tror at avstemmingen i det norske Grand Prix var fixet, for å få en svart person til å representere Norge. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2011 #243 Skrevet 11. mai 2011 Norges bidrag var ikke bra, men det var det fryktelig mange andre som heller ikke var. Hvorfor blir det så krampetilstander hos folk som skal lage en "spesiallåt med vinnermuligheter" til mgp? Hvorfor er de fleste låtene laget over samme elendige mgp-malen? MGP er ikke hva det var,- og det har det heller aldri vært, når sant skal sies.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #244 Skrevet 11. mai 2011 Hvem i all verden har fortalt henne at det ser bra ut om hun gang på gang på gang styrker høyre hånd over høyre kinn og så gjennom håret?
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #245 Skrevet 11. mai 2011 Ingen overraskelse at det norske bidraget falt gjennom. Sangen var dårlig og Stella sang dårlig. Jeg nekter å tro at det norske folk stemte fram en så dårlig sang som vinner i norske Grand Prix. Jeg tror at avstemmingen i det norske Grand Prix var fixet, for å få en svart person til å representere Norge. Jeg tror absolutt ikke avstemningen var fixet. Men jeg tror mange stemte på Stella i den norske finalen på grunn av hudfargen hennes. Som det kommer frem i VG var mange stolte av å sende en mørkhudet artist til ESC for å representere dette ellers veldig hvite landet. http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10093413
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #246 Skrevet 11. mai 2011 Hvorfor ikke være ærlig og si som sant er at vi sendte en dårlig låt til MGP denne gangen? Jeg synes vi fikk som fortjent. 4
Mirabella76 Skrevet 11. mai 2011 #247 Skrevet 11. mai 2011 Eg fekk ikkje med meg at det var delfinale i går. Får heller sjå reprisen på lørdag! Eg har heile tida synst at Stella synger surt, spesielt på versa. Og ho var ikkje min favoritt i den norske finalen. Men etter alt snakket i det siste, om at Norge er ein av favorittane i årets MGP, så må eg seia at eg vart veldig overraska over at Stella ikkje gjekk vidare. Blir ikkje like spennande å sjå finalen på lørdag no, nei!
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2011 #248 Skrevet 11. mai 2011 Altså, om jeg skal si min hjertens mening: bortsett fra refrenget som tar bittelittegranne av, så høres det ut som om det er en fireåring som synger om gode generelle råd fra sin bestemor.
Gjest gjest Skrevet 11. mai 2011 #249 Skrevet 11. mai 2011 hahaha det gjorde han faktisk!! Ugly Betty har ikke en bror. Det er nevøen hennes.
smalls Skrevet 11. mai 2011 #250 Skrevet 11. mai 2011 (endret) Nivået i år har vært utrolig dårlig! Av alle de Norske som var med i år, så synes jeg Stella var best selv om jeg ikke likte sangen sånn kjempe godt. Litt trist hun ikke kom med videre da. Håper nivået blir høyrere neste år. For dette her var dårlig. Blir helt flau over hvor mange dårlige sanger som var med. Endret 11. mai 2011 av smalls
Gjest Eugene Onegin Skrevet 11. mai 2011 #251 Skrevet 11. mai 2011 Nivået i år har vært utrolig dårlig! Det er utrolig dårlig vært bidige år
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #252 Skrevet 11. mai 2011 Vi får saumfare Norge etter noen halvt russiske, eller noe der omkring - da får vi stemmer til neste år Jeg håpet i utg.punktet at Black Sheeps skulle vinne den norske finalen, og den tror jeg hadde gjort seg mye bedre i går. Hun vokalisten der har jo virkelig en bra sterk stemme. Men kjipt å ikke gå videre når det er hypet opp så masse. Jeg trodde vi var garantert videre - og det trodde visst mange andre og. Jeg satser på England fra nå av - har ikke hørt hele sangen, men jeg var så forelsket i Blue når jeg var 14iss.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #253 Skrevet 11. mai 2011 Helene Bøksle er den beste av de som var potensielle norske bidrag i år, men hun hadde neppe slått godt an hos MGP (hun er for flink! ).
smalls Skrevet 11. mai 2011 #254 Skrevet 11. mai 2011 Det er utrolig dårlig vært bidige år Sant nok, men jeg synes nivået var bedre i fjor og året før der igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #255 Skrevet 11. mai 2011 Skuffende at Norge røyk ut! Litt av sjarmen med Eurovision er jo å følge med på hvor mange poeng Norge klarer å få i den store finalen. Syns "Haba Haba" var en helt grei sang, fengende refreng, men faller litt igjennom på versene. Var uansett mye direkte stygt som gikk videre i går, så synd vi ikke gikk videre. Men gleder meg til finalen likevel, det gjør jeg hvert år på denne tiden! Vet det er mange som misliker hele konseptet sterkt, og sier at all musikken suger - og det er jeg jo egentlig enig i. Det er jo ikke pga de "store musikalske opplevelsene" at jeg følger med, men for meg som ikke liker sport (hater faktisk), så er det vel eneste arenaen der mange europeiske land får konkurrere med hverandre. Hvert år reiser jeg hjem til mamma og pappa, så lager vi god mat og drikker champagne, mens vi noterer ned våre egne poeng på alle bidragene på disse listene man får i avisene på finaledagen. Rett og slett en gøyal familieaften fremfor tv'en!
Miss Desiree Skrevet 11. mai 2011 #257 Skrevet 11. mai 2011 Vi får saumfare Norge etter noen halvt russiske, eller noe der omkring - da får vi stemmer til neste år Jeg håpet i utg.punktet at Black Sheeps skulle vinne den norske finalen, og den tror jeg hadde gjort seg mye bedre i går. Hun vokalisten der har jo virkelig en bra sterk stemme. Men kjipt å ikke gå videre når det er hypet opp så masse. Jeg trodde vi var garantert videre - og det trodde visst mange andre og. Jeg satser på England fra nå av - har ikke hørt hele sangen, men jeg var så forelsket i Blue når jeg var 14iss. Jeg også Husker jeg var så forelsket i Lee Ryan Han er ikke så verst nå heller
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #258 Skrevet 11. mai 2011 Jeg også Husker jeg var så forelsket i Lee Ryan Han er ikke så verst nå heller Hvem av de er han?? Jeg synes han mørke var så deilig jeg. Og en av de lyse, men husker ikke hvem - var vel egentlig litt småforelska i alle 4
Miss Desiree Skrevet 11. mai 2011 #259 Skrevet 11. mai 2011 Hvem av de er han?? Jeg synes han mørke var så deilig jeg. Og en av de lyse, men husker ikke hvem - var vel egentlig litt småforelska i alle 4 Lee Ryan: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/01_01/ryanR0201_228x284.jpg&imgrefurl=http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-505652/Ex-Blue-star-Lee-Ryan-arrested-suspicion-assault-taxi-driver.html&usg=__D55MfxnimT85y7iMi9vnerzFs28=&h=284&w=228&sz=12&hl=no&start=0&sig2=4BTOlcO7ft3ivOX4yqEQqQ&zoom=1&tbnid=S3lQooyOyB5eSM:&tbnh=114&tbnw=100&ei=JdnKTfWWDoHZtAbB_8jfAw&prev=/search%3Fq%3Dlee%2Bryan%26um%3D1%26hl%3Dno%26biw%3D1261%26bih%3D529%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=582&vpy=197&dur=2607&hovh=227&hovw=182&tx=143&ty=140&page=1&ndsp=26&ved=1t:429,r:12,s:0
Gjest gjest_boneyM Skrevet 13. mai 2011 #260 Skrevet 13. mai 2011 svenskenes sang har jo stjålet introen fra Boney M! Disk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå